- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Wielkopolskie
- Pozostałe oferty pracy - Poznań
- Pozostałe oferty pracy - Stare Miasto
Zarządca nieruchomości - praca w Poznaniu
Lokalizacja
Poznań, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma zarządzająca nieruchomości szuka Zarządcy z doświadczeniem (do obsługi nieruchomości w Poznaniu).
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
obsługa wspólnot mieszkaniowych
przejmowanie nieruchomości i ustalanie jej stanu prawnego i faktycznego,
prowadzenie (przechowywanie i aktualizowanie) dokumentacji dotyczącej zarządzanej nieruchomości w siedzibie Zleceniodawcy i zapewnienie jej właściwego obiegu i oznakowania
przygotowanie koncepcji zarządzania powierzonymi nieruchomościami,
wybór usługodawców zewnętrznych w trybie zapytania ofertowego i negocjacje warunków współpracy
kontrola nieruchomości oraz egzekwowanie jakości świadczonych usług przez podmioty zewnętrzne
sporządzanie planów gospodarczych nieruchomości i ich weryfikacja
bieżący nadzór nad realizacją planu gospodarczego
bieżące monitorowanie kosztów i przychodów Wspólnoty Mieszkaniowej
przygotowywanie projektów uchwał obsługiwanych Wspólnot Mieszkaniowych
organizacja, przygotowywanie i przeprowadzanie zebrania członków zgodnie z ustawą o Własności Lokali oraz spotkań z właścicielami nieruchomości nie będącymi Wspólnotami,
kalkulowanie wysokości zaliczek wpłacanych przez członków wspólnot na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej oraz zaliczek na media,
pomoc w egzekwowaniu praw wspólnoty wynikających z umów gwarancyjnych i rękojmi za wady,
zawieranie w imieniu właścicieli nieruchomości umów na dostawę energii elektrycznej, dostaw energii cieplnej, dostaw zimnej wody i odprowadzenia ścieków, usuwania nieczystości stałych i innych usług niezbędnych a wynikających z bieżących potrzeb nieruchomości,
weryfikacja i analiza wszelkich należności związanych z eksploatacją nieruchomości,
zlecanie obowiązkowych przeglądów stanu technicznego nieruchomości oraz podejmowanie działań zmierzających do realizacji zaleceń z przeglądów
zlecanie prac remontowych i naprawczych,
utrzymywanie bieżących kontaktów z właścicielami i użytkownikami nieruchomości,
rejestrowanie, zlecanie i kontrolowanie zgłaszanych usterek,
zlecanie lub sporządzanie odczytów liczników na terenie zarządzanej nieruchomości
kontrola terminowości ubezpieczenia zarządzanej nieruchomości, czynne uczestnictwo w procesie likwidacji szkody
uczestnictwo w spotkaniach kontrolno-sprawozdawczych
obsługa narzędzi informatycznych wspomagających procesy zarządzania
pozyskiwanie dla Zleceniodawcy zleceń zarządzania nieruchomościami
WYMAGANIA:
co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku zarządcy nieruchomości
kierunek studiów związany z branżą
licencja zarządcy będzie dodatkowym atutem
umiejętność obsługi komputera
znajomość excela i worda, z umiejętnością korzystania z formuł
umiejętność przygotowywania prezentacji w PowerPoint
umiejętność redagowania tekstów - biegła znajomość ortografii i gramatyki
komunikatywność, swoboda wypowiadania się
gotowość do sporadycznych jednodniowych wyjazdów
znajomość języka angielskiego mile widziana
gotowość do podejmowania wyzwań i nauki nowych technologii
wysoka kultura osobista
umiejętność analitycznego myślenia
punktualność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
sumienność i dokładność
kreatywność
dyspozycyjność
dostępność w pełnym wymiarze godzin (godziny pracy 8:00 -16:00)
prawo jazdy kategorii B + praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu osobowego
gotowość do prowadzenia własnej jednoosobowej działalności gospodarczej
OFERUJEMY:
umowę w formule "B2B"
stabilne miejsce pracy
rosnące wynagrodzenie
nowoczesne narzędzia pracy
rozwój odpowiadający predyspozycjom
udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje
brak korporacyjnych zasad i zwyczajów
przyjazną atmosferę pracy
udział w rekrutacjach wewnętrznych na wyższe stanowiska
możliwość wdrażania własnych pomysłów
codzienne wsparcie w realizacji powierzonych zadań
możliwość rozwoju zawodowego odpowiadającego posiadanym predyspozycjom
samochód do użytku służbowego.
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV wraz z załączoną klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).“
Rekrutacja odbędzie się w trzech etapach:
weryfikacja nadesłanych aplikacji
pytania i odpowiedzi pocztą elektroniczną
rozmowa kwalifikacyjna
Lokalizacja
Poznań, Stare Miasto
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?