Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Finanse / księgowość
  4. Księgowość
  5. Księgowość - Wielkopolskie
  6. Księgowość - Szamotuły
Dodane 15 kwietnia 2024

Starszy księgowy/ starsza księgowa

Lokalizacja

Szamotuły

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Poszukujemy osoby na stanowisko Starszy księgowy / Starsza księgowa w Zarządzie Komunalnych Zasobów Lokalowych w Szamotułach.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć lub przesłać do dnia 30 kwietnia 2024 r., do godz. 15:30, w zamkniętej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko Starszego księgowego ZKZL”, na adres wskazany w ogłoszeniu adres e-mail

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w Szamotułach,                      

ul. Lipowa 68, 64-500 Szamotuły

UWAGI:

1.  Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydata muszą być podpisane. Oferty niepełne lub zawierające dokumenty niepodpisane zostaną odrzucone.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

1) niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) wykształcenie średnie, pożądane wyższe pierwszego lub drugiego stopnia - preferowane: ekonomia, rachunkowość,

e) co najmniej 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim lub 3-letni przy wykształceniu wyższym -na stanowiskach finansowo - księgowych,

f) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:

-  ustawy o rachunkowości  wraz z przepisami wykonawczymi,

-  ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,

-  ustawy o podatku od towarów i usług wraz z przepisami wykonawczymi,

g) biegła umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania narzędziowego Microsoft Office, a w szczególności Word, Excel,

h) nieposzlakowana opinia.

2) dodatkowe:

a) umiejętność interpretacji przepisów prawa i analitycznego myślenia,

b) komunikatywność, rzetelność, dyskrecja,

c) dyspozycyjność,

d) umiejętność pracy w zespole,

e) wysoka kultura osobista oraz zdolność zapobiegania konfliktom,

f)  umiejętność podejmowania decyzji i analizy różnorodnych zagadnień z zakresu podejmowanych działań,

g) zdolność ponoszenia odpowiedzialności z tytułu podjętych zadań,

h) umiejętność skutecznego wprowadzania zmian zachodzących na stanowisku,

i)  posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym

Główny zakres zadań:

1) Prowadzenie spraw z zakresu czynszów i opłat za lokale mieszkalne i użytkowe, w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Szamotuły;

2) Księgowanie wpłat najemców lokali mieszkalnych i użytkowych;

3) Wstępna i bieżąca kontrola przetwarzanych dokumentów księgowych;

4) Kontrola obciążeń finansowych jednostki wystawianych przez wspólnoty mieszkaniowe, a w szczególności wysokości naliczeń i ich zgodności z podjętymi uchwałami;

5) Sporządzanie poleceń przeksięgowań;

6) Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń dotyczących użytkowników lokali;

7) Zawiadamianie organu przyznającego dodatek mieszkaniowy o wystąpieniu zaległości w bieżących należnościach za najmowany lokal mieszkalny;

8) Windykacja należności (wystawianie wezwań do zapłaty zaległości dotyczących opłat za lokale mieszkalne i użytkowe);

9) Przygotowywanie dokumentów dotyczących dłużników Gminy Szamotuły dla reprezentującej jednostkę Kancelarii Adwokatów i Radców Prawnych;

10) Uzgadnianie sald czynszowych;

11) Pomoc Głównej księgowej przy opracowywaniu sprawozdań finansowych oraz dokonywaniu ich analizy;

12) Wykonywaniu, w zastępstwie Głównej księgowej, dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi             w dyspozycji ZKZL oraz okresowej sprawozdawczości finansowej;

13) Sporządzaniu kalkulacji wyników kosztów wykonanych zadań;

14) Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;

15) Ochronę mienia będącego w posiadaniu ZKZL oraz terminowe i prawidłowe rozliczenie osób majątkowo odpowiedzialnych za to mienie,

16) Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT;

17) Systematyczne informowanie dyrektora ZKZL o dłużnikach Gminy Szamotuły oraz o przypadkach ujawnienia w trakcie bieżącej kontroli niezgodności z obowiązującymi przepisami lub naruszającymi ustalony obieg dokumentów.

Informacja o warunkach pracy:

1) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,

2) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

3) wymiar czasu pracy wynosi 8-godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy, w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,

4) praca jednozmianowa w siedzibie administracyjnej ZKZL mieszczącej się przy ul. Lipowej 68 w Szamotułach,

5)  w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

W czasie trwania zawartej  umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą, zakończoną egzaminem. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę, rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.

Umowa po upływie okresu nie przekraczającego 6 miesięcy, po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu służby przygotowawczej, może zostać zawarta na czas nieokreślony.

Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny,

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

4)  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,

5)  kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,

6)  oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

7)  oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)  oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na ww. stanowisku,

9)  w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku zamiaru skorzystania  z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2022 poz. 530).

Aplikuj

Lokalizacja

Szamotuły,

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Szamotuły
ID: 911865081

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon