
Wynagrodzenie
6 000 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Wrocław, Psie Pole
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Kim jesteśmy?
Na rynku działamy od 2017 roku, a specjalizujemy się w handlu międzynarodowym oraz e-commerce.
Od chwili naszego założenia konsekwentnie rozwijamy naszą działalność, rozwijając naszą logistykę, zdobywając uznanie klientów oraz partnerów na całym świecie.
Nasz główny obszar działalności to handel międzynarodowy. Doskonale rozumiemy złożoność oraz unikalne wyzwania, jakie wiążą się z transakcjami na globalnym rynku. Dzięki naszemu zespołowi doświadczonych specjalistów oraz dogłębnym badaniom rynkowym, w Lion’s Group International skutecznie identyfikujemy szanse i wybieramy najbardziej obiecujące rynki docelowe. To podejście umożliwia nam osiąganie sukcesów, zarówno w skali dużych kontraktów B2B, jak i transakcji B2C.
Również aktywnie działamy w sektorze e-commerce. Rozwój technologii cyfrowych stwarza nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym świecie, a w Lion’s Group International doskonale wykorzystujemy tę szansę. Korzystamy z globalnych platform e-commerce, strategii marketingowych oraz analizy Big Data, które pozwalają na skuteczne budowanie marek naszych klientów, redukcję kosztów oraz, co najważniejsze, zwiększanie zyskowności.
Kogo szukamy?
W celu wzmocnienia naszego Zespołu poszukujemy osoby do roli Specjalista/ka ds. marketingu e-commerce
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla sklepów internetowych (Megento2),
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych (Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads itp.),
Prowadzenie działań SEO/SEM mających na celu zwiększenie widoczności sklepów w wyszukiwarkach,
Przygotowywanie i publikacja grafik, banerów i treści promocyjnych na strony sklepów i w mediach społecznościowych,
Tworzenie newsletterów,
Tworzenie automatyzacji działań marketingowych w e-commerce,
Współpraca z influencerami i partnerami w zakresie współprac promocyjnych,
Rozwój kanałów social media – planowanie i tworzenie contentu, angażowanie społeczności i analiza efektywności działań na Instagramie, TikToku, Facebooku,
Analiza danych – bieżące monitorowanie kluczowych wskaźników (konwersja, ROI, CAC), generowanie raportów i optymalizacja działań na podstawie danych z Google Analytics i platform reklamowych,
Monitorowanie trendów w branży e-commerce oraz rekomendowanie nowych działań.
Nasze wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu e-commerce,
Gotowość do pracy na samodzielnym stanowisku,
Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji kampanii marketingowych,
Znajomość narzędzi reklamowych: Meta Ads Manager, Google Ads, Google Analytics (GA4),
Znajomość zasad UX i konwersji w sklepie internetowym,
Znajomość podstaw SEO i e-mail marketingu,
Komunikatywność i kreatywność,
Samodzielność, dobra organizacja pracy i inicjatywa w działaniu,
Dobra znajomość Canva lub programów graficznych Adobe,
Dobra znajomość pakietu Office.
Co gwarantujemy:
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
wdrożenie w zakres obowiązków oraz specyfikę pracy na tym stanowisku,
zdobycie doświadczenia w obszarze marketingu internetowego oraz realne możliwości rozwoju zawodowego,
dużą swobodę działania i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów,
przyjazną atmosferę pracy,
niezbędne narzędzia do pracy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
