- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Dolnośląskie
- Pozostałe oferty pracy - Wrocław
- Pozostałe oferty pracy - Śródmieście
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
SPIE Building Solutions Sp. z o.o. to lider polskiego rynku Facility Management, świadczący multitechniczne usługi dla nieruchomości biurowych, logistycznych, handlowych i przemysłowych. Firma wspiera swoich Klientów w utrzymywaniu energooszczędnych i przyjaznych dla środowiska budynków oraz projektuje, dostarcza i instaluje kompleksowe rozwiązania w zakresie systemów bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, teletechniki, automatyki budynkowej i elektromobilności dla wszystkich sektorów rynku.
Grupa SPIE to ponad 48 000 entuzjastów technologii na całym świecie. W Polsce zespół SPIE Building Solutions liczy obecnie ponad 900 osób. W ramach usług multitechnicznych nieruchomości obsługujemy powierzchnię ponad 10,2 mln m2 na terenie całego kraju. Naszym Klientom gwarantujemy kompleksowe wsparcie na każdym etapie cyklu życia budynku: od koncepcji i projektu instalacji oraz systemów, po ich wykonanie, konserwacje i modernizacje.
Twój zakres obowiązków:
wsparcie przełożonego w prowadzeniu kontraktów z zakresu zarządzania i obsługi nieruchomości;
pozyskiwanie i negocjowanie ofert od podwykonawców oraz przygotowywanie ofert dla klientów na prace w zakresie modernizacji, aranżacji, napraw, usprawnień, remontów w budynkach magazynowych i komercyjnych;
kontrola poszczególnych etapów prac, rozliczanie i raportowanie postępu wykonywania zleceń;
prowadzenie doradztwa technicznego dla klientów;
tworzenie raportów zużycia mediów i ich optymalizacja
Nasze wymagania:
wykształcenie techniczne (elektryka, elektrotechnika, energetyka, inżynieria środowiska itp.);
doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata;
znajomość obsługi instalacji budynkowych (elektryka, HVAC, hydraulika, pneumatyka, automatyka budynkowa itp.);
umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami;
znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na przygotowanie dokumentacji;
znajomość obsługi komputera (programy MS Office);
cechy takie jak: efektywna organizacja czasu i pracy, komunikatywność, determinacja w działaniu, umiejętność realizacji zadań w sytuacji stresu i pod presją czasu, punktualność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie;
Mile widziane:
uprawnienia SEP G1, G2, G3;
czynne prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie będącej liderem branży w Polsce, w dynamicznie rozwijającym się sektorze rynku;
bezpieczne i przyjazne środowisko pracy;
przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu;
program wdrożeniowy (wprowadzający) dla nowych pracowników i wsparcie menedżera;
uczestnictwo w ciekawych projektach technicznych;
szkolenia umożliwiające zdobycie nowych uprawnień finansowane przez pracodawcę;
możliwość awansu w strukturach firmy;
premie za dodatkowe aktywności i nagrody zależne od wyników pracy;
profesjonalne wyposażenie (tel. komórkowy, laptop, odzież firmowa i inne narzędzia pracy);
dofinansowanie do żłobków i przedszkoli; wypoczynku dzieci i młodzieży;
dofinansowanie wydarzeń sportowych i kulturalnych;
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?