Wynagrodzenie
4 750 - 7 100 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Białystok, Centrum
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Białystok, Centrum
Opis
E&A spółka z o.o. wchodzi w skład grupy kapitałowej Agilitas Group skupiającej holenderskie i belgijskie agencje zatrudnienia. W Polsce działamy od 2000 roku, jesteśmy zarejestrowani w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod nr 385.
Do naszego oddziału Agencji Zatrudnienia w Białymstoku poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. rekrutacji w niepełnym wymiarze czasu pracy. Jeśli interesuje Cię możliwość zdobycia praktycznych umiejętności z zakresu rekrutacji personelu, jesteś osobą dokładną i sumienną, znasz dobrze język angielski oraz pakiet MS Office to właśnie Ciebie szukamy.
Do obowiązków Specjalisty ds. rekrutacji należy:
- poszukiwanie najlepszych kandydatów do pracy za granicą (za pomocą wewnętrznej bazy danych, kampanii ogłoszeniowych, networkingu oraz w social mediach)
- prowadzanie rozmów kwalifikacyjnych oraz przeprowadzanie testów językowych,
- efektywne zarządzanie bazą danych,
- wprowadzanie danych kandydatów do systemu i ich aktualizacja,
- budowanie i długofalowe utrzymywanie relacji z klientami, kandydatami i pracownikami,
- realizacja projektów rekrutacyjnych na różne stanowiska,
- ścisła współpraca z pracodawcą zagranicznym obejmująca przyjmowanie wakatów oraz koordynowanie rekrutacji do ofert pracy,
- tworzenie i publikacja ofert pracy w Internecie,
- obsługa mediów społecznościowych (posty, reklamy, kontakt z klientem),
- podpisywanie umów z kandydatem kierowanym do pracy za granicą,
- prowadzenie działań administracyjnych związanych z ww. obszarami.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- mile widziane doświadczenie z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w branży HR lub w pośrednictwie pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet, Social Media),
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność szybkiego analizowania danych,
- komunikatywność oraz umiejętności interpersonalne, szczególnie w zakresie budowania pozytywnych relacji na różnych szczeblach organizacji,
- samodzielność, obowiązkowość i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w renomowanej Agencji Zatrudnienia,
- atrakcyjne wynagrodzenie + benefity m.in. system premiowy, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie, brak dress code’u,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwość zgłębiania zagadnień z zakresu pośrednictwa pracy za granicą,
- nabycie praktycznych umiejętności z zakresu obsługi klienta,
- ¾ etatu, docelowo z szansą na zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- możliwość pracy w nadgodzinach.
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) drogą elektroniczną lub osobiście w oddziale firmy E&A Sp. z o.o. w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 49/212. Wszystkim zainteresowanym kandydatom dziękujemy za zgłoszenia. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Rozpatrywane będą aplikacje zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez E&A Sp. z o.o. Nadesłane dokumenty powinny zawierać następujące oświadczenie kandydata:
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?