Specjalista ds. promocji i marketingu
Wynagrodzenie
4 300 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kielce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Praktyka / staż, Inny
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Fundacja "Sztuka Wysoka" w organizacji rozpoczyna proces budowy zgranego i pełnego pasji zespołu, który będzie wspierał naszą misję. Poszukujemy osób zaangażowanych i pełnych entuzjazmu.
Fundacja Sztuka Wysoka to instytucja działająca w obszarze kultury, sztuki i edukacji. Zakresem obejmuje wszystkie dziedziny sztuki, w szczególności: muzykę, malarstwo, fotografię, literaturę, design, film i sztuki audiowizualne,
Do głównych celów należą:
- edukacja artystyczna oraz rozwijanie kreatywności i umiejętności we wszystkich dziedzinach sztuki,
- organizacja wydarzeń o charakterze kulturalnym (www.OFEM.pl), patriotycznym, edukacyjnym i artystycznym,
- promowanie oraz wsparcie finansowe artystów początkujących i doświadczonych, pasjonatów sztuki oraz jej mecenasów,
- promocja kultury i sztuki w gronie jak najszerszej społeczności skupionej wokół Fundacji.
Wynagrodzenie: Wynagrodzenie będzie oparte na systemie premiowym, uwzględniającym osiągnięte rezultaty i efektywność działań. Szczegóły dotyczące struktury wynagrodzenia będą omówione podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagania: wiedza i umiejętności niezbędne do realizacji wymielonych poniżej obowiązków.
Cel stanowiska: Realizacja strategii marketingowej w celu zwiększenia widoczności, świadomości i zaangażowania społeczności, pozyskiwania funduszy oraz promowania działań i celów Fundacji. Zarządzanie social mediami oraz wszelkimi treściami publikowanymi na stronie www Fundaji, tworzenie i publikowanie artykułów, tworzenie postów, filmów, rolek, itp., monitorowanie aktywności odwiedzających stronę i SM w celu zrozumienia ich zachowań i preferencji.
Zakres obowiązków:
Realizacja strategii marketingowej:
Opracowywanie strategii marketingowej w mediach społecznościowych, obejmującej cele marketingowe, identyfikację docelowej grupy odbiorców, wybór odpowiednich platform społecznościowych (FB, Instagram, Tik-Tok, LinkedIn, itp.) i planowanie działań mających na celu dotarcie do tej grupy.
Tworzenie i publikowanie treści, takich jak posty, grafiki, filmy i infografiki.
Analiza danych i raportowanie, pozwalające na ocenę skuteczności strategii i jej weryfikację.
Interakcja z użytkownikami: odpowiadanie na pytania, komentarze i wiadomości oraz budowa relacji ze społecznością online.
Monitorowanie trendów i nowości.
Komunikacja marketingowa:
Realizacja działań związanych z reklamą, public relations, promocją i marketingiem online.
Kreacja i koordynacja treści marketingowych, w tym materiałów promocyjnych, informacyjnych i kampanii marketingowych.
Utrzymywanie relacji z mediami oraz partnerami.
Fundraising:
Wdrażanie strategii pozyskiwania funduszy poprzez kampanie i akcje promocyjne.
Współpraca z darczyńcami i sponsorami.
Sponsoring i współpraca biznesowa:
Wyszukiwanie potencjalnych partnerów biznesowych i sponsorów.
Monitorowanie i analiza wyników:
Śledzenie efektywności działań marketingowych i kampanii.
Przygotowywanie raportów i analiz.
Budżetowanie i zarządzanie finansami:
Monitorowanie budżetu działu marketingu oraz kampanii marketingowych.
Kontrola wydatków na działania marketingowe.
Monitoring rynku:
Monitorowanie rynku, analiza konkurencji oraz analiza trendów w dziedzinie pozyskiwania funduszy i marketingu.
Rozwijanie relacji:
Utrzymywanie relacji z darczyńcami, wolontariuszami i społecznością.
Raportowanie i współpraca z zarządem:
Regularne raportowanie wyników i działań marketingowych.
Współpraca z innymi działami w celu realizacji celów fundacji.
Lokalizacja
Kielce,
Świętokrzyskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?