Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. HR
  4. Kadry i płace
  5. Kadry i płace - Wielkopolskie
  6. Kadry i płace - Poznań
  7. Kadry i płace - Komandoria
Dodane 10 kwietnia 2024

Specjalista ds.kadr i płac

Lokalizacja

Poznań, Komandoria

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Agencja Pracy Tymczasowej Makropol Sp. z o.o. - nr wpisu 5447 dla swojego Klienta poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją personalną (przygotowywanie umów, porozumień zmieniających, świadectw pracy) i aktywnym prowadzeniem akt pracowniczych zgodnie z zakresem prawa pracy

  • Obsługa programu kadrowo-płacowego

  • Prowadzenie dokumentacji związanej z członkostwem w Spółdzielni

  • Obsługa programu PŁATNIK  Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń oraz weryfikacja prawidłowości ich naliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków,

  • Sporządzanie list płac

  • Sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych i płacowych do Urzędu Statystycznego

  • Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS

    Nasze oczekiwania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe

  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy

  • Praktyczna znajomość programu Płatnik

  • Odpowiedzialność, dokładność, sumienność, terminowość, dobra organizacja pracy

    Oferujemy:

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 6:45-14:45

  • Umowę o pracę

  • Atrakcyjne i terminowo wypłacane wynagrodzenie

  • Pracę w przyjaznym, stabilnym i profesjonalnym zespole

Aplikuj

Lokalizacja

Poznań, Komandoria

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Poznań, Komandoria
ID: 910771807

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon