Przejdź do głównej części
OLX Christmas Logo
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 23 grudnia 2025

Specjalista ds. kadr i płac

CD Centrum Sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Pyskowice

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Wyszyńskiego 62

44-120 Pyskowice

Wskazówki dojazdu

Opis

Jesteśmy firmą świadczącą kompleksowe usługi wspierające biznes. Oferujemy profesjonalną ochronę obiektów, a także pełną obsługę w zakresie księgowości, kadr i płac. Naszym celem jest odciążenie przedsiębiorców w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych, by mogli skupić się na rozwoju swojej działalności. Łączymy doświadczenie z indywidualnym podejściem do każdego klienta, zapewniając rzetelność, terminowość i bezpieczeństwo.

 

Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

 Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Pyskowice, woj. śląskie

 

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz naliczanie wynagrodzeń. Szukamy osoby rzetelnej, komunikatywnej i dobrze zorganizowanej, gotowej do pracy w dynamicznym środowisku.

 

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej;

  • Przygotowywanie i zawieranie z pracownikami umów o pracę wraz z zakresami obowiązków, umów cywilnoprawnych, B2B;

  • Obsługa administracyjna i informacyjna w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (w tym PPK);

  • Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac;

  • Rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, urlopów, itp.

  • Obsługa zajęć komorniczych;

  • Sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, PPK, PFRON, GUS;

  • Kontrola terminów badań medycyny pracy, szkoleń BHP;

  • Przygotowywanie raportów, analiz oraz zestawień kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.

 

Czego oczekujemy:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu kadr i płac, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii, rachunkowości;

  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PDOF;

  • Doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń w oparciu o zróżnicowane systemy czasu pracy i różne systemy wynagradzania;

  • Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo- płacowych;

  • Obsługa programu Płatnik;

  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel);

  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów;

  • Skrupulatność, sumienność oraz terminowość w realizacji zadań.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • Pełne wdrożenie i wsparcie zespołu;

  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach zawodowych;

  • Narzędzia niezbędne do wykonywania codziennej pracy;

  • Otwartą i przyjazną atmosferę pracy;

  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego;

  • Program poleceń pracowniczych;

  • Możliwość podjęcia pracy od zaraz.

 

 Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1042026949
Darmowa aplikacja na Twój telefon