
Specjalista ds. kadr i płac
Lokalizacja
Pyskowice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Jesteśmy firmą świadczącą kompleksowe usługi wspierające biznes. Oferujemy profesjonalną ochronę obiektów, a także pełną obsługę w zakresie księgowości, kadr i płac. Naszym celem jest odciążenie przedsiębiorców w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych, by mogli skupić się na rozwoju swojej działalności. Łączymy doświadczenie z indywidualnym podejściem do każdego klienta, zapewniając rzetelność, terminowość i bezpieczeństwo.
Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Pyskowice, woj. śląskie
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz naliczanie wynagrodzeń. Szukamy osoby rzetelnej, komunikatywnej i dobrze zorganizowanej, gotowej do pracy w dynamicznym środowisku.
Do Twoich zadań będzie należało:
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
Przygotowywanie i zawieranie z pracownikami umów o pracę wraz z zakresami obowiązków, umów cywilnoprawnych, B2B;
Obsługa administracyjna i informacyjna w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (w tym PPK);
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac;
Rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, urlopów, itp.
Obsługa zajęć komorniczych;
Sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, PPK, PFRON, GUS;
Kontrola terminów badań medycyny pracy, szkoleń BHP;
Przygotowywanie raportów, analiz oraz zestawień kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
Czego oczekujemy:
Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu kadr i płac, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii, rachunkowości;
Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PDOF;
Doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń w oparciu o zróżnicowane systemy czasu pracy i różne systemy wynagradzania;
Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo- płacowych;
Obsługa programu Płatnik;
Praktyczna znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel);
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów;
Skrupulatność, sumienność oraz terminowość w realizacji zadań.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Pełne wdrożenie i wsparcie zespołu;
Możliwość uczestniczenia w szkoleniach zawodowych;
Narzędzia niezbędne do wykonywania codziennej pracy;
Otwartą i przyjazną atmosferę pracy;
Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego;
Program poleceń pracowniczych;
Możliwość podjęcia pracy od zaraz.
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.