

Specjalista ds. kadr i płac
Wynagrodzenie
8 000 - 8 300 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kępno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Dołącz do naszego zespołu ELTAP na stanowisko Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Mroczeń, ul. Pałacowa 50, 63-604 Baranów
Oferujemy:
wynagrodzenie 80000-8300 zł brutto,
pełen etat,
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
pracę w prężnie rozwijającej się polskiej firmie w zespole młodych ambitnych ludzi.
Opis stanowiska
prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie (akta osobowe, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy, kartoteki urlopowe),
kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i wypłata należnego wynagrodzenia,
współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS, GUS czy PFRON przygotowując wszelkie oficjalne pisma dotyczące pracowników – ich podatków, zarobków czy wniosków,
obliczanie wynagrodzenia za pracę, a także za czas choroby lub urlopu,
sporządzanie umów o pracę, rozwiązań i wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy,
sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców,
sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,
rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie,
sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, PPK,
współpraca z Urzędem Pracy -zawieranie umów o staże, dofinansowania a także składanie oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemców oraz innych dokumentów związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców,
współpraca z agencjami pracy,
współpraca z innymi działami w firmie,
współpraca z CECH, OHP zawieranie umów oraz rozliczanie umów z młodocianymi w celu uzyskania refundacji,
rozliczanie delegacji pracowniczych,
sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,
ewidencja zwolnień lekarskich,
nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników,
organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP,
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
Wymagania:
doświadczenie minimum 2 lata na tym stanowisku,
mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office,
dobra organizacja pracy,
umiejętność współpracy,
zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji bieżącego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.