Specjalista ds kadr i płac
Lokalizacja
Siedlce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Biuro rachunkowe zatrudni specjalistę ds kadr i płac
Twój zakres obowiązków
Sporządzanie list płac
Prowadzenie akt osobowych
Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, B2B,
Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, PPK,
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (GUS, ZUS, Urząd Skarbowy, PIP),
Zapewnienie sprawnej administracji kadrowej od momentu zatrudnienia do zwolnienia pracownika
Sporządzanie w ustalonych terminach informacji dla klientów dotyczących kadr i płac,
Nadzór nad polityką RODO, aktualizacją regulaminów wewnątrzzakładowych (regulaminem wynagradzania, regulaminem pracy)
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe,
Minimalne doświadczenie 2 lata na stanowisku kadrowo-płacowym,
Doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr i płac,
Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych,
Bardzo dobra znajomość pakietu office,
Zdolności analityczne, dobra organizacja pracy, komunikatywność,
Umiejętność współpracy w zespole,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Rzetelność, dokładność i odpowiedzialność.
To oferujemy
Doskonalenie wiedzy i kompetencji oraz rozszerzenie kwalifikacji zawodowych,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Niezbędne narzędzia pracy
Forma zatrudnienia do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej
Wysokość wynagrodzenia zależna od doświadczenia i umiejętności, do ustalenia w trakcie rozmowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?