Specjalista ds. kadr i płac
Lokalizacja
Świebodzin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Świebodzin
Opis
Zakres obowiązków:
Bieżące sporządzanie i prowadzenie niezbędnej dokumentacji personalnej (obowiązującej w firmie i wymaganej przepisami prawa) związanej z przebiegiem zatrudnienia.
Wprowadzanie danych do programów kadrowo-płacowych.
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników.
Kompletowanie i aktualizacja niezbędnej dokumentacji pracowniczej.
Rozliczanie i ewidencja czasu pracy pracowników.
Zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy zgodnie z przepisami prawa pracy i zasadami wynagradzania
Obsługa programu kadrowo - płacowego
Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS, PFRON etc.).
Udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji regulaminów wewnętrznych oraz procedur HR.
Utrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami, odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, wsparcie w rozwiązywaniu problemów, wystawianie zaświadczeń itp.
zadania administracyjne związane z zamknięciem mca.
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe ekonomiczne),
Minimum 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w średnim lub dużym przedsiębiorstwie.
Ugruntowana, praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczeń społecznych
Umiejętność naliczania wynagrodzeń oraz sporządzania deklaracji ZUS, PIT, PFRON.
Znajomość programu Płatnik. Mile widziana znajomość Gratyfikant lub Gratyfikant Nexo
Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność. Odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, dokładność
Informacje dodatkowe:
Oferujemy stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje kompetencje w obszarze kadr i płac. Zachęcamy do aplikowania!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?