Przejdź do głównej części
OLX Christmas Logo
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 26 grudnia 2025

Specjalista ds. HR (kadry i płace)

Randstad Polska Sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Poznań, Grunwald

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Poznań, Grunwald

Opis

Dołącz do międzynarodowego zespołu w firmie Haleon, globalnego lidera w dziedzinie zdrowia konsumentów. Poszukujemy doświadczonego Specjalisty, który połączy wiedzę z zakresu naliczania płac z kluczowym wsparciem administracyjnym HR.

Oferujemy kluczową rolę w naszym Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, gdzie będziesz odpowiedzialny/a za koordynację procesów płacowych dla 35 krajów w regionie EMEA oraz zapewnienie jakości danych pracowniczych. Jeśli precyzja, terminowość, troska o poprawne dane HR oraz praca w dynamicznym, międzynarodowym środowisku to Twoje atuty – aplikuj i wspieraj nas w dostarczaniu najwyższej jakości usług naszym pracownikom i interesariuszom!

oferujemy

  • Możliwość udziału w szkoleniach i doskonalenia umiejętności
  • Możliwości rozwoju w ramach struktury firmy
  • Kultura pracy oparta na szacunku, uczciwości i skupieniu się na potrzebach konsumentów
  • RandstadPlus – system benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online)

zadania

Jako Specjalista ds. Płac i Administracji HR, będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie dokładnego i terminowego wsparcia dla procesów płacowych, stanowiąc kluczowe ogniwo między pracownikami, dostawcami płac i działem HR. Twoje zadania obejmą:

  • Koordynowanie miesięcznych i rocznych procesów płacowych we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług płacowych.

  • Zapewnienie terminowych i dokładnych wyników naliczeń, zgodnych z globalnymi standardami i ramami płacowymi Haleon.

  • Aktualizowanie i utrzymywanie rejestrów płacowych oraz Master Data HR (w tym: wprowadzanie danych dotyczących nowych pracowników Joiners, osób odchodzących Leavers oraz zmian Changes).

  • Import/eksport plików interfejsu płacowego.

  • Przetwarzanie wszystkich zmiennych składników wynagrodzenia (godziny pracy, premie, rezerwy, rejestracja urlopów itp.).

  • Przetwarzanie payroll-related allowances i deductions, realizacja rocznego cyklu premii i podwyżek.

  • Przygotowywanie miesięcznych i rocznych raportów płacowych (m.in. dla Urzędu Skarbowego, Funduszu Emerytalnego) oraz dostarczanie danych dla zespołów finansowych.

  • Świadczenie terminowej i doskonałej obsługi (excellent service) dla Pracowników i kluczowych interesariuszy HR w zakresie zapytań płacowych i administracyjnych.

oczekujemy

Wymagania Konieczne (Must Have)
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym (minimum B2).

  • Biegła znajomość programu Excel (doświadczenie w tworzeniu tabel przestawnych – Pivot Tables, oraz zaawansowanych formuł: VLOOKUP, XLOOKUP).

  • Wysoka orientacja na szczegóły, skrupulatność i umiejętność dotrzymywania terminów.

Mile Widziane (Good to Have) – Kluczowy Aspekt HR
  • Doświadczenie w obszarze naliczania płac oraz/lub w administracji HR (kadry).

  • Doświadczenie w pracy w Centrum Usług Wspólnych (SSC) lub w firmach zajmujących się usługowym naliczaniem płac.

Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim. 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1042685486
Darmowa aplikacja na Twój telefon