Specjalist/ka ds. administracji HR z językiem niemieckim
Wynagrodzenie
8 000 - 9 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Prądnik Biały
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Kraków, Prądnik Biały
Opis
Szukamy osoby, która posiada:
-Język niemiecki B2 - zarówno w mowie jak i piśmie
-język angielski na poziomie komunikatywnym B1+
-min. 1 rok doświadczenia w administracji HR
- Dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne
- Co najmniej wykształcenie średnie
- Umiejętność przewidywania potrzeb klienta i proaktywnego rozwiązywania problemów
- Umiejętność uczestniczenia w spotkaniach z klientem i terminowego zarządzania przydzielonymi zadaniami
- Dbałość o szczegóły i świadomość aspektów RODO
- Umiejętność zarządzania czasem - rola wielozadaniowa
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- Zarządzanie przydzielonymi zgłoszeniami związanymi z HR w sposób terminowy, zapewniając, że klienci są na bieżąco
- Zapewnienie, że wszystkie zapytania są dokładnie rejestrowane w systemie zgłoszeń
- Kategoryzowanie spraw i przypisywanie ich do odpowiedniego Agenta
- Przejmowanie odpowiedzialności za sprawy poruszane przez Klienta
- Wykonywanie odpowiednich działań następczych w przypadku eskalacji
- Udział w rozmowach z Klientem dotyczących procesów
- Odpowiadanie na połączenia przychodzące - linia serwisowa
Co możemy Ci zaoferować:
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez awans pionowy lub poziomy i szkolenia wewnętrzne online/onsite
- Prywatna opieka medyczna (z możliwością rozszerzenia pakietu na członków rodziny)
- Karta Multisport lub punkty do wykorzystania na platformie MyBenefit
- Atrakcyjne grupowe ubezpieczenie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Brak okresu próbnego
- Zapewniony sprzęt IT
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Praca hybrydowa (2 dni pracy z biura w tygodniu z biura w Krakowie )
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?