Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Wynagrodzenie
9 000 - 15 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Rembertów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
Lokalizacja
Warszawa, Rembertów
Opis
JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).
Rekrutujemy dla firmy inżynieryjnej, specjalizującej się w projektowaniu i wykonawstwie urządzeń mechanicznych dla scen teatralnych, sal widowiskowych oraz przemysłu. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy.
Stanowisko ma charakter w pełni samodzielny – księgowość funkcjonuje jako jednoosobowy dział, a zatrudniona osoba będzie kompleksowo odpowiedzialna za prowadzenie pełnej księgowości spółki oraz zarządzanie jej finansami, z pełną autonomią decyzyjną w swoim obszarze. Obowiązki zostaną przekazane przez dotychczasową księgową, która przechodzi na emeryturę.
Miejsce pracy: tryb zdalny lub hybrydowy, z pojedynczymi dniami pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie (ul. Młodnicka).
Zadania:
- Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki przy użyciu systemu Symfonia.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i rozliczeń podatkowych.
- Kontrola poprawności dokumentów kosztowych i przychodowych.
- Ewidencja środków trwałych oraz rozliczanie delegacji i inwestycji.
- Współpraca z audytorami i instytucjami zewnętrznymi.
- Wdrażanie i aktualizacja rozwiązań oraz procedur księgowych zgodnie z obowiązującymi wymaganiami.
- Zapewnienie rzetelnego obrazu sytuacji finansowej spółki oraz wsparcie zarządu w decyzjach finansowych.
- Obsługa kadrowo-płacowa (8 pracowników na umowie o pracę).
- Uporządkowanie obiegu dokumentów w firmie.
- Wdrażanie nowych rozwiązań księgowych dostosowanych do obowiązujących wymagań prawnych i biznesowych.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych.
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości.
- Umiejętność zarządzania finansami firmy.
- Rozwinięte umiejętności analityczne.
- Doświadczenie w pracy z procedurami oraz we wdrażaniu zmian wynikających ze zmieniających się przepisów.
- Inicjatywa w usprawnianiu procesów księgowych i finansowych.
- Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
- Umiejętność współpracy i komunikacji.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę lub B2B).
- Wynagrodzenie: 9 000–15 000 zł brutto, uzależnione od doświadczenia i posiadanych kompetencji.
- Elastyczne godziny pracy do ustalenia (reszta zespołu pracuje w przedziale 8:00–17:00).
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym, z przewagą pracy zdalnej i okazjonalną obecnością w biurze.
- Samodzielne stanowisko z dużą autonomią i realnym wpływem na obszar finansów.
- Pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku.
Aplikując wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez JAGA Recruitment sp. z o.o. z siedzibą w Błoniu ul. Powstańców 18b, NIP 118-207-02-53, REGON 142978307 Administratorem danych jest JAGA Recruitment sp. z o.o. z siedzibą w Błoniu ul. Powstańców 18b, NIP 118-207-02-53, REGON 142978307 Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email lub pisemnie na adres siedziby administratora. Twoje dane osobowe będą przetwarzane: a) w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (Rozporządzenie 2016/679) w związku z przepisami Kodeksu pracy) b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia 2016/679) c) dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia 2016/679) d) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f Rozporządzenia 2016/679). Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub upłynięcia okresu 1 rok. Okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania lub prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez podany kontakt do Administratora. Podanie danych osobowych, o których mowa w lit. a) powyżej jest dobrowolne, jednak konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych oraz wyrażenie zgód, o których mowa w lit. b) powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia). Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z RODO.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.