Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 23 lipca 2025

Pracownik księgowo-administracyjny

MODERN TECH SOLUTIONS

Lokalizacja

Pruszcz Gdański

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Pruszcz Gdański

Wskazówki dojazdu

Opis

Dołącz do zespołu MODERN TECH SOLUTIONS – firmy, która łączy nowoczesne technologie z pasją do innowacji! Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się producentem zasobników energii oraz assemblerem ogniw w technologiach Li-Ion, LTO i LiFePo4. Od lat projektujemy i tworzymy dedykowane pakiety bateryjne, dostosowując rozwiązania do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Jeśli cenisz sobie nowoczesne podejście do pracy, dynamiczne środowisko i realny wpływ na realizowane projekty – sprawdź, co możemy Ci zaoferować!

 

Do naszego zgranego zespołu poszukujemy kandydatów lub kandydatek na stanowisko:

Pracownik księgowo-administracyjny w dziale finansowym

Miejsce pracy: Pruszcz Gdański ul. Zastawna

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z przyszłością,

  • Elastyczny czas pracy,

  • Wykorzystanie Twojego doświadczenia, ale szansę na naukę czegoś nowego

  • Ścieżkę wdrożenia w okresie adaptacji do nowych obowiązków i współpracę z naszym dotychczasowym biurem rachunkowym,

  • Kameralną atmosferę i życzliwy zespół,

  • Dogodny dojazd i miejsce parkingowe,

  • Docenienie za rzetelność, nie za tempo,

  • Pyszna kawa w kuchni.

Czym będziesz się zajmował/zajmowała:

1. Księgowość i finanse

  • Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. zgodnie z Ustawą o rachunkowości – odpowiedzialność obejmuje wszystkie operacje oraz całą ewidencję księgową firmy.

  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT), sprawozdań finansowych oraz bilansów rocznych.

  • Obsługa ewidencji środków trwałych i rozliczeń międzyokresowych.

  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych.

  • Sporządzanie raportów i analiz finansowych na potrzeby zarządu.

  • Obsługa dokumentacji importowej: wprowadzanie dokumentów celnych, księgowanie faktur importowych, kontrola zgodności z magazynem.

2. Kadry i płace

  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (10 osób).

  • Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT oraz rozliczeń z PPK.

  • Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich.

  • Przygotowywanie umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy.

  • Nadzór nad zgodnością dokumentacji kadrowej z obowiązującymi przepisami prawa pracy.

3. Wsparcie administracyjne zarządu

  • Obsługa kancelarii – rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

  • Obsługa dokumentów wewnętrznych spółki związanych z obiegiem faktur, umów oraz dokumentacją księgową.

  • Przygotowywanie zestawień, analiz i materiałów księgowych na potrzeby zarządu.

Idealny kandydat to osoba posiadająca takie kompetencje lub umiejętności jak:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu pełnej księgowości i przygotowywaniu rocznych bilansów – wymagane doświadczenie w firmach raportujących wg pełnej księgowości,

  • Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i prawa pracy.

  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i ustalania priorytetów.

  • Rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły.

  • Samodzielność – początkowo przewidziana jest współpraca wdrożeniowa biurem rachunkowym, ale docelowo stanowisko będzie samodzielne i obejmie pełną odpowiedzialność za księgowość, kadry i płace spółki.

  • Pasja w działaniu i zaangażowania w rozwój swoich kompetencji,

  • Wsparcie w poszukiwaniu nowych rozwiązań usprawniających pracę,

  • Dokładności i precyzji w realizacji powierzonych prac,

  • Pozytywne nastawienie do pracy i życia.  

 

Zanim złożysz CV odpowiedz na następujące pytania:

  • Czy samodzielnie prowadziłeś(-aś) pełną księgowość zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowości?

  • Czy posiadasz więcej niż 3 lata doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości?

  • Czy potrafisz samodzielnie sporządzać oraz księgować dokumenty finansowe (np. faktury, wyciągi bankowe, dowody wewnętrzne)?

  • Czy masz doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń, wyliczaniu urlopów oraz rozliczaniu czasu pracy pracowników?

  • Czy sporządzałeś(-aś) sprawozdania finansowe, takie jak bilans, rachunek zysków i strat oraz zestawienie obrotów i sald?

  • Czy rozliczałeś(-aś) podatki PIT, CIT i VAT oraz przygotowywałeś(-aś) i przesyłałeś(-aś) deklaracje podatkowe do urzędów?

  • Czy posiadasz doświadczenie w zadaniach wymaganych na stanowisku pracownika księgowo-administracyjnego np. wsparcie w zadaniach administracyjnych oraz prowadzenie rejestrów i dokumentacji biurowej?

Jeśli odpowiedź na wszystkie powyższe pytania jest TAK – czekamy właśnie na Ciebie!

 

Zastrzegamy sobie prawo nawiązania kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

 

Aplikuj
ID: 1015709564

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon