Pracownik księgowo-administracyjny
Lokalizacja
Pruszcz Gdański
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Dołącz do zespołu MODERN TECH SOLUTIONS – firmy, która łączy nowoczesne technologie z pasją do innowacji! Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się producentem zasobników energii oraz assemblerem ogniw w technologiach Li-Ion, LTO i LiFePo4. Od lat projektujemy i tworzymy dedykowane pakiety bateryjne, dostosowując rozwiązania do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Jeśli cenisz sobie nowoczesne podejście do pracy, dynamiczne środowisko i realny wpływ na realizowane projekty – sprawdź, co możemy Ci zaoferować!
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy kandydatów lub kandydatek na stanowisko:
Pracownik księgowo-administracyjny w dziale finansowym
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański ul. Zastawna
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie z przyszłością,
Elastyczny czas pracy,
Wykorzystanie Twojego doświadczenia, ale szansę na naukę czegoś nowego
Ścieżkę wdrożenia w okresie adaptacji do nowych obowiązków i współpracę z naszym dotychczasowym biurem rachunkowym,
Kameralną atmosferę i życzliwy zespół,
Dogodny dojazd i miejsce parkingowe,
Docenienie za rzetelność, nie za tempo,
Pyszna kawa w kuchni.
Czym będziesz się zajmował/zajmowała:
1. Księgowość i finanse
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. zgodnie z Ustawą o rachunkowości – odpowiedzialność obejmuje wszystkie operacje oraz całą ewidencję księgową firmy.
Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT), sprawozdań finansowych oraz bilansów rocznych.
Obsługa ewidencji środków trwałych i rozliczeń międzyokresowych.
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych.
Sporządzanie raportów i analiz finansowych na potrzeby zarządu.
Obsługa dokumentacji importowej: wprowadzanie dokumentów celnych, księgowanie faktur importowych, kontrola zgodności z magazynem.
2. Kadry i płace
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (10 osób).
Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT oraz rozliczeń z PPK.
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich.
Przygotowywanie umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy.
Nadzór nad zgodnością dokumentacji kadrowej z obowiązującymi przepisami prawa pracy.
3. Wsparcie administracyjne zarządu
Obsługa kancelarii – rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Obsługa dokumentów wewnętrznych spółki związanych z obiegiem faktur, umów oraz dokumentacją księgową.
Przygotowywanie zestawień, analiz i materiałów księgowych na potrzeby zarządu.
Idealny kandydat to osoba posiadająca takie kompetencje lub umiejętności jak:
Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu pełnej księgowości i przygotowywaniu rocznych bilansów – wymagane doświadczenie w firmach raportujących wg pełnej księgowości,
Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i prawa pracy.
Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i ustalania priorytetów.
Rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły.
Samodzielność – początkowo przewidziana jest współpraca wdrożeniowa biurem rachunkowym, ale docelowo stanowisko będzie samodzielne i obejmie pełną odpowiedzialność za księgowość, kadry i płace spółki.
Pasja w działaniu i zaangażowania w rozwój swoich kompetencji,
Wsparcie w poszukiwaniu nowych rozwiązań usprawniających pracę,
Dokładności i precyzji w realizacji powierzonych prac,
Pozytywne nastawienie do pracy i życia.
Zanim złożysz CV odpowiedz na następujące pytania:
Czy samodzielnie prowadziłeś(-aś) pełną księgowość zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowości?
Czy posiadasz więcej niż 3 lata doświadczenia w prowadzeniu pełnej księgowości?
Czy potrafisz samodzielnie sporządzać oraz księgować dokumenty finansowe (np. faktury, wyciągi bankowe, dowody wewnętrzne)?
Czy masz doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń, wyliczaniu urlopów oraz rozliczaniu czasu pracy pracowników?
Czy sporządzałeś(-aś) sprawozdania finansowe, takie jak bilans, rachunek zysków i strat oraz zestawienie obrotów i sald?
Czy rozliczałeś(-aś) podatki PIT, CIT i VAT oraz przygotowywałeś(-aś) i przesyłałeś(-aś) deklaracje podatkowe do urzędów?
Czy posiadasz doświadczenie w zadaniach wymaganych na stanowisku pracownika księgowo-administracyjnego np. wsparcie w zadaniach administracyjnych oraz prowadzenie rejestrów i dokumentacji biurowej?
Jeśli odpowiedź na wszystkie powyższe pytania jest TAK – czekamy właśnie na Ciebie!
Zastrzegamy sobie prawo nawiązania kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?