
Lokalizacja
Karczew
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Karczew
Opis
Zakres obowiązków:
Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym
Terminowe księgowanie dokumentów
Uzgadnianie kont rozrachunków z odbiorcami i dostawcami
Uzgadnianie wybranych kont księgi głównej
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi – US, bankami, firmą audytorską itp.
Obliczanie podatków i przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz JPK
Sporządzanie sprawozdań GUS
Udział w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdań finansowych
Koordynowanie poprawnego funkcjonowania procesów księgowych
Przygotowywanie raportów dla Zarządu oraz Głównego Księgowego
Pomoc w bieżących sprawach księgowych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub pokrewnych
Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 4 lata
Umiejętność pracy w zespole
Znajomość programów Insert nexo - Rewizor (warunek konieczny), Subiekt, Gestor
Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykorzystanie danych przeniesionych do Excela z systemu księgowego w celu wykonywania wyliczeń i sporządzania zestawień
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Mile widziane referencje
Informacje dodatkowe:
Proponujemy stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu. Dodatkowo oferujemy elastyczny czas pracy, parking dla pracowników, spotkania integracyjne i świąteczne oraz pakiet medyczny finansowany przez Pracodawcę 60%. Zachęcamy do aplikacji wszystkich zainteresowanych!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.