Manager Marketingu
Lokalizacja
Bochnia
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
Lokalizacja
Bochnia
Opis
Pełny etat | Umowa o pracę / B2B
W KATMANDU- Tworzymy wyjątkowe drewniane meble łączące zadowolenie klientów z pasją naszych pracowników. Każdego dnia budujemy polską markę, która inspiruje, zachwyca i spełnia marzenia ludzi na całym świecie.
Obecnie poszukujemy osoby, która nie tylko poprowadzi działania marketingowe, ale również będzie miała realny wpływ na rozwój firmy i jej obecność na rynku europejskim.
Twoje zadania:
Planowanie i realizacja strategii marketingowej:
Tworzenie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej
Analiza rynku, konkurencji oraz trendów branżowych
Inicjowanie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań marketingowych
Praca nad umacnianiem europejskiej marki oraz rozpoznawalności międzynarodowej
Zarządzanie kampaniami i wynikami:
Planowanie kampanii digital i offline z wysokim poziomem kreatywności
Monitorowanie wyników (SEO/SEM, CTR, CPC, konwersje) i optymalizacja działań
Maksymalizacja ROI i wzrost sprzedaży poprzez skuteczne działania marketingowe
Wzrost zaangażowania w social media – z naciskiem na znajomość aktualnych trendów
Współpraca z agencjami
Zarządzanie zespołem i współpraca międzydziałowa:
Zarządzanie i rozwój zespołu marketingowego
Współpraca z działami: sprzedaży, exportu, logistyki, obsługi klienta
Koordynowanie projektów oraz prezentacja wyników i rekomendacji
Efektywność i organizacja pracy:
Zarządzanie wieloma kampaniami i projektami równocześnie
Efektywne planowanie i realizacja działań w ramach budżetu i harmonogramu
Reprezentowanie firmy podczas międzynarodowych targów i wydarzeń branżowych
Kreatywność i innowacje:
Tworzenie unikalnych i angażujących kampanii marketingowych
Śledzenie i szybka reakcja na zmieniające się trendy w digital marketingu
Kreowanie nowoczesnych i dopasowanych do wizerunku marki koncepcji
Oczekujemy:
Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku managerskim w marketingu
Umiejętności strategicznego myślenia i analizy danych (KPI, ROI, Google Analytics)
Znajomości narzędzi: Google Ads, Meta Ads, SEO/SEM,
Wysokiej kreatywności i wyczucia estetyki – storytelling, wizualna komunikacja
Doskonałych umiejętności interpersonalnych i liderskich
Znajomości trendów w social mediach (TikTok, Instagram, LinkedIn, YouTube)
Znajomości języka angielskiego (min. B2) – udział w targach i współpraca międzynarodowa
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę lub B2B
Możliwość pracy hybrydowej
Realny wpływ na rozwój firmy i marki w Europie
Pracę w inspirującym zespole w firmie – liderze swojej branży
Dostęp do szkoleń, konferencji i udział w międzynarodowych targach
Możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
Czujesz, że to wyzwanie dla Ciebie? Aplikuj i twórz z nami wyjątkowy marketing Katmandu!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?