księgowy/księgowa
Administracja Domów Miejskich ADM Spółka z o.o.
Lokalizacja
Bydgoszcz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Bydgoszcz
Opis
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
księgowy/a
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowo-finansowej nieruchomości i kosztów własnych w oparciu o funkcjonujące systemy informatyczne, zarządzenia Zarządu i polecenia Głównego Księgowego.
Zatwierdzanie do zapłaty faktur, rachunków, poleceń przelewu, decyzji, not, itp., po uprzednim ich zatwierdzaniu pod względem merytorycznym oraz formalno – rachunkowym przez odpowiednie służby.
Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży.
Dokonywanie odsprzedaży kosztów.
Rejestracja analityczna kosztów na budynki zgodnie z obowiązującym planem kont.
Nadzór nad prawidłową kwalifikacją kosztów na tzw. związane z gospodarką zasobami mieszkaniowymi oraz związane z pozostałą działalnością (podatkową).
Wystawianie, dekretowanie i księgowanie faktur na właścicieli budynków prywatnych, zgodnie z zawartymi umowami.
Uzgadnianie kosztów i przychodów dla poszczególnych budynków prywatnych w związku z koniecznością sporządzania rozliczeń miesięcznych i rocznych.
Księgowanie rozliczeń budynków prywatnych na poszczególnych właścicieli i uzgodnienia sald.
Kontrola prawidłowości wystawienia dokumentów księgowych w świetle obowiązujących przepisów VAT.
Sporządzanie wydruków i przeprowadzanie analiz kosztów zaewidencjonowanych na poszczególne nieruchomości.
Miesięczna analiza kosztów ogólnozakładowych Spółki.
Uzgadnianie prawidłowości zaksięgowanych kosztów usług komunalnych.
Sporządzanie zestawień kosztów i przychodów zaewidencjonowanych na poszczególnych budynkach.
Sporządzanie na koniec każdego miesiąca księgowego wydruków „rejestr Vat” oraz kontrola ich poprawności i zgodności z dowodami źródłowymi.
Zatwierdzanie dokumentów w imieniu Głównej Księgowej.
Wymagania niezbędne:
wykształcenie minimum średnie kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość)
minimum rok doświadczenia zawodowego
znajomość zasad rachunkowości, podatku VAT,
znajomość pakietu Office
umiejętność pracy pod presją czasu;
samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowy/a.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
samodzielne stanowisko pracy
stałe godziny pracy
miłą i koleżeńską atmosferę
pracę w znanej na rynku firmie
pakiet socjalny
Zastrzegamy sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?