Księgowa/y (spółka z o.o., usługi)
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Opis
Zapraszamy do rozmów o ofercie pracy w firmie z sektora usług budowlanych, która specjalizuje się w generalnym wykonawstwie obiektów użyteczności publicznej lub prywatnej o charakterze komercyjnym, kompleksowych pracach wykończeniowych na nowo powstających lub modernizowanych obiektach takich jak apartamentowce, galerie handlowe, biurowce klasy A, hotele, obiekty przemysłowe, zaplecza biurowe obiektów przemysłowych.
Oferujemy:
Pracę w zespole doświadczonych księgowych, specjalistów ds kadr, płac i rozliczeń kontraktów budowlanych.
Pracę na stanowisku specjalisty, rolę samodzielną.
Zadania obejmujące kompleksowe prowadzenie księgowości spółki z o.o. realizowane wspólnie z młodszym specjalistą (zastępowalność, podział bieżących zadań).
Przyjazną, wspierającą, partnerską atmosferę pracy.
Wdrożenie do pracy (niuanse branżowe, dobre praktyki, wewnętrzne procedury i polityka firmy, komunikacja wewnętrzna i narzędzia).
Miejsce pracy w Krakowie - komfortowe biuro w Krakowie, okolice Ikea.
Profesjonalne narzędzia pracy, system księgowy Optima, system elektronicznego obiegu dokumentów.
Godziny pracy - 8h w przedziale 7-17 od poniedziałku do piątku.
Pakiet benefitów obejmujący m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW i ubezpieczenie na życie.
Zatrudnienie w formie umowy o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i dobrych perspektywach na dalszy stabilny rozwój.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości dla spółki z o.o., firmy z polskim kapitałem realizującej profesjonalne usługi budowlane - kontrakty na polskim rynku dla krajowych i zagranicznych inwestorów.
Kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym.
Ewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży.
Rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych.
Ewidencja i księgowanie wyciągów bankowych.
Prowadzenie kasy, sporządzanie raportów kasowych, ewidencja i księgowanie dokumentów kasowych.
Rozliczanie i księgowanie dokumentów magazynowych.
Sporządzanie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT.
Sprawdzanie i uzgadnianie zgodności sald na kontach księgowych.
Przygotowywanie rozrachunków do bieżących płatności.
Przygotowywanie przelewów.
Monitoring spływu należności.
Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami na bieżąco i na koniec okresu sprawozdawczego.
Sporządzanie deklaracji podatkowych, bieżących raportów i analiz na potrzeby Zarządu.
Dzielenie się wiedzą w zespole, zastępowanie koleżanek w czasie nieobecności.
Poszukiwane kompetencje:
Doświadczenie na podobnym stanowisku; mile widziane w firmie z branży budowlanej.
Wiedza i umiejętności pozwalające na prowadzenie księgowości spółki z o.o.
Kompetencje merytoryczne niezbędne do pracy w niniejszej roli, w tym. praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych.
Praktyczna znajomość systemu Optima, bardzo dobra znajomość excela i narzędzi wspierających komunikację i współpracę zespołową oraz elektroniczny obieg dokumentów.
Rzetelność i odpowiedzialność.
Samodzielność.
Budowanie relacji opartych na partnerstwie, zaangażowaniu, zaufaniu, odpowiedzialności i wzajemnym szacunku.
Efektywność w zarządzaniu zadaniami, ustalaniu priorytetów i planowaniu pracy.
Kierowanie się wartościami tj. jakość, odpowiedzialność, ciągły rozwój, partnerstwo.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?