- Strona główna
- Praca
- Finanse / księgowość
- Księgowość
- Księgowość - Dolnośląskie
- Księgowość - Wrocław
- Księgowość - Krzyki
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zakres obowiązków:
kontrola nad prawidłowością rozliczeń księgowości uproszczonej,
prowadzenie pełnej księgowości, zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi spółek prawa handlowego,
przygotowanie deklaracji podatkowych oraz rozliczeń rocznych,
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów oraz raportów na potrzeby klientów i instytucji zewnętrznych,
kontakty i współpraca z klientami.
Wymagania:
wykształcenie wyższe ekonomiczne,
kilkuletnie doświadczenie w księgowości,
dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych,
znajomość programów finansowo – księgowych, preferowane Enova i Saldeo,
bardzo dobra znajomość rozliczeń wewnątrzunijnych, transakcji walutowych,
rzetelność, sumienność, komunikatywność ,
doświadczenie w zakresie współpracy z urzędami,
Oferujemy:
pracę w stabilnej i nowoczesnej firmie,
przyjazną atmosferę pracy
możliwości rozwoju zawodowego, częste szkolenia,
atrakcyjne warunki pracy,
pakiety medyczne
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?