Główna/y Księgowa/y
Lokalizacja
Sulechów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Sulechów
Opis
Spółdzielnia Mieszkaniowa przy ul. Kamiennej 12 w Sulechowie poszukuje kandydata na stanowisko Główna/y Księgowa/y.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównej Księgowej,
- obsługa komputera – pakiet MS Office,
- oświadczenie o niekaralności,
- praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych,
- bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości i finansów.
Mile widziane będzie:
- znajomość zagadnień dotyczących spółdzielczości mieszkaniowej, systemu finansowego Spółdzielni,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- dokładność, dyspozycyjność, zaangażowanie, terminowość,
- kursy, certyfikaty specjalistyczne.
Obowiązki:
- prowadzenie księgowości, sprawozdawczości finansowej i inwestycyjnej w sposób zapewniający ochronę mienia spółdzielczego i kontrolę wykonywania zadań oraz prawidłowy rozrachunek gospodarczy,
- kierowanie Działem Finansowo-Księgowym oraz czuwanie nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem księgowości,
- organizowanie i kontrola prawidłowości obiegu dokumentów niezbędnych dla rachunkowości,
- czuwanie nad prawidłowym i terminowym sporządzaniem wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań finansowych,
- sporządzanie analiz ekonomicznych oraz przedkładanie Zarządowi wniosków wynikających z tych analiz,
- prowadzenie bieżącej i okresowej analizy kosztów oraz stanu finansowego,
- prowadzenie spraw związanych z finansowaniem działalności Spółdzielni oraz współpraca w tym zakresie z finansującymi bankami,
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansowej, a w szczególności:
· gospodarki kasowej i przepisów o obrocie bezgotówkowym,
· zamówień i rozliczeń za dostawy, roboty i usługi,
· wydatkowania Funduszu Płac,
· prawidłowego finansowania działalności Spółdzielni,
· windykacji należności i regulowania zobowiązań oraz naliczania kar i odsetek za zwłokę,
- utrzymywanie ścisłego kontaktu z radcą prawnym w sprawach windykacji należności zasądzonych na rzecz Spółdzielni,
- dokonywanie otwarcia i zamknięcia ksiąg rachunkowych,
- znajomość aktów normatywnych regulujących działalność Spółdzielni oraz aktów związanych z zakresem czynności – znajomość systemu finansowego Spółdzielni.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- CV,
- dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych powyżej.
Dokumenty do aplikacji prosimy składać poprzez OLX lub w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej w Sulechowie ul. Kamienna 12.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?