Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 10 października 2025

Główna Księgowa

OPAKMET Sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Inowrocław

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Karola Marcinkowskiego 110

88-100 Inowrocław

Wskazówki dojazdu

Opis

Firma Opakmet Sp. z o.o. ponad 40 lat jest liderem w technologii obróbki blach, świadcząc swoje usługi dla przemysłu kolejowego, medycznego, maszynowego i budowlanego.

Zatrudniamy ponad 350 pracowników. Działamy w oparciu o technologię obróbki blach, obróbki skrawaniem oraz przede wszystkim spawania.

Zdobywaj doświadczenie w rozwojowej branży. Dołącz do nas! 

Szukamy pracownika na stanowisko:

GŁÓWNA KSIĘGOWA

Miejsce pracy: Inowrocław

Do Twoich obowiązków będzie należało:

1) Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wewnętrznymi jednostki (m.in. Ustawa o rachunkowości, Ustawa o podatku VAT i od osób prawnych).

2) Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości.

3) Nadzór nad rozliczaniem podatków i przygotowywaniem deklaracji podatkowych oraz rozliczeń z ZUS.

4) Rozliczanie kosztów oraz raportowanie o wynikach jednostki.

5) Prowadzenie sprawozdawczości GUS.

6) Obsługa bankowości internetowej.

7) Prawidłowa i terminowa sprawozdawczość finansowa, na zewnątrz jak i dla organów jednostki.

8) Bieżący kontroling księgowy i finansowy, w tym nadzór nad windykacją i rozrachunkami.

9) Współpraca z audytorem oraz innymi instytucjami zewnętrznymi.

10) Rozwój systemów i efektywnych procesów księgowo-raportowych.

11) Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi.

12) Prowadzenie oraz nadzór nad procesami finansowo-księgowymi w jednostce.

13) Przygotowywanie danych i raportów wymaganych przy kredytach bankowych oraz do innych celów.

14) Organizowanie i nadzorowanie prac przebiegu prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki.

15) Nadzór i kontrola prawidłowego rozliczenia dokumentów księgowych.

16) Zarządzanie zespołem oraz organizowanie pracy podległych pracowników.

 

Nasze wymagania:

1) Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, rachunkowość).

2) Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

3) Ucieszy nas jeśli posiadasz certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

4)Biegła znajomość aktualnych przepisów i zagadnień z zakresu rachunkowości i podatków.

5) Twoim atutem będzie znajomość i doświadczenie w obsłudze programu finansowo księgowego ERP REKORD SI lub innego ERP oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel).

6) Samodzielność, zaangażowanie, terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania.

7) Umiejętność zarządzania zespołem i organizowania pracy.

8) Umiejętność prowadzenia otwartej i skutecznej komunikacji wewnątrz zespołu i w kontaktach zewnętrznych.

9) Umiejętność działania pod presją czasu wraz z ustalaniem priorytetów.

Co oferujemy?

1) Praca w systemie jednozmianowym w stabilnej, rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji.

2) Umowa o pracę i stały etat po okresie próbnym.

3) Atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.

4) Łatwy dojazd do firmy (przy obwodnicy, autobus miejski nr 1, 10), parking firmowy.

5) Nagrody w programie „innowacyjność”.

6) Szkolenia zawodowe i możliwość rozwoju.

7) Pakiety medyczne.

8) Możliwość dofinansowania nauki.

9) Preferencyjne warunki ubezpieczeń.

10) Dobra atmosfera pracy.

11) Spotkania integracyjne.

 

ZADZWOŃ: (52) 359 30 36

APLIKUJ PRZEZ OLX

Aplikuj
ID: 1031272133

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon