Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 14 listopada 2025

Customer Service (B2B) z j. angielskim (K/M)

Dijo Fun & Food Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Wrocław, Krzyki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Wrocław, Krzyki

Opis

O nas

Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów.

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymywanie stałego kontaktu (tel, mail) z klientami m. in. w zakresie koordynacji terminów dostaw, przyjmowania reklamacji, bieżącej obsługi zamówień, monitorowania zaległych należności;
  • Współpraca z managerami sprzedaży w zakresie stosowania polityki cenowej i warunków współpracy;
  • Współpraca z magazynem i logistyką w zakresie zorganizowania terminowych dostaw do klientów;
  • Uzupełnienie danych do raportu OTIF;
  • Stała współpraca z innymi działami takimi jak np.: księgowość, logistyka, magazyn, dział jakości, planowanie;
  • Realizacja celów strategicznych firmy w zakresie działu obsługi klienta wyznaczonych przez przełożonego;
  • Nadzór nad:
  • Prawidłową i terminową dystrybucją produktów do klientów
  • Stosowanie się do przyjętej polityki cenowej dla poszczególnych klientów
  • Realizacja zamówień klientów na czas i w ilości określonej przez klienta (miernik OTIF)
  • Monitoring terminowego spływu należności
  • Monitoring statusu złożonej przez klienta reklamacji – ścisła współpraca z działem jakości
  • Realizacja ustalonego planu sprzedaży poprzez terminowe dostawy do klientów;
  • Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego;

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3 lata na analogicznym stanowisku w obszarze obsługi klienta międzynarodowego (B2B);
  • Ms Office (w szczególności Excel);
  • Język angielski – bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie
  • Drugi język obcy – niemiecki, francuski mile widziany
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Pozytywne nastawienie do ludzi
  • Dokładność, rzetelność, cierpliwość
  • Wysoka kultura osobista
  • Operatywność, doskonała organizacja pracy własnej
  • Wiedza z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta, umiejętność wyznaczania priorytetów, umiejętność szybkiej reakcji na zapytania oraz potrzeby klientów, umiejętność pracy pod presją czasu

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Stałe miesięczne wynagrodzenie + motywujący system premiowy
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz rozwojowe na każdym etapie współpracy
  • Darmowy kurs języka angielskiego oraz niemieckiego
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Opiekę medyczna LuxMed
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Atmosferę nastawioną na współpracę, optymizm, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i awansu
  • Cykliczne imprezy integracyjne

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1036851420
Darmowa aplikacja na Twój telefon