Dodane 14 listopada 2025

Customer Service (B2B) z j. angielskim (K/M)
Dijo Fun & Food Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Opis
O nas
Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów.
Twój zakres obowiązków
- Utrzymywanie stałego kontaktu (tel, mail) z klientami m. in. w zakresie koordynacji terminów dostaw, przyjmowania reklamacji, bieżącej obsługi zamówień, monitorowania zaległych należności;
- Współpraca z managerami sprzedaży w zakresie stosowania polityki cenowej i warunków współpracy;
- Współpraca z magazynem i logistyką w zakresie zorganizowania terminowych dostaw do klientów;
- Uzupełnienie danych do raportu OTIF;
- Stała współpraca z innymi działami takimi jak np.: księgowość, logistyka, magazyn, dział jakości, planowanie;
- Realizacja celów strategicznych firmy w zakresie działu obsługi klienta wyznaczonych przez przełożonego;
- Nadzór nad:
- Prawidłową i terminową dystrybucją produktów do klientów
- Stosowanie się do przyjętej polityki cenowej dla poszczególnych klientów
- Realizacja zamówień klientów na czas i w ilości określonej przez klienta (miernik OTIF)
- Monitoring terminowego spływu należności
- Monitoring statusu złożonej przez klienta reklamacji – ścisła współpraca z działem jakości
- Realizacja ustalonego planu sprzedaży poprzez terminowe dostawy do klientów;
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego;
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 3 lata na analogicznym stanowisku w obszarze obsługi klienta międzynarodowego (B2B);
- Ms Office (w szczególności Excel);
- Język angielski – bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie
- Drugi język obcy – niemiecki, francuski mile widziany
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
- Pozytywne nastawienie do ludzi
- Dokładność, rzetelność, cierpliwość
- Wysoka kultura osobista
- Operatywność, doskonała organizacja pracy własnej
- Wiedza z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta, umiejętność wyznaczania priorytetów, umiejętność szybkiej reakcji na zapytania oraz potrzeby klientów, umiejętność pracy pod presją czasu
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Stałe miesięczne wynagrodzenie + motywujący system premiowy
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz rozwojowe na każdym etapie współpracy
- Darmowy kurs języka angielskiego oraz niemieckiego
- Dofinansowanie do karty MultiSport
- Opiekę medyczna LuxMed
- Ubezpieczenie grupowe
- Atmosferę nastawioną na współpracę, optymizm, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
- Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i awansu
- Cykliczne imprezy integracyjne
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
ID: 1036851420