Asystentka d/s kadr i płac w biurze rachunkowym - pół etatu
Lokalizacja
Częstochowa, Trzech Wieszczów
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Opis stanowiska:
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/-ki Działu Kadr i Płac, która będzie wspierać codzienne działania kadrowo-płacowe oraz pomagać w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej.
Zakres obowiązków:
Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy),
Przygotowywanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych,
Pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń oraz wprowadzaniu danych do systemu kadrowo-płacowego,
Obsługa ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,
Kontakt z pracownikami w sprawach kadrowych i płacowych,
Współpraca z ZUS, GUS, PFRON i US,
Wsparcie przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań,
Inne zadania administracyjne związane z działem HR.
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub chęć do nauki,
Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych – będzie atutem,
Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
Skrupulatność, dobra organizacja pracy, komunikatywność,
Umiejętność pracy zespołowej i zachowania poufności.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie,
Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale kadr i płac,
Wsparcie doświadczonego zespołu i szkolenia wewnętrzne,
Przyjazną atmosferę pracy,
Prosimy o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.).
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?