Asystent ds. księgowości w Biurze Rachunkowym
Lokalizacja
Olecko
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zadania na stanowisku to m.in.:
wprowadzanie danych do systemu księgowego
segregowanie i archiwizowanie dokumentów
sprawdzanie zgodności i kompletności dokumentów z informacjami w systemie oraz wymogami prawnymi
sporządzenie pism, wniosków oraz zestawień finansowych
odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji według przyjętych zasad
wspomaganie pracy zespołu w bieżących działaniach
Poszukujemy osoby, która:
ma wykształcenie średnie lub wyższe
zna podstawy przepisów podatkowych
wykazuje gotowość do nauki i poszerzania swoich kwalifikacji
jest samodzielna, dokładna i potrafi wykonywać pracę w oparciu o wyznaczone terminy
przejawia inicjatywę i wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
sprawnie obsługuje komputer i jest gotowa do pracy na dedykowanych programach komputerowych (po przeszkoleniu) i pakiecie MS Office (Word, Excel)
jest komunikatywna i nastawiona na budowanie profesjonalnych relacji z Klientami oraz współpracę w zespole
Mile widziane doświadczenie w obszarze pracy biurowej lub staż pracy w biurze rachunkowym oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 3/4 etatu (zatrudnienie od połowy czerwca 2024 r.)
możliwość awansu i/lub zwiększenia wymiaru zatrudnienia
pracę w komfortowym biurze w centrum Olecka (od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 7:30-15:30)
wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych
Lokalizacja
Olecko,
Warmińsko-mazurskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?