Asystent d/s Księgowości
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Praga-Południe
Opis
Biuro Rachunkowe Dekret – poszukuje ambitnych i zaangażowanych osób, które chcą rozpocząć lub rozwijać swoją karierę w księgowości.
Stanowisko: Asystent ds. Księgowości
Jeśli jesteś osobą dokładną, rzetelną i otwartą na naukę, a Twoim celem jest praca w firmie, w której nie tylko wykonuje się zadania, ale rozumie i rozwija kompetencje księgowe – czekamy właśnie na Ciebie.
Zakres obowiązków:
W zależności od poziomu doświadczenia, osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:
weryfikację dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
ewidencjonowanie dokumentów źródłowych,
księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych,
pomoc w przygotowaniu list płac i deklaracji ZUS,
wsparcie w przygotowywaniu miesięcznych raportów zarządczych, analiz i zestawień finansowych,
a w dalszej perspektywie:
pomoc w prowadzeniu/prowadzenie KPiR klientów z różnych branż,
pomoc w prowadzeniu/prowadzenie pełnych ksiąg handlowych klientów z różnych branż,
pomoc w sporządzaniu/sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz kalkulacji podatkowych
uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań finansowych.
Nasze oczekiwania:
Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia zawodowego, jednak szukamy osób, które:
wykazują realne zainteresowanie księgowością i podatkami,
są gotowe do intensywnej nauki oraz pracy nad podnoszeniem własnych kwalifikacji,
potrafią samodzielnie rozwiązywać problemy i brać odpowiedzialność za powierzone zadania,
są dokładne, systematyczne i zorganizowane,
potrafią pracować w zespole i komunikować się jasno,
mile widziani studenci studiów o profilu rachukowość z możliwością pracy w tygodniu w siedzibie firmy,
Podstawowa znajomość przepisów podatkowych, KPiR i rachunkowości będzie dużym atutem!
Co oferujemy:
realną możliwość zdobycia wiedzy praktycznej od ekspertów
stabilne zatrudnienie w firmie księgowej z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku,
jasno wytyczoną ścieżkę rozwoju oraz możliwość awansu,
dostęp do szkoleń branżowych i bieżące wsparcie merytoryczne,
przyjazną, partnerską atmosferę pracy oraz zgrany i wspierający zespół,
dostęp do nowoczesnych narzędzi i systemów księgowych (m.in. Symfonia, WaproKAPER),
Jak aplikować:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na nasz adres email podany w ogłoszeniu. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?