Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Wiktoria Hasa
Dodane 04 lipca 2025

Administrative Assistant HR

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Opis

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 21 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów, którym jest  duński konglomerat, który prowadzi działalność w różnych sektorach biznesu, głównie w ramach transportu i energii, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Junior HR

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie procesu rekrutacyjnego poprzez koordynację działań administracyjnych i logistycznych w różnych działach i lokalizacjach.

  • Udział w realizacji zadań rekrutacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami.

  • Organizacja i zarządzanie harmonogramem rozmów kwalifikacyjnych oraz bieżący kontakt z kandydatami i menedżerami rekrutującymi.

  • Inicjowanie procesów weryfikacji kandydatów oraz działań związanych z przygotowaniem do rozpoczęcia pracy.

  • Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji pracowniczej oraz wprowadzanie danych nowych pracowników do systemów HR (np. Workday).

  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług oraz innymi działami firmy w zakresie wsparcia procesów rekrutacyjnych.

  • Obsługa i bieżące zarządzanie platformą rekrutacyjną.

  • Wsparcie przy działaniach employer brandingowych, takich jak udział w targach pracy czy kampaniach w mediach społecznościowych.

Oczekiwania:

  • Minimum 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku; w obszarze administracji lub obsługi klienta; mile widziane doświadczenie w strukturach typu shared services.

     

  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel, Word, Outlook).

  • Doskonałe zdolności w zakresie ustalania priorytetów i zarządzania czasem.

  • Silne kompetencje komunikacyjne i analityczne, umiejętność budowania relacji oraz duża dbałość o szczegóły.

  • Elastyczność i zdolność adaptacji w dynamicznym środowisku pracy; gotowość do samodzielnego działania i podejmowania inicjatywy.

  • Wymagana biegła znajomość języka polskiego i angielskiego; znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie. 

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź zlecenie, na okres do końca 2025 roku.

  • Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. 

  • Hybrydowy model pracy 

  • Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1011956029
Darmowa aplikacja na Twój telefon