
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Opis
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 21 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów, którym jest duński konglomerat, który prowadzi działalność w różnych sektorach biznesu, głównie w ramach transportu i energii, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Junior HR
Zakres obowiązków:
Wspieranie procesu rekrutacyjnego poprzez koordynację działań administracyjnych i logistycznych w różnych działach i lokalizacjach.
Udział w realizacji zadań rekrutacyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami.
Organizacja i zarządzanie harmonogramem rozmów kwalifikacyjnych oraz bieżący kontakt z kandydatami i menedżerami rekrutującymi.
Inicjowanie procesów weryfikacji kandydatów oraz działań związanych z przygotowaniem do rozpoczęcia pracy.
Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji pracowniczej oraz wprowadzanie danych nowych pracowników do systemów HR (np. Workday).
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług oraz innymi działami firmy w zakresie wsparcia procesów rekrutacyjnych.
Obsługa i bieżące zarządzanie platformą rekrutacyjną.
Wsparcie przy działaniach employer brandingowych, takich jak udział w targach pracy czy kampaniach w mediach społecznościowych.
Oczekiwania:
- Minimum 1,5 roku doświadczenia na podobnym stanowisku; w obszarze administracji lub obsługi klienta; mile widziane doświadczenie w strukturach typu shared services.
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel, Word, Outlook).
Doskonałe zdolności w zakresie ustalania priorytetów i zarządzania czasem.
Silne kompetencje komunikacyjne i analityczne, umiejętność budowania relacji oraz duża dbałość o szczegóły.
Elastyczność i zdolność adaptacji w dynamicznym środowisku pracy; gotowość do samodzielnego działania i podejmowania inicjatywy.
Wymagana biegła znajomość języka polskiego i angielskiego; znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Oferta:
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź zlecenie, na okres do końca 2025 roku.
Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Hybrydowy model pracy
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.