Firmowe
Opis
Oferujemy usługę podniesienia ciśnienia oleju w silnikach 3.0 TDI oraz 4.0 TDI z ustawionych fabrycznie 2 barów na 2.8 bara. NA MIEJSCU LUB WYSYŁKOWO.
Inżynierowie VAG'a postanowili w omawianych silnikach ustalić ciśnienie robocze na poziomie 2-2.2 bara, co jest zbyt niską wartością i przy nieodpowiedniej eksploatacji jednostki może doprowadzić nawet do jej zatarcia. Zrozumieli oni swój błąd i przy naprawach czy aktualizacjach oprogramowania podnoszą ciśnienie oleju do 2.5 bar, co i tak nie jest optymalnym rozwiązaniem. Efekt jest tego taki, że dwa identyczne silniki o tym samym oznaczeniu mogą mieć ustawione różne ciśnienie oleju (w zależności czy było to ruszane przez ASO).
Zapraszamy więc do naszego warsztatu na usługę podniesienia wartości ciśnienia oleju do poziomu 2.8 bara (najbardziej optymalne rozwiązanie dla silnika) lub wysłania do nas samego sterownika silnika, w celu modyfikacji oprogramowania.
Sterowniki silnika BOSCH o oznaczeniu:
EDC17CP014
MD1CP014
EDC17CP54
Poniżej lista silników w których może występować fabryczna wada:
DDXC
CGQB
CTCC
CDUD
CDUC
CTCB
CTCC
CRTE
CRTC
CZAC
CZVA
CZVB
CZVC
CZVD
CZVE
CZVF
CLAB
CLAA
CDUD
CKVB
CKVC
CVUA
I INNE
Lista samochodów które mogą mieć omawiany problem:
AUDI A6 2014-
AUDI A7 2014-
AUDI SQ5 TDI 2014-
AUDI S6 2019-
AUDI S7 2019-
Porsche Panamera II 4S Diesel 2016–2018
Audi SQ7 2016–2020
Audi SQ8 2019–2020
Audi A8 D5 2013–2017
Bentley Bentayga 2017–2020
Volkswagen Touareg 2010–2018
Inżynierowie VAG'a postanowili w omawianych silnikach ustalić ciśnienie robocze na poziomie 2-2.2 bara, co jest zbyt niską wartością i przy nieodpowiedniej eksploatacji jednostki może doprowadzić nawet do jej zatarcia. Zrozumieli oni swój błąd i przy naprawach czy aktualizacjach oprogramowania podnoszą ciśnienie oleju do 2.5 bar, co i tak nie jest optymalnym rozwiązaniem. Efekt jest tego taki, że dwa identyczne silniki o tym samym oznaczeniu mogą mieć ustawione różne ciśnienie oleju (w zależności czy było to ruszane przez ASO).
Zapraszamy więc do naszego warsztatu na usługę podniesienia wartości ciśnienia oleju do poziomu 2.8 bara (najbardziej optymalne rozwiązanie dla silnika) lub wysłania do nas samego sterownika silnika, w celu modyfikacji oprogramowania.
Sterowniki silnika BOSCH o oznaczeniu:
EDC17CP014
MD1CP014
EDC17CP54
Poniżej lista silników w których może występować fabryczna wada:
DDXC
CGQB
CTCC
CDUD
CDUC
CTCB
CTCC
CRTE
CRTC
CZAC
CZVA
CZVB
CZVC
CZVD
CZVE
CZVF
CLAB
CLAA
CDUD
CKVB
CKVC
CVUA
I INNE
Lista samochodów które mogą mieć omawiany problem:
AUDI A6 2014-
AUDI A7 2014-
AUDI SQ5 TDI 2014-
AUDI S6 2019-
AUDI S7 2019-
Porsche Panamera II 4S Diesel 2016–2018
Audi SQ7 2016–2020
Audi SQ8 2019–2020
Audi A8 D5 2013–2017
Bentley Bentayga 2017–2020
Volkswagen Touareg 2010–2018
ID: 851866256
xxx xxx xxx
Dodane 29 czerwca 2025
Zmiana ciśnienia oleju 3.0 TDI 4.0 V6 V8 VAG VW AUDI PORSCHE A6 A7 Q7
Lokalizacja