Prywatne
Marka: Yamaha
Poj. silnika: 125 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2000
Opis
Nierejestrowany, zrobiony pod trzaskanie po starych leśnych drogach, wybojach, starożytnych traktach, górskie podjazdy i ciągnięcie nart zimą po śniegu :)
Motor nie był do - piłowania non stop, skakania, ciągłego kontaktu z błotem i mułem, upadania raz po raz na kamienie.
Technikalia:
- 50 motogodzin temu kapitalny remont silnika.
- 30 motogodzin temu remont góry silnika (stan cylindra – przetrwa jeszcze 1-2 szlify).
- Przed sezonem założone nowe łożyska w kiwaku + przesmarowanie wszystkiego.
- W zimę założone nowe dętki w obu oponach heavy duty 4 mm grubości.
- Nowe klocki hamulcowe z przodu – przednia tarcza w bdb stanie/tylna jest ok.
- Kuta klamka sprzęgła i hamulca – dzięki temu, nie łamią się.
- Grube, niezniszczalne stalowe podnóżki z KTMa.
- „Odblokowany” moduł zapłonowy (nie odcina iskry na wyższych obrotach) + „odblokowanie” gaźnika poprzez zastosowanie dysz o większej średnicy + otwarty zawór wydechowy.
- Miernik obrotów+motogodzin.
- Brak wbudowanego sterowania zaworem wydechowym.
Docierany i ogółem jeżdżony z pomocą syntetycznego oleju Motul 2T.
Motor w moich rękach był połowicznie ganiany po lasach i połowicznie ganiany po podjazdach w kamieniołomach i zapuszczonych górskich drogach.
Opony w dobrym stanie.
Sprzedaję, ponieważ zajawka ta jak dla mnie generuje nieproporcjonalną ilość kontuzji jak na ilość frajdy. Przekażę tą wściekłą maszynę w dobre ręce dla mojego własnego dobra :)
Motor nie był do - piłowania non stop, skakania, ciągłego kontaktu z błotem i mułem, upadania raz po raz na kamienie.
Technikalia:
- 50 motogodzin temu kapitalny remont silnika.
- 30 motogodzin temu remont góry silnika (stan cylindra – przetrwa jeszcze 1-2 szlify).
- Przed sezonem założone nowe łożyska w kiwaku + przesmarowanie wszystkiego.
- W zimę założone nowe dętki w obu oponach heavy duty 4 mm grubości.
- Nowe klocki hamulcowe z przodu – przednia tarcza w bdb stanie/tylna jest ok.
- Kuta klamka sprzęgła i hamulca – dzięki temu, nie łamią się.
- Grube, niezniszczalne stalowe podnóżki z KTMa.
- „Odblokowany” moduł zapłonowy (nie odcina iskry na wyższych obrotach) + „odblokowanie” gaźnika poprzez zastosowanie dysz o większej średnicy + otwarty zawór wydechowy.
- Miernik obrotów+motogodzin.
- Brak wbudowanego sterowania zaworem wydechowym.
Docierany i ogółem jeżdżony z pomocą syntetycznego oleju Motul 2T.
Motor w moich rękach był połowicznie ganiany po lasach i połowicznie ganiany po podjazdach w kamieniołomach i zapuszczonych górskich drogach.
Opony w dobrym stanie.
Sprzedaję, ponieważ zajawka ta jak dla mnie generuje nieproporcjonalną ilość kontuzji jak na ilość frajdy. Przekażę tą wściekłą maszynę w dobre ręce dla mojego własnego dobra :)
ID: 1012350354
xxx xxx xxx
Dodane 14 lipca 2025
Yamaha DT125 cross enduro 2000 r
4 500 zł
Lokalizacja