Prywatne
Rok wydania: 2011
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Rodzaj: Ekonomia
Opis
Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne, red. R. Mącik, Wyd. UMCS, Lublin, 2011, ss. 206
Przy zakupie tej książki oraz innych dodaję gratis - do wyboru z listy pozycji dostępnych w innym moim ogłoszeniu: "książki - zarządzanie i ekonomia"
Warunek otrzymania gratisu: jedna wybrana książka przy zakupie za min 50 zł oraz dwie książki przy zakupie za min. 100 zł.
Przy zakupie tej książki oraz innych dodaję gratis - do wyboru z listy pozycji dostępnych w innym moim ogłoszeniu: "książki - zarządzanie i ekonomia"
Warunek otrzymania gratisu: jedna wybrana książka przy zakupie za min 50 zł oraz dwie książki przy zakupie za min. 100 zł.
ID: 916757799
xxx xxx xxx
Dodane 07 maja 2024
Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych ...
Tylko przedmiot
15 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja