Firmowe
Opis
Serdecznie witamy na ogłoszeniu Eltrox Gdynia.
Salon sprzedaży znajduje się w Gdynia, Morska 357
Godziny w których pracujemy:
Pn-Pt. 8:00-16:00
Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu, z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem.
Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.
Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.
Dla kogo stworzyliśmy tego typu usługę?
Dla wszystkich osób posiadających urządzenie typu router wifi do rozpowszechniania bezprzewodowej sieci internetowej.
Konfiguracja obejmuje:
• ustawienia połączenia sieciowego między dostawcą a klientem port WAN
• ustawienie sieci wifi parametrów
• hasła wifi
• nazwa sieci bezprzewodowej wifi
Dzięki usłudze zdalnej konfiguracji będziesz szybko i sprawnie korzystać z wybranego przez siebie routera do połączenia internetowego oraz z WiFi.
Co zyskujesz, decydując się na taką usługę?
• Zwiększoną efektywność routera WiFi
• Poprawę bezpieczeństwa zabezpieczeń sieci internetowej
• Oszczędność czasu
• Prawidłowe działanie routera
Z przyczyn niezależnych firma Eltrox nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie lub przerwy działania zewnętrznych usług sieciowych takich jak: DDNS, P2P, e-mail, ftp, itp., jak również nie odpowiada za niewłaściwe działanie lub ograniczenie funkcjonalności systemu monitoringu IP, w skład którego wchodzą urządzenia pochodzące od różnych producentów komunikujące się poprzez protokoły ONVIF i RTSP.
NR KATALOGOWY: UZK011
Salon sprzedaży znajduje się w Gdynia, Morska 357
Godziny w których pracujemy:
Pn-Pt. 8:00-16:00
Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu, z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem.
Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.
Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.
Dla kogo stworzyliśmy tego typu usługę?
Dla wszystkich osób posiadających urządzenie typu router wifi do rozpowszechniania bezprzewodowej sieci internetowej.
Konfiguracja obejmuje:
• ustawienia połączenia sieciowego między dostawcą a klientem port WAN
• ustawienie sieci wifi parametrów
• hasła wifi
• nazwa sieci bezprzewodowej wifi
Dzięki usłudze zdalnej konfiguracji będziesz szybko i sprawnie korzystać z wybranego przez siebie routera do połączenia internetowego oraz z WiFi.
Co zyskujesz, decydując się na taką usługę?
• Zwiększoną efektywność routera WiFi
• Poprawę bezpieczeństwa zabezpieczeń sieci internetowej
• Oszczędność czasu
• Prawidłowe działanie routera
Z przyczyn niezależnych firma Eltrox nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie lub przerwy działania zewnętrznych usług sieciowych takich jak: DDNS, P2P, e-mail, ftp, itp., jak również nie odpowiada za niewłaściwe działanie lub ograniczenie funkcjonalności systemu monitoringu IP, w skład którego wchodzą urządzenia pochodzące od różnych producentów komunikujące się poprzez protokoły ONVIF i RTSP.
NR KATALOGOWY: UZK011
ID: 1015620049
xxx xxx xxx