Prywatne
Stan: Używane
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Szczękowe hydrauliczne
Rozmiar koła: 26"
Opis
Model : M0 – 93, Condor rocznik 1995, numer ramy 06046.
Porządny, nadzwyczaj trwały, wytrzymały, niezawodny, wszechstronny dzisiaj już rzadko spotykany szwajcarski rower wojskowy. Wszechstronnego przeznaczenia. W pełni sprawny, konserwowany. Nie wymaga wkładu pracy i serwisu. Gotowy do jazdy turystycznej, trekingowej, do wypraw. Prosty konstrukcyjnie. Odporny na warunki atmosferyczne. Nierdzewny. Ładowny (ok. 150 kG z kierowcą). Posiada oryginalną blokadę antykradzieżową z 2 kluczykami. Dzięki praktycznej konstrukcji umożliwia swobodną konfigurację w zakresie rozmieszczenia i mocowania ładunku i wyposażenia wyprawowego. Zamontowałem zakupiony w Szwajcarii prędkościomierz dedykowany do tego właśnie modelu ze wskazaniem w momencie montażu 1846 km.
Specyfikacja :
- rama wykonana ze stali Reynolds 500. Mocowania ramy i osprzęt są odlewane ze szwajcarskich stopów SCM firmy Dubois. Zabezpieczona trwałą powłoką mat w kolorze oliwkowym;
- przerzutka : SHIMANO XT DEOTE, nierdzewna;
- łańcuch – nierdzewny;
- szprychy, nyple – nierdzewne;
- inne wkręty, śruby, łączenia i elementy niemalowane – nierdzewne;
- 7 biegów. Tryby nierdzewne;
- oświetlenie: dynamo z przekładnią pasową napędzane przez przednią piastę (kutą na zimno HUGI) za pomocą szybkozamykacza. Zasila tylne światło oraz przedni reflektor halogenowy;
- hamulce szczękowe wspomagane hydraulicznie : MAGURA HS-33 (w tych hamulcach siła hamowania jest przekazywana za pomocą wytworzonego ciśnienia oleju w układzie, poprzez przewód hydrauliczny na klocki hamulcowe. Hamulce tego typu należą do wyższej kategorii cenowej i wykorzystywane są głównie w takiej dyscyplinie sportu jak trial rowerowy. Hamulce są niezwykle mocne, skuteczne i lekkie, działają bez zwłoki czasowej. Zastosowany płyn hamulcowy to specjalny olej mineralny Magura „Royal Blood”. Hamulce produkowane są w Niemczech, producent udziela na nie 5-letniej gwarancji);
- felgi na powierzchniach współpracujących z klockami hamulcowymi pokryte powłoką ceramiczną;
- koła: 26 ". Opony: city cross 26 x 1.75. Bieżnik bardzo dobry;
- na tylnym bagażniku zamontowałem solidny kufer na płycie ze sklejki wodoodpornej bez naruszenia konstrukcji bagażnika:
- sidło klasyczne Ordonnanza „Lepper” (Dieren NL);
- nieprzemakalna, pojemna torba podgumowana zamykana na rzepy, mocowana na ramie z możliwością dołączenia dodatkowego osprzętu/wyposażenia;
-pojemnik plastikowy między tylnym kołem a ramą z oryginalnym kompletnym zestawem naprawczym;
- dzwonek;
- suport, łożyska i pedały – bez luzów. Korby pedałów pięknie wykończone Edco Swiss, kute na zimno z osłoną łańcucha i solidnym, anodowym zabezpieczeniem;
- błotniki wykonane z elastycznego i trwałego tworzywa sztucznego;
- masa: 23 kG;
Condor M0 - 93 obecnie stał się już obiektem kolekcjonerskim, a jednocześnie świetnie nadaje się do codziennego użytku.
Odbiór osobisty.
Porządny, nadzwyczaj trwały, wytrzymały, niezawodny, wszechstronny dzisiaj już rzadko spotykany szwajcarski rower wojskowy. Wszechstronnego przeznaczenia. W pełni sprawny, konserwowany. Nie wymaga wkładu pracy i serwisu. Gotowy do jazdy turystycznej, trekingowej, do wypraw. Prosty konstrukcyjnie. Odporny na warunki atmosferyczne. Nierdzewny. Ładowny (ok. 150 kG z kierowcą). Posiada oryginalną blokadę antykradzieżową z 2 kluczykami. Dzięki praktycznej konstrukcji umożliwia swobodną konfigurację w zakresie rozmieszczenia i mocowania ładunku i wyposażenia wyprawowego. Zamontowałem zakupiony w Szwajcarii prędkościomierz dedykowany do tego właśnie modelu ze wskazaniem w momencie montażu 1846 km.
Specyfikacja :
- rama wykonana ze stali Reynolds 500. Mocowania ramy i osprzęt są odlewane ze szwajcarskich stopów SCM firmy Dubois. Zabezpieczona trwałą powłoką mat w kolorze oliwkowym;
- przerzutka : SHIMANO XT DEOTE, nierdzewna;
- łańcuch – nierdzewny;
- szprychy, nyple – nierdzewne;
- inne wkręty, śruby, łączenia i elementy niemalowane – nierdzewne;
- 7 biegów. Tryby nierdzewne;
- oświetlenie: dynamo z przekładnią pasową napędzane przez przednią piastę (kutą na zimno HUGI) za pomocą szybkozamykacza. Zasila tylne światło oraz przedni reflektor halogenowy;
- hamulce szczękowe wspomagane hydraulicznie : MAGURA HS-33 (w tych hamulcach siła hamowania jest przekazywana za pomocą wytworzonego ciśnienia oleju w układzie, poprzez przewód hydrauliczny na klocki hamulcowe. Hamulce tego typu należą do wyższej kategorii cenowej i wykorzystywane są głównie w takiej dyscyplinie sportu jak trial rowerowy. Hamulce są niezwykle mocne, skuteczne i lekkie, działają bez zwłoki czasowej. Zastosowany płyn hamulcowy to specjalny olej mineralny Magura „Royal Blood”. Hamulce produkowane są w Niemczech, producent udziela na nie 5-letniej gwarancji);
- felgi na powierzchniach współpracujących z klockami hamulcowymi pokryte powłoką ceramiczną;
- koła: 26 ". Opony: city cross 26 x 1.75. Bieżnik bardzo dobry;
- na tylnym bagażniku zamontowałem solidny kufer na płycie ze sklejki wodoodpornej bez naruszenia konstrukcji bagażnika:
- sidło klasyczne Ordonnanza „Lepper” (Dieren NL);
- nieprzemakalna, pojemna torba podgumowana zamykana na rzepy, mocowana na ramie z możliwością dołączenia dodatkowego osprzętu/wyposażenia;
-pojemnik plastikowy między tylnym kołem a ramą z oryginalnym kompletnym zestawem naprawczym;
- dzwonek;
- suport, łożyska i pedały – bez luzów. Korby pedałów pięknie wykończone Edco Swiss, kute na zimno z osłoną łańcucha i solidnym, anodowym zabezpieczeniem;
- błotniki wykonane z elastycznego i trwałego tworzywa sztucznego;
- masa: 23 kG;
Condor M0 - 93 obecnie stał się już obiektem kolekcjonerskim, a jednocześnie świetnie nadaje się do codziennego użytku.
Odbiór osobisty.
ID: 1015352694
xxx xxx xxx
Dodane 21 lipca 2025
Szwajcarski Rower Wojskowy CONDOR M0 - 93
8 500 zł
Lokalizacja