Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Pozostała muzyka i edukacja
  4. Pozostała muzyka i edukacja - Mazowieckie
  5. Pozostała muzyka i edukacja - Warszawa
  6. Pozostała muzyka i edukacja - Białołęka
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Nowe

Opis

Genialne pluginy VST do każdego poważnego studia dźwięku. 6 pluginów:
Brainworx bx_delay 2500 dla innowacyjnego opóźnienia
Brainworx bx_boom! aby stopy bębna były duże
Brainworx bx_saturator V2, aby dodać wielopasmowe nasycenie
Brainworx bx_subsynth dla fanatyków basu Świętego Graala
Brainworx bx_cleansweep Pro do czyszczenia dźwięków
Brainworx bx_refinement Oswajaj surowość.
Są nieocenione przy pracy z tworzeniem muzyki oraz miksem i masteringiem. Kupione osobno nawet w promocjach kosztują o wiele wiele drożej np $180.

Po wpłacie na konto kwoty wysyłam numer seryjny do zarejestrowania na swym koncie Plugin Alliance.

Opis.
Brainworx bx_delay 2500
Kreatywne opóźnienie z funkcjami M/S, modulacją, wyciszeniem i zniekształceniem

Bx_delay 2500 został opracowany przez firmę Brainworx od podstaw i posiada przejrzysty, intuicyjny interfejs, który pozwala szybko uzyskać pożądany efekt opóźnienia. Jego bezproblemowe opóźnienia są idealne do automatycznych zmian czasu opóźnienia w celu uzyskania oszałamiających, niestatycznych dźwięków.

bx_delay 2500 ma wszystko, czego potrzebujesz do tworzenia wszystkiego, od prostych łatek opóźniających po eksperymentalne pejzaże dźwiękowe i szalone fajne bity. To jest twoje nowe opóźnienie.

Dodając obszerny zestaw efektów do bx_delay 2500, Brainworx stworzył idealne środowisko do tworzenia dzikich łat opóźniających. Zniekształcenia, chorus i ducking zostały uwzględnione, aby wyrzeźbić Twój idealny efekt opóźnienia.

Korzystając ze słynnego już przetwarzania Brainworx M/S, można nie tylko zwiększyć szerokość dowolnego patcha, ale także kontrolować krytyczne niskie częstotliwości. Mono Maker pozwala upewnić się, że wszystko poniżej określonej częstotliwości znajdzie się idealnie w centrum miksu, podczas gdy obraz stereo pozostanie nienaruszony.

Cechy
Uzyskaj szybko pożądany efekt opóźnienia, korzystając z przejrzystego i logicznie zorganizowanego interfejsu
Kucanie na pokładzie
Osiągaj niezwykłe rezultaty, dodając refren i przester do linii opóźniającej
Przejmij kontrolę nad efektami opóźnienia dzięki wbudowanemu przetwarzaniu M/S
Wykorzystaj unikalną funkcję kształtowania transjentów, aby kontrolować dynamiczną sygnaturę sygnału opóźnienia
Brainworx bx_boom!

Spraw, by Twoje bębny basowe były duże.
Ograniczony do zaledwie 2 parametrów i intuicyjny projekt graficzny, bx_boom pozwala na strojenie, tłumienie lub wzmacnianie brzmienia bębna basowego w dowolnym momencie procesu produkcji dźwięku — nawet po ostatecznym miksie lub w ramach pełnej pętli perkusyjnej.
Wtyczka bx_boom zawiera zarówno wersję mono, idealną do wstawienia na ścieżkę bębna basowego, jak i wersję stereo do wstawienia na szynę sub-miksu perkusyjnego lub pełny miks stereo utworu.

Cechy
Trzy różne częstotliwości środkowe; „LO” (32 Hz), „ŚREDNI” (48 Hz) i „WYSOKI” (64 Hz)
Wysokiej klasy filtry Brainworx
Wbudowana matryca M/S do strojenia stereo M/S
W pełni zautomatyzowany
Dedykowany przełącznik BYPASS
Funkcja „Mouse Over”: dostosuj parametry, przytrzymując mysz nad dowolnym pokrętłem i po prostu obracając kółkiem myszy
Bezpośredni dostęp: wpisz dowolną prawidłową liczbę w polach tekstowych, aby uzyskać bezpośredni dostęp do dokładnej wartości

Brainworx bx_saturator V2
Wielopasmowe nasycenie M/S do miksowania i masteringu.
bx_saturator V2 to narzędzie do nasycenia M/S i wielopasmowego, idealne do masteringu, miksowania i projektowania dźwięku.
Wyposażony jest w technologię crossover Brainworx „True Split”, która zapewnia, że ​​kanały Mid i Side są zawsze idealnie w fazie, co skutkuje skoncentrowanymi, potężnie brzmiącymi miksami i masterami.
Od subtelnego kleju do szalonego chrupania, bx_saturator V2 pozwala niezależnie utuczyć i zniekształcić sygnały środkowe i boczne miksu. Możesz wybrać analogowe ciepło i subtelny overdrive na poszczególnych ścieżkach lub zastosować go do szyny stereo, aby zagęścić cały miks.
Możesz także wydobyć delikatne niuanse, które wcześniej czaiły się w twoich ścieżkach wokalnych, ścieżkach gitary akustycznej, a nawet podmiksach perkusyjnych, bez zwiększania ich poziomu i bez ciężkiego korektora. Głośniejsze miksy, inteligentniejsze nasycenie
Każde z czterech pasm częstotliwości XL ma dedykowane regulatory wzmocnienia, napędu i XL (mix), które pozwalają zwiększyć postrzeganą głośność sygnałów bez zwiększania rzeczywistego poziomu wyjściowego, zapewniając głośniejsze i mocniejsze miksy.
Cechy
Dodaj nasycenie w różnych ilościach iw różnych pasmach częstotliwości
Zwiększ postrzeganą głośność miksów bez przycinania
Mono Maker miksuje niskie częstotliwości w trybie mono, dzięki czemu można poszerzyć pole stereo bez problemów z fazą
Ulepszony algorytm audio w wersji V2

Brainworx bx_subsynth.
bx_subsynth to Święty Graal dla fanatyków basu.
Łącząc połączenie klasycznego i nowoczesnego przetwarzania, ta 10-tonowa bestia zapewnia ścieżkom muzycznym, kinowym efektom specjalnym i systemom dźwiękowym DJ-ów najniższy poziom, który dociera aż do jądra Ziemi!
Opracowując bx_subsynth, Brainworx początkowo stworzył skrupulatny model legendarnego silnika dbx 120XP Subharmonic Synthesizer Waveform Modeling™, który generuje dyskretne częstotliwości basowe o oktawę poniżej tego, co do niego wprowadzasz. Następnie powiększyli zestaw funkcji 120XP, aby uzyskać znacznie mocniejszy, wyraźniejszy, większy i rezonansowy bas.
Na początek bx_subsynth generuje subharmoniczne w maksymalnie trzech dyskretnych pasmach częstotliwości w porównaniu z dwoma 120XP - dodanie wyższego pasma basowego do ponownej syntezy pozwala uchwycić i zanurzyć podstawowe częstotliwości znacznie szerszej gamy instrumentów, w tym werbla i instrumentów akustycznych. gitara.
Sterowanie Tight Punch tworzy krystalicznie czysty, uderzający w ciało bas, dodając rezonansowy szczyt subbasu i odfiltrowując niechciane niskie tony poniżej częstotliwości odcięcia. Potężne przetwarzanie Edge pozwala wybrać jeden z dwóch trybów pracy — Smooth i Harsh — które kompresują i nasycają Twoje utwory, na przemian dostarczając superkompaktowe lub wybuchowo tandetne bębny i pulsujące, uderzające w twarz gitary basowe.
Bass EQ nie może zrobić tego, co robi bx_subsynth. Dyskretne częstotliwości generowane przez bx_subsynth pozostawiają więcej miejsca w paśmie częstotliwości basowych dla innych instrumentów, umożliwiając podbicie basów subsyntha bez zaśmiecania miksu. Ponadto korektory nie mogą wzmocnić basów w cienkiej ścieżce, która nie ma na początku żadnego dna. bx_subsynth nie tylko przyspiesza — dodaje nowe dno! I podczas gdy psychoakustyczne procesory basowe oszukują twój mózg tak, aby słyszał fantomowe subharmoniczne, które tak naprawdę nie istnieją – i których nie możesz poczuć – bx_subsynth dodaje prawdziwy sub-bas, który wstrząśnie twoim ciałem jak trzęsienie ziemi!
Aplikacje są nieograniczone. Dostrój swoje ścieżki perkusyjne: Ustaw wyższe subharmoniczne dla tomów rackowych i niższe dla tomów podłogowych, aby uzyskać kolosalne, dudniące wypełnienia bębnów. Wzmocnij różne subharmoniczne bębna basowego i gitary basowej, aby oddzielić ich dźwięki w miksie, aby uzyskać większą klarowność i uderzenie. Dodaj podziemny grzmot do przedłużonych oktaw lewej ręki na ścieżkach fortepianu. Automatycznie generuj idealnie zsynchronizowaną linię basu z dolnych strun granych na arpeggiowanej ścieżce gitary akustycznej; dwa obroty pokrętła wystarczą, aby skupić obraz linii basu w martwym punkcie i znacznie poszerzyć obraz stereo gitary do 400%.
Inżynierowie zajmujący się remasteringiem mogą użyć bx_subsynth, aby dodać gruby dół do cienkich winylowych masterów i starych nagrań wykonanych na wąskotorowych magnetofonach wielościeżkowych. Projektanci dźwięku mogą napompować słabe kinowe efekty za pomocą przerażających niskich tonów. DJ-e ​​mogą turbodoładować niski poziom swoich systemów dźwiękowych do wstrząsających ekstremów głośnika niskotonowego. To jest dno, które możesz poczuć w grzechotających kościach.
Cechy
Modeluje elementarne brzmienie dbx 120XP Subharmonic Synthesizer, z radykalnie rozszerzonymi możliwościami przetwarzania i kontroli
Generuje grzmiące niskie tony w utworach muzycznych, efektach kinowych i systemach dźwiękowych
Tight Punch zapewnia rezonansowy górnoprzepustowy – z regulowaną częstotliwością odcięcia – dla zaakcentowania uderzenia przy jednoczesnym okiełznaniu nadmiernego dołu
Sterowanie Low-End reguluje całkowitą moc basów, zapewniając idealną równowagę między średnimi i wysokimi tonami
Dwa rodzaje obróbki krawędzi — Smooth i Harsh — można kształtować za pomocą filtrów Low Cut i High Cut oraz precyzyjnie dostroić za pomocą indywidualnych elementów sterujących
Kontrola Mono Maker sumuje pasmo basowe do mono poniżej częstotliwości narożnej regulowanej przez użytkownika, aby uzyskać laserową ostrość

Brainworx bx_cleansweep Pro
Oczyść swoje ścieżki i twórz ekscytujące dźwięki.
Każda większa konsoleta miksująca marek takich jak SSL, Neve itp. ma dedykowane filtry HP i LP na kanał. Jest ku temu powód!
Założyciel i dyrektor generalny Brainworx, Dirk Ulrich, zawsze
ID: 819920108

Skontaktuj się

Pro Audio

Na OLX od czerwiec 2012

Ostatnio online w dniu 01 maja 2024

Dodane 09 kwietnia 2024

Sześć genialnych pluginów VST od Brainworx do studia muzycznego

239 zł

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon