Prywatne
Numer VIN: VF3CUHNPNKY028660
Model: 2008
Rok produkcji: 2019
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: SUV
Przebieg: 35 100 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 1 199 cm³
Stan techniczny: Uszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Moc silnika: 110 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Syndyk masy upadłości Mateusza Segiety sprzeda, w stanie wolnym od obciążeń, samochód osobowy Peugeot C 2008 1.2 MR`16 E6, rok produkcji 2019, nr rej. TK 1907W, VIN: VF3CUHNPNKY028660, poz. 1.2 spisu inwentarza postępowania upadłościowego, za cenę nie niższą niż 25.650 zł (stanowiącej 50 % wartości oszacowania).
Stan pojazdu jest dobry. Wedle opinii rzeczoznawcy, naprawy wymaga błotnik tylny, zaś wymiany drzwi boczne przednie i drzwi boczne tylne. Koszt naprawy został oceniony przez rzeczoznawcę na kwotę ok. 6.900 - 7.900 zł i wartość samego oszacowania, wynosząca 51.300 zł, uwzględnia ten spodziewany koszt (o tyle wartość ta została obniżona).
Postępowanie upadłościowe prowadzi Sąd Rejonowy w Kielcach, sygn. akt KI1L/GUp/40/2024.
Opis i oszacowanie przedmiotu sprzedaży udostępnione są do wglądu w biurze syndyka masy upadłości, ul. Wesoła 51/328, 25 – 363 Kielce, istnieje także możliwość wysłania skanu opisu i oszacowania za pomocą poczty elektronicznej. Oględziny pojazdu są możliwe po umówieniu się z syndykiem.
Oferty należy składać w terminie do dnia 15 lipca 2025 r., do godz. 16.00, na adres Kancelarii Syndyka Roberta Pabisa: ul. Wesoła 51/328, 25 – 363 Kielce. Oferty mogą być składane listownie lub osobiście, przy czym w każdym przypadku za datę złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę jej wpływu pod wyżej wskazany adres.
Oferta powinna zawierać: a) oznaczenie oferenta; imię i nazwisko lub firmę oraz adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, adres e-mail, b) w przypadku osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej– aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego, c) w przypadku osób fizycznych – poświadczoną notarialnie kopię dokumentu stwierdzającego tożsamość (dopuszcza się anonimizację części danych bądź przekreślenie kopii w sposób niezakrywający dostępnych danych), i jeżeli dotyczy: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) określenie ceny nabycia. Cena powinna być wyrażona kwotowo i jednoznacznie, poprzez jej określenie liczbowo i słownie, e) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika – należy załączyć dokument pełnomocnictwa w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie.
W razie złożenia większej liczby ważnych ofert syndyk przeprowadzi ustną licytację, zawiadamiając oferentów o terminie i miejscu z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Syndyk może uzależnić udział w licytacji od wpłaty wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej.
Koszty zawarcia umowy ponosi kupujący. Wymagana zapłata pełnej ceny przed zawarciem umowy sprzedaży.
Syndyk – do czasu wyboru oferty – zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przedmiocie sprzedaży bez podania przyczyny.
Stan pojazdu jest dobry. Wedle opinii rzeczoznawcy, naprawy wymaga błotnik tylny, zaś wymiany drzwi boczne przednie i drzwi boczne tylne. Koszt naprawy został oceniony przez rzeczoznawcę na kwotę ok. 6.900 - 7.900 zł i wartość samego oszacowania, wynosząca 51.300 zł, uwzględnia ten spodziewany koszt (o tyle wartość ta została obniżona).
Postępowanie upadłościowe prowadzi Sąd Rejonowy w Kielcach, sygn. akt KI1L/GUp/40/2024.
Opis i oszacowanie przedmiotu sprzedaży udostępnione są do wglądu w biurze syndyka masy upadłości, ul. Wesoła 51/328, 25 – 363 Kielce, istnieje także możliwość wysłania skanu opisu i oszacowania za pomocą poczty elektronicznej. Oględziny pojazdu są możliwe po umówieniu się z syndykiem.
Oferty należy składać w terminie do dnia 15 lipca 2025 r., do godz. 16.00, na adres Kancelarii Syndyka Roberta Pabisa: ul. Wesoła 51/328, 25 – 363 Kielce. Oferty mogą być składane listownie lub osobiście, przy czym w każdym przypadku za datę złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę jej wpływu pod wyżej wskazany adres.
Oferta powinna zawierać: a) oznaczenie oferenta; imię i nazwisko lub firmę oraz adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, adres e-mail, b) w przypadku osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej– aktualny wypis z właściwego rejestru sądowego, c) w przypadku osób fizycznych – poświadczoną notarialnie kopię dokumentu stwierdzającego tożsamość (dopuszcza się anonimizację części danych bądź przekreślenie kopii w sposób niezakrywający dostępnych danych), i jeżeli dotyczy: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) określenie ceny nabycia. Cena powinna być wyrażona kwotowo i jednoznacznie, poprzez jej określenie liczbowo i słownie, e) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika – należy załączyć dokument pełnomocnictwa w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie.
W razie złożenia większej liczby ważnych ofert syndyk przeprowadzi ustną licytację, zawiadamiając oferentów o terminie i miejscu z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Syndyk może uzależnić udział w licytacji od wpłaty wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej.
Koszty zawarcia umowy ponosi kupujący. Wymagana zapłata pełnej ceny przed zawarciem umowy sprzedaży.
Syndyk – do czasu wyboru oferty – zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przedmiocie sprzedaży bez podania przyczyny.
ID: 1011174808
xxx xxx xxx
Dodane 30 czerwca 2025
Syndyk sprzeda - Peugeot C 2008
25 650 zł
Lokalizacja