Prywatne
Marka: Suzuki
Rok produkcji: 2005
Poj. silnika: 249 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Opis
Witam, na sprzedaż leci mój projekt Suzuki Rm 250 z 2005r. Suzuki kupiona 19 września 2025r po 6 cio letnim postoju i przyjechała do mnie cała w kartonie.
Suzuki została rozebrana przez poprzedniego właściciela z powodu zerwanego klina na wale i wał został kupiony nowy, silnik w połowie został poskładany…
Od razu po zakupie przeze mnie silnik z Suzuki został rozebrany co do śrubki celem inspekcji łożysk w skrzyni, łożysk na wale i uszczelniaczy z racji tego że motor ostatnim razem jeździł w 2019r a więc zrobione zostało:
-Kartery wyszkiełkowane i zabezpieczone
-Cylinder po honowaniu i doborze tłoka u Jeleń Riders
-Nowy tłok wossner kuty
-cylinder na nicasilu robiony w langcourt
-nowe uszczelniacze wału
-nowe uszczelniacze pompy wody
-wszystkie łożyska w silniku były w stanie idealnym a więc nic tutaj nie ruszałem
-nowe uszczelki silnika
-kartery sprawdzone na stole traserskim
-wał był nowy co oczywiście się potwierdziło ale również został sprawdzony pod względem bicia
-Gaźnik dostał nowy zestaw naprawczy
-nowe łożysko igiełkowe sworznia tłoka wossner
-Nowiuśka powkrywa sprzęgła boysena czeka na zamontowanie ale to dorzucę przyszłemu nabywcy, nie mam teraz czasu i chęci to zakładać
Jeśli chodzi o zawieszenie to jest grubo:
-tylny amortyzator nówka sztuka fox podium rc3 sztyca w anodzie
-przedni amortyzator poskładany na zamówienie w Shock Suspension jest to KYB sss z yamahy anodowany na górze i dole
-półki z kawasaki kxf 450 2017r bo od rmki nie siedziały na średnicach
-nowe łożyska kiwaka cały kompletny zastaw z tulejkami itp.
-nowe łożyska wahacza
-przednia jak i tylna piasta w powłoce cerakote
Rzeczy typu ośka wahacza, ośka tylnego koła, śruby mocujące silnik, śruby półek itp. są anodowane
Opony nówki sztuki pirelli
Nowa okleina
Nowa zębatka tylna
Nowy łańcuch gold DID
Jeśli chodzi o układ wydechowy:
-dyfuzor pro cricruit platinium 2 (jest nałożony czarny mat ale można śmiało to polerować
-końcówka wydechu pc bills (rzadki temat w kraju)
Ogólnie to projekt na tyle gruby że raczej jest to jedyna taka w kraju rm 250, co więcej Suzuki ma sporo gratów w powłoce cerakote a są to między innymi pokrywy zaworu wydechowego, gaźnik, piasty przód i tył, półki, jarzmo zacisku tylnego, jarzmo zacisku przedniego, zacisk przedni, zacisk tylny, klamki hamulca itp. koszt nałożenia takiej powłoki na takie elementy to kwota czterocyfrowa
Suzuki od pierwszego odpalenia ma za sobą wyjeżdżony niecały bak paliwa przebieg co weekend może rosnąć, zamysł budowy był taki aby posiadać pewny motor który dobrze wygląda i do którego wlewam paliwo i nie boję się o to że gdzieś stanie mi w terenie. Nie ukrywam za niedługo kończę 18 lat i potrzebuję funduszy na kolejny cel który aktualnie buduje
Zdaję sobie sprawę że nie odzyskam pieniędzy wpakowanych w ten motor bo oddaję cały motor praktycznie za 2/3 ceny samego zawieszenia… dobrze o tym wiedziałem i zdawałem sobie z tego sprawę przy zakupie tego motoru ale na ten moment wolę go sprzedać i zainwestować w kolejny ważniejszy dla mnie cel.
Znam realia takich motorów w Polsce ale od razu mówię że nie nie jest to wyeksploatowana padlina po rzekomym remoncie generalnym, ja napisałem wszystko szczerze i można to w łatwy sposób zweryfikować, jeśli ktoś będzie zainteresowany na miejscu możemy ściągnąć głowicę czy nawet cylinder i zweryfikować stan tłoka i cylindra.
Gwarantuję że pierwsza osoba która przyjedzie z zamiarem zakupu wróci z motorem do domu
Dorzucam karton cennych części
Do ogarnięcia został tylko hamulec tylni, mam wszystko do niego, trzeba założyć tarczę i klocki a dorzucam dwa nowe komplety ale nie mam już na to czasu
Możliwy transport po kosztach paliwa
Nie zamieniam na nic innego tylko i wyłącznie sprzedaż
Suzuki została rozebrana przez poprzedniego właściciela z powodu zerwanego klina na wale i wał został kupiony nowy, silnik w połowie został poskładany…
Od razu po zakupie przeze mnie silnik z Suzuki został rozebrany co do śrubki celem inspekcji łożysk w skrzyni, łożysk na wale i uszczelniaczy z racji tego że motor ostatnim razem jeździł w 2019r a więc zrobione zostało:
-Kartery wyszkiełkowane i zabezpieczone
-Cylinder po honowaniu i doborze tłoka u Jeleń Riders
-Nowy tłok wossner kuty
-cylinder na nicasilu robiony w langcourt
-nowe uszczelniacze wału
-nowe uszczelniacze pompy wody
-wszystkie łożyska w silniku były w stanie idealnym a więc nic tutaj nie ruszałem
-nowe uszczelki silnika
-kartery sprawdzone na stole traserskim
-wał był nowy co oczywiście się potwierdziło ale również został sprawdzony pod względem bicia
-Gaźnik dostał nowy zestaw naprawczy
-nowe łożysko igiełkowe sworznia tłoka wossner
-Nowiuśka powkrywa sprzęgła boysena czeka na zamontowanie ale to dorzucę przyszłemu nabywcy, nie mam teraz czasu i chęci to zakładać
Jeśli chodzi o zawieszenie to jest grubo:
-tylny amortyzator nówka sztuka fox podium rc3 sztyca w anodzie
-przedni amortyzator poskładany na zamówienie w Shock Suspension jest to KYB sss z yamahy anodowany na górze i dole
-półki z kawasaki kxf 450 2017r bo od rmki nie siedziały na średnicach
-nowe łożyska kiwaka cały kompletny zastaw z tulejkami itp.
-nowe łożyska wahacza
-przednia jak i tylna piasta w powłoce cerakote
Rzeczy typu ośka wahacza, ośka tylnego koła, śruby mocujące silnik, śruby półek itp. są anodowane
Opony nówki sztuki pirelli
Nowa okleina
Nowa zębatka tylna
Nowy łańcuch gold DID
Jeśli chodzi o układ wydechowy:
-dyfuzor pro cricruit platinium 2 (jest nałożony czarny mat ale można śmiało to polerować
-końcówka wydechu pc bills (rzadki temat w kraju)
Ogólnie to projekt na tyle gruby że raczej jest to jedyna taka w kraju rm 250, co więcej Suzuki ma sporo gratów w powłoce cerakote a są to między innymi pokrywy zaworu wydechowego, gaźnik, piasty przód i tył, półki, jarzmo zacisku tylnego, jarzmo zacisku przedniego, zacisk przedni, zacisk tylny, klamki hamulca itp. koszt nałożenia takiej powłoki na takie elementy to kwota czterocyfrowa
Suzuki od pierwszego odpalenia ma za sobą wyjeżdżony niecały bak paliwa przebieg co weekend może rosnąć, zamysł budowy był taki aby posiadać pewny motor który dobrze wygląda i do którego wlewam paliwo i nie boję się o to że gdzieś stanie mi w terenie. Nie ukrywam za niedługo kończę 18 lat i potrzebuję funduszy na kolejny cel który aktualnie buduje
Zdaję sobie sprawę że nie odzyskam pieniędzy wpakowanych w ten motor bo oddaję cały motor praktycznie za 2/3 ceny samego zawieszenia… dobrze o tym wiedziałem i zdawałem sobie z tego sprawę przy zakupie tego motoru ale na ten moment wolę go sprzedać i zainwestować w kolejny ważniejszy dla mnie cel.
Znam realia takich motorów w Polsce ale od razu mówię że nie nie jest to wyeksploatowana padlina po rzekomym remoncie generalnym, ja napisałem wszystko szczerze i można to w łatwy sposób zweryfikować, jeśli ktoś będzie zainteresowany na miejscu możemy ściągnąć głowicę czy nawet cylinder i zweryfikować stan tłoka i cylindra.
Gwarantuję że pierwsza osoba która przyjedzie z zamiarem zakupu wróci z motorem do domu
Dorzucam karton cennych części
Do ogarnięcia został tylko hamulec tylni, mam wszystko do niego, trzeba założyć tarczę i klocki a dorzucam dwa nowe komplety ale nie mam już na to czasu
Możliwy transport po kosztach paliwa
Nie zamieniam na nic innego tylko i wyłącznie sprzedaż
ID: 1037081083
xxx xxx xxx
Dodane 08 listopada 2025
Suzuki Rm 250 2t / tc yz sx cr kx tm crf rmz kxf sxf
11 999 zł
do negocjacji
Lokalizacja