Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H
Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H
Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H
Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H
Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H
Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H
Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H
Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H
PromujOdśwież

Firmowe

SPECJALIZACJE

  • Regeneracja skrzyń biegów

Opis

ECUDoctor – specjalistyczny serwis elektroniki samochodowej, zaprasza do skorzystania z oferty naprawy sterownika / komputera automatycznej skrzyni biegów Multitronic VL381.

Jako jedyni w Europie posiadamy stacjonarną maszynę do testowania sterowników, która emuluje wszystkie warunki pracy, identyczne z tymi występującymi w pojeździe. Każdy sterownik po naprawie jest testowany w temperaturze 100°C i przemierza trasę 200km. Jesteśmy również producentem czujników ciśnienia, które używamy w procesie regeneracji.

Zobacz nasze filmy związane ze sterownikiem VL381: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe

LISTA USTEREK I BŁĘDÓW KTÓRE NAPRAWIAMY:
• uszkodzona wtyczka / uszkodzone gniazdo
• zalana wtyczka / zalane gniazdo
• wypalona wtyczka / wypalone gniazdo
• ułamany pin w gnieździe
• mrugają kontrolki PRND na wyświetlaczu w liczniku
• auto szarpie
• brak możliwości wrzucenia biegu
• samochód jedzie w trybie awaryjnym na jednym poziomie obrotów
• brak możliwości odpalenia auta
• usterka zależna jest od temperatury skrzyni
• auto można odpalić tylko w pozycji N
• zalane / zgnite gniazdo sterownika / komputera
• zalana / zgnita wtyczka
• P0706 / 17090 - czujnik zakresu przełożenia F125 - sygnał poza zakresem , czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125 - niezrozumiały sygnał
• P0717 / 17101 - czujnik prędkości wejściowej skrzyni biegów (G182) - sygnał niezrozumiały
• P0721 / 17105 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - sygnał niezrozumiały
• P0722 / 17106 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - brak sygnału
• P0730 / 17114 - kontrola biegu / przełożenia - błędny współczynnik przełożenia
• P0753 / 17137 - zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88) - usterka elektryczna
• P1724 - sygnał blokady rozrusznika - zwarcie z masą
• P1743 - kontrola poślizgu sprzęgła - sygnał za duży
• P1761 / 18169 - elektromagnes blokujący dźwignię selektora (N110) - zwarcie z masą
• P178F / 09767 - zawór regulacji ciśnienia - zabrudzony
• P1793 / 18201 - czujnik 2 prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G196) - brak sygnału
• P1813 / 18222 - zawór 1 regulujący ciśnienie (N215) - usterka elektryczna
• P1818 / 18226 - zawór 2 regulujący ciśnienie (N216) - usterka elektryczna
• P2753 / 10077 - zawór chłodnicy oleju przekładniowego - przerwa
• P1773 / 18181 - czujnik ciśnienia 1 G193 - sygnał za wysoki
• P1741 / 09827 - adaptacja ciśnienia sprzęgła - osiągnięta granica zakresu adaptacji
• P1742 / 18150 - adaptacja momentu zamykającego sprzęgła - osiągnięto limit adaptacji

OBSŁUGIWANE MODELE:
• Audi A4 B8 8K
• Audi A5 8T
• Audi A6 C7 4G
• Audi A7 C7 4GA

NUMER - SYMBOL STEROWNIKA / KOMPUTERA:
• 0AW927156E
• 0AW927156G
• 0AW927156H
• 0AW927156K

CENNIK:
• naprawa wysyłkowo: 1200-1500zł
• podmiana sterownika, gdy nie nadaje się do naprawy: 2500zł
• klonowanie oprogramowania: 400zł
• programowanie sterownika pod VIN pojazdu bez dostępnego oryginału: 600zł
• wszystkie kwoty płatne kurierowi przy odbiorze
• wysyłka do krajów EU 12-35e - wycena indywidualna
• wszystkie ceny obowiązują jeżeli element wcześniej nie był naprawiany

CZAS NAPRAWY:
• wysyłkowo: 2-5 dni + wysyłka

GWARANCJA:
• gwarancja na naprawę sterownika udzielana jest na okres 12 miesięcy

INNE:
• do paczki należy dołączyć adres zwrotny, nr telefonu + formę płatności: paragon / faktura (nip)

ECUDoctor – a specialist car electronics service, invites you to take advantage of the offer to repair the Multitronic VL381 automatic gearbox controller/computer.

We are the only company in Europe that has a stationary machine for testing controllers, which emulates all operating conditions identical to those in a vehicle. Every controller, after repair, is tested at a temperature of 100°C and goes through a simulated 200 km route. We are also a manufacturer of pressure sensors, which we use in the regeneration process.

Check out our videos related to the VL381 controller: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe

LIST OF FAULTS AND ERRORS THAT WE FIX:
• damaged plug / socket
• flooded plug / socket
• burnt plug / socket
• borken pins in socket
• PRND lights on the cluster display are blinking
• the car jerks
• no possibility to throw a run
• the car is running in emergency mode at one speed level
• unable to start the car
• the fault depends on the gearbox temperature
• the car can only be started in the N position
• flooded / rotten socket of the controller / computer
• flooded / rotten plug
• P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
• P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor Circuit
• P0717 / 17101 - Transmission Input Speed Sensor (G182) - Implausible Signal
• P0721 / 17105 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - Implausible Signal
• P0722 / 17106 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - No Signal
• P0730 / 17114 - Gear Ratio Monitoring - Incorrect Gear Ratio
• P0753 / 17137 - Shift Solenoid 1 (N88) - Circuit Failure
• P1724 - Starter Interlock Signal - Short to Ground
• P1743 - Clutch slip monitoring - Signal too large
• P1761 / 18169 - Shift Lock Solenoid (N110) - Short to Ground
• P178F / 09767 - Pressure regulation valve - Dirty / Clogged
• P1793 / 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196) - No Signal
• P1813 / 18222 - Pressure Control Valve 1 - Electrical Malfunction
• P1818 / 18226 - Pressure Control Valve 2 - Electrical Malfunction
• P2753 / 10077 - Transmission Fluid Cooler Control Circuit - Open
• P1773 / 18181 - Hydraulic pressure sender 1 - G193 Signal too high
• P1741 / 09827 - Clutch Pressure Adaptation - Limit Reached
• P1742 / 18150 - Clutch Torque Adaptation - Limit reached

INSTALLED IN CARS:
• Audi A4 B8 8K
• Audi A5 8T
• Audi A6 C7 4G
• Audi A7 C7 4GA

NUMBER CONTROLLER / TCU / TCM:
• 0AW927156E
• 0AW927156G
• 0AW927156H
• 0AW927156K

WARRANTY:
• the repair of the controller is covered by a 12-month warranty

REPAIR TIME:
• 2-5 work days + shipping

PRICE LIST & SHIPPING:
• by mail order: 290-360€
• replacing the controller if it cannot be repaired: 600€
• software cloning: 90€
• controller programming according to the vehicle VIN without the available original: 150€
• shipping by courier + individual

OTHER:
• the package must include a return address, phone number + form of payment: receipt / invoice (VAT TAX ID)

Česká verze
ECUDoctor – specializovaný servis automobilové elektroniky vás zve k využití nabídky opravy řídicí jednotky/počítače automatické převodovky Multitronic VL381.

Jako jediní v Evropě máme stacionární stroj na testování řídicích jednotek, který simuluje všechny provozní podmínky totožné s těmi, které se vyskytují ve vozidle. Každá řídicí jednotka je po opravě testována při teplotě 100 °C a absolvuje simulovanou trasu 200 km. Jsme také výrobcem tlakových senzorů, které používáme v procesu regenerace.

Podívejte se na naše videa týkající se ovladače VL381: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe

SEZNAM ZÁVAD A CHYB, KTERÉ OPRAVUJEME:
• poškozený konektor / zásuvka
• zatopený konektor / zásuvka
• spálený konektor / zásuvka
• zlomené piny v zásuvce
• blikající kontrolky PRND na displeji přístrojového panelu
• auto cuká
• nelze zařadit rychlost
• auto jede v nouzovém režimu na jednu rychlost
• nelze nastartovat auto
• závada závislá na teplotě převodovky
• auto lze nastartovat pouze v poloze N
• zatopená / zkorodovaná zásuvka řídicí jednotky / počítače
• zatopený / zkorodovaný konektor
• P0706 / 17090 - Snímač rozsahu převodovky (F125): nepravděpodobný signál
• P0706 / 17090 - Obvod snímače rozsahu převodovky
• P0717 / 17101 - Snímač vstupní rychlosti převodovky (G182) - nepravděpodobný signál
• P0721 / 17105 - Snímač výstupní rychlosti převodovky (G195) - nepravděpodobný signál
• P0722 / 17106 - Snímač výstupní rychlosti převodovky (G195) - žádný signál
• P0730 / 17114 - Monitorování převodového poměru - nesprávný převodový poměr
• P0753 / 17137 - Řadicí solenoid 1 (N88) - porucha obvodu
• P1724 - Signál blokování startéru - zkrat na kostru
• P1743 - Monitorování prokluzu spojky - signál příliš velký
• P1761 / 18169 - Solenoid zámku řazení (N110) - zkrat na kostru
• P178F - Ventil regulace tlaku - znečištěný / ucpaný
• P1793 / 18201 - Snímač výstupní rychlosti převodovky 2 (G196) - žádný signál
• P1813 / 18222 - Ventil řízení tlaku 1 - elektrická závada
• P1818 / 18226 - Ventil řízení tlaku 2 - elektrická závada
• P2753 / 10077 - Obvod řízení chlazení oleje převodovky - otevřený
• P1773 / 18181 – Snímač hydraulického tlaku 1 - G193: Signál příliš vysoký
• P1741 / 09827 – Adaptace tlaku spojky: dosažen limit
• P1742 / 18150 – Adaptace točivého momentu spojky: dosažen limit

ZÁRUKA:
• oprava řídicí jednotky je kryta 12měsíční zárukou

DOBA OPRAVY:
• 2–5 pracovních dní + doprava

CENÍK A DOPRAVA:
• na dobírku: 290–360€
• výměna řídicí jednotky v případě, že oprava není možná: 600€
• klonování softwaru: 90€
• programování řídicí jednotky podle VIN vozidla bez dostupného originálu: 150€
• doprava kurýrem + individuální domluva
ID: 1011104819

Skontaktuj się

ECUDoctor

Na OLX od styczeń 2015

Ostatnio online w dniu 19 października 2025

xxx xxx xxx

Dodane 06 października 2025

Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon