Firmowe
SPECJALIZACJE
- Regeneracja skrzyń biegów
Opis
ECUDoctor – specjalistyczny serwis elektroniki samochodowej, zaprasza do skorzystania z oferty naprawy sterownika / komputera automatycznej skrzyni biegów Multitronic VL381.
Jako jedyni w Europie posiadamy stacjonarną maszynę do testowania sterowników, która emuluje wszystkie warunki pracy, identyczne z tymi występującymi w pojeździe. Każdy sterownik po naprawie jest testowany w temperaturze 100°C i przemierza trasę 200km. Jesteśmy również producentem czujników ciśnienia, które używamy w procesie regeneracji.
Zobacz nasze filmy związane ze sterownikiem VL381: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
LISTA USTEREK I BŁĘDÓW KTÓRE NAPRAWIAMY:
• uszkodzona wtyczka / uszkodzone gniazdo
• zalana wtyczka / zalane gniazdo
• wypalona wtyczka / wypalone gniazdo
• ułamany pin w gnieździe
• mrugają kontrolki PRND na wyświetlaczu w liczniku
• auto szarpie
• brak możliwości wrzucenia biegu
• samochód jedzie w trybie awaryjnym na jednym poziomie obrotów
• brak możliwości odpalenia auta
• usterka zależna jest od temperatury skrzyni
• auto można odpalić tylko w pozycji N
• zalane / zgnite gniazdo sterownika / komputera
• zalana / zgnita wtyczka
• P0706 / 17090 - czujnik zakresu przełożenia F125 - sygnał poza zakresem , czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125 - niezrozumiały sygnał
• P0717 / 17101 - czujnik prędkości wejściowej skrzyni biegów (G182) - sygnał niezrozumiały
• P0721 / 17105 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - sygnał niezrozumiały
• P0722 / 17106 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - brak sygnału
• P0730 / 17114 - kontrola biegu / przełożenia - błędny współczynnik przełożenia
• P0753 / 17137 - zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88) - usterka elektryczna
• P1724 - sygnał blokady rozrusznika - zwarcie z masą
• P1743 - kontrola poślizgu sprzęgła - sygnał za duży
• P1761 / 18169 - elektromagnes blokujący dźwignię selektora (N110) - zwarcie z masą
• P178F / 09767 - zawór regulacji ciśnienia - zabrudzony
• P1793 / 18201 - czujnik 2 prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G196) - brak sygnału
• P1813 / 18222 - zawór 1 regulujący ciśnienie (N215) - usterka elektryczna
• P1818 / 18226 - zawór 2 regulujący ciśnienie (N216) - usterka elektryczna
• P2753 / 10077 - zawór chłodnicy oleju przekładniowego - przerwa
• P1773 / 18181 - czujnik ciśnienia 1 G193 - sygnał za wysoki
• P1741 / 09827 - adaptacja ciśnienia sprzęgła - osiągnięta granica zakresu adaptacji
• P1742 / 18150 - adaptacja momentu zamykającego sprzęgła - osiągnięto limit adaptacji
OBSŁUGIWANE MODELE:
• Audi A4 B8 8K
• Audi A5 8T
• Audi A6 C7 4G
• Audi A7 C7 4GA
NUMER - SYMBOL STEROWNIKA / KOMPUTERA:
• 0AW927156E
• 0AW927156G
• 0AW927156H
• 0AW927156K
CENNIK:
• naprawa wysyłkowo: 1200-1500zł
• podmiana sterownika, gdy nie nadaje się do naprawy: 2500zł
• klonowanie oprogramowania: 400zł
• programowanie sterownika pod VIN pojazdu bez dostępnego oryginału: 600zł
• wszystkie kwoty płatne kurierowi przy odbiorze
• wysyłka do krajów EU 12-35e - wycena indywidualna
• wszystkie ceny obowiązują jeżeli element wcześniej nie był naprawiany
CZAS NAPRAWY:
• wysyłkowo: 2-5 dni + wysyłka
GWARANCJA:
• gwarancja na naprawę sterownika udzielana jest na okres 12 miesięcy
INNE:
• do paczki należy dołączyć adres zwrotny, nr telefonu + formę płatności: paragon / faktura (nip)
ECUDoctor – a specialist car electronics service, invites you to take advantage of the offer to repair the Multitronic VL381 automatic gearbox controller/computer.
We are the only company in Europe that has a stationary machine for testing controllers, which emulates all operating conditions identical to those in a vehicle. Every controller, after repair, is tested at a temperature of 100°C and goes through a simulated 200 km route. We are also a manufacturer of pressure sensors, which we use in the regeneration process.
Check out our videos related to the VL381 controller: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
LIST OF FAULTS AND ERRORS THAT WE FIX:
• damaged plug / socket
• flooded plug / socket
• burnt plug / socket
• borken pins in socket
• PRND lights on the cluster display are blinking
• the car jerks
• no possibility to throw a run
• the car is running in emergency mode at one speed level
• unable to start the car
• the fault depends on the gearbox temperature
• the car can only be started in the N position
• flooded / rotten socket of the controller / computer
• flooded / rotten plug
• P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
• P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor Circuit
• P0717 / 17101 - Transmission Input Speed Sensor (G182) - Implausible Signal
• P0721 / 17105 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - Implausible Signal
• P0722 / 17106 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - No Signal
• P0730 / 17114 - Gear Ratio Monitoring - Incorrect Gear Ratio
• P0753 / 17137 - Shift Solenoid 1 (N88) - Circuit Failure
• P1724 - Starter Interlock Signal - Short to Ground
• P1743 - Clutch slip monitoring - Signal too large
• P1761 / 18169 - Shift Lock Solenoid (N110) - Short to Ground
• P178F / 09767 - Pressure regulation valve - Dirty / Clogged
• P1793 / 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196) - No Signal
• P1813 / 18222 - Pressure Control Valve 1 - Electrical Malfunction
• P1818 / 18226 - Pressure Control Valve 2 - Electrical Malfunction
• P2753 / 10077 - Transmission Fluid Cooler Control Circuit - Open
• P1773 / 18181 - Hydraulic pressure sender 1 - G193 Signal too high
• P1741 / 09827 - Clutch Pressure Adaptation - Limit Reached
• P1742 / 18150 - Clutch Torque Adaptation - Limit reached
INSTALLED IN CARS:
• Audi A4 B8 8K
• Audi A5 8T
• Audi A6 C7 4G
• Audi A7 C7 4GA
NUMBER CONTROLLER / TCU / TCM:
• 0AW927156E
• 0AW927156G
• 0AW927156H
• 0AW927156K
WARRANTY:
• the repair of the controller is covered by a 12-month warranty
REPAIR TIME:
• 2-5 work days + shipping
PRICE LIST & SHIPPING:
• by mail order: 290-360€
• replacing the controller if it cannot be repaired: 600€
• software cloning: 90€
• controller programming according to the vehicle VIN without the available original: 150€
• shipping by courier + individual
OTHER:
• the package must include a return address, phone number + form of payment: receipt / invoice (VAT TAX ID)
Česká verze
ECUDoctor – specializovaný servis automobilové elektroniky vás zve k využití nabídky opravy řídicí jednotky/počítače automatické převodovky Multitronic VL381.
Jako jediní v Evropě máme stacionární stroj na testování řídicích jednotek, který simuluje všechny provozní podmínky totožné s těmi, které se vyskytují ve vozidle. Každá řídicí jednotka je po opravě testována při teplotě 100 °C a absolvuje simulovanou trasu 200 km. Jsme také výrobcem tlakových senzorů, které používáme v procesu regenerace.
Podívejte se na naše videa týkající se ovladače VL381: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
SEZNAM ZÁVAD A CHYB, KTERÉ OPRAVUJEME:
• poškozený konektor / zásuvka
• zatopený konektor / zásuvka
• spálený konektor / zásuvka
• zlomené piny v zásuvce
• blikající kontrolky PRND na displeji přístrojového panelu
• auto cuká
• nelze zařadit rychlost
• auto jede v nouzovém režimu na jednu rychlost
• nelze nastartovat auto
• závada závislá na teplotě převodovky
• auto lze nastartovat pouze v poloze N
• zatopená / zkorodovaná zásuvka řídicí jednotky / počítače
• zatopený / zkorodovaný konektor
• P0706 / 17090 - Snímač rozsahu převodovky (F125): nepravděpodobný signál
• P0706 / 17090 - Obvod snímače rozsahu převodovky
• P0717 / 17101 - Snímač vstupní rychlosti převodovky (G182) - nepravděpodobný signál
• P0721 / 17105 - Snímač výstupní rychlosti převodovky (G195) - nepravděpodobný signál
• P0722 / 17106 - Snímač výstupní rychlosti převodovky (G195) - žádný signál
• P0730 / 17114 - Monitorování převodového poměru - nesprávný převodový poměr
• P0753 / 17137 - Řadicí solenoid 1 (N88) - porucha obvodu
• P1724 - Signál blokování startéru - zkrat na kostru
• P1743 - Monitorování prokluzu spojky - signál příliš velký
• P1761 / 18169 - Solenoid zámku řazení (N110) - zkrat na kostru
• P178F - Ventil regulace tlaku - znečištěný / ucpaný
• P1793 / 18201 - Snímač výstupní rychlosti převodovky 2 (G196) - žádný signál
• P1813 / 18222 - Ventil řízení tlaku 1 - elektrická závada
• P1818 / 18226 - Ventil řízení tlaku 2 - elektrická závada
• P2753 / 10077 - Obvod řízení chlazení oleje převodovky - otevřený
• P1773 / 18181 – Snímač hydraulického tlaku 1 - G193: Signál příliš vysoký
• P1741 / 09827 – Adaptace tlaku spojky: dosažen limit
• P1742 / 18150 – Adaptace točivého momentu spojky: dosažen limit
ZÁRUKA:
• oprava řídicí jednotky je kryta 12měsíční zárukou
DOBA OPRAVY:
• 2–5 pracovních dní + doprava
CENÍK A DOPRAVA:
• na dobírku: 290–360€
• výměna řídicí jednotky v případě, že oprava není možná: 600€
• klonování softwaru: 90€
• programování řídicí jednotky podle VIN vozidla bez dostupného originálu: 150€
• doprava kurýrem + individuální domluva
Jako jedyni w Europie posiadamy stacjonarną maszynę do testowania sterowników, która emuluje wszystkie warunki pracy, identyczne z tymi występującymi w pojeździe. Każdy sterownik po naprawie jest testowany w temperaturze 100°C i przemierza trasę 200km. Jesteśmy również producentem czujników ciśnienia, które używamy w procesie regeneracji.
Zobacz nasze filmy związane ze sterownikiem VL381: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
LISTA USTEREK I BŁĘDÓW KTÓRE NAPRAWIAMY:
• uszkodzona wtyczka / uszkodzone gniazdo
• zalana wtyczka / zalane gniazdo
• wypalona wtyczka / wypalone gniazdo
• ułamany pin w gnieździe
• mrugają kontrolki PRND na wyświetlaczu w liczniku
• auto szarpie
• brak możliwości wrzucenia biegu
• samochód jedzie w trybie awaryjnym na jednym poziomie obrotów
• brak możliwości odpalenia auta
• usterka zależna jest od temperatury skrzyni
• auto można odpalić tylko w pozycji N
• zalane / zgnite gniazdo sterownika / komputera
• zalana / zgnita wtyczka
• P0706 / 17090 - czujnik zakresu przełożenia F125 - sygnał poza zakresem , czujnik trybu pracy skrzyni biegów F125 - niezrozumiały sygnał
• P0717 / 17101 - czujnik prędkości wejściowej skrzyni biegów (G182) - sygnał niezrozumiały
• P0721 / 17105 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - sygnał niezrozumiały
• P0722 / 17106 - czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G195) - brak sygnału
• P0730 / 17114 - kontrola biegu / przełożenia - błędny współczynnik przełożenia
• P0753 / 17137 - zawór elektromagnetyczny zmiany biegów 1 (N88) - usterka elektryczna
• P1724 - sygnał blokady rozrusznika - zwarcie z masą
• P1743 - kontrola poślizgu sprzęgła - sygnał za duży
• P1761 / 18169 - elektromagnes blokujący dźwignię selektora (N110) - zwarcie z masą
• P178F / 09767 - zawór regulacji ciśnienia - zabrudzony
• P1793 / 18201 - czujnik 2 prędkości wyjściowej skrzyni biegów (G196) - brak sygnału
• P1813 / 18222 - zawór 1 regulujący ciśnienie (N215) - usterka elektryczna
• P1818 / 18226 - zawór 2 regulujący ciśnienie (N216) - usterka elektryczna
• P2753 / 10077 - zawór chłodnicy oleju przekładniowego - przerwa
• P1773 / 18181 - czujnik ciśnienia 1 G193 - sygnał za wysoki
• P1741 / 09827 - adaptacja ciśnienia sprzęgła - osiągnięta granica zakresu adaptacji
• P1742 / 18150 - adaptacja momentu zamykającego sprzęgła - osiągnięto limit adaptacji
OBSŁUGIWANE MODELE:
• Audi A4 B8 8K
• Audi A5 8T
• Audi A6 C7 4G
• Audi A7 C7 4GA
NUMER - SYMBOL STEROWNIKA / KOMPUTERA:
• 0AW927156E
• 0AW927156G
• 0AW927156H
• 0AW927156K
CENNIK:
• naprawa wysyłkowo: 1200-1500zł
• podmiana sterownika, gdy nie nadaje się do naprawy: 2500zł
• klonowanie oprogramowania: 400zł
• programowanie sterownika pod VIN pojazdu bez dostępnego oryginału: 600zł
• wszystkie kwoty płatne kurierowi przy odbiorze
• wysyłka do krajów EU 12-35e - wycena indywidualna
• wszystkie ceny obowiązują jeżeli element wcześniej nie był naprawiany
CZAS NAPRAWY:
• wysyłkowo: 2-5 dni + wysyłka
GWARANCJA:
• gwarancja na naprawę sterownika udzielana jest na okres 12 miesięcy
INNE:
• do paczki należy dołączyć adres zwrotny, nr telefonu + formę płatności: paragon / faktura (nip)
ECUDoctor – a specialist car electronics service, invites you to take advantage of the offer to repair the Multitronic VL381 automatic gearbox controller/computer.
We are the only company in Europe that has a stationary machine for testing controllers, which emulates all operating conditions identical to those in a vehicle. Every controller, after repair, is tested at a temperature of 100°C and goes through a simulated 200 km route. We are also a manufacturer of pressure sensors, which we use in the regeneration process.
Check out our videos related to the VL381 controller: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
LIST OF FAULTS AND ERRORS THAT WE FIX:
• damaged plug / socket
• flooded plug / socket
• burnt plug / socket
• borken pins in socket
• PRND lights on the cluster display are blinking
• the car jerks
• no possibility to throw a run
• the car is running in emergency mode at one speed level
• unable to start the car
• the fault depends on the gearbox temperature
• the car can only be started in the N position
• flooded / rotten socket of the controller / computer
• flooded / rotten plug
• P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
• P0706 / 17090 - Transmission Range Sensor Circuit
• P0717 / 17101 - Transmission Input Speed Sensor (G182) - Implausible Signal
• P0721 / 17105 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - Implausible Signal
• P0722 / 17106 - Transmission Output Speed Sensor (G195) - No Signal
• P0730 / 17114 - Gear Ratio Monitoring - Incorrect Gear Ratio
• P0753 / 17137 - Shift Solenoid 1 (N88) - Circuit Failure
• P1724 - Starter Interlock Signal - Short to Ground
• P1743 - Clutch slip monitoring - Signal too large
• P1761 / 18169 - Shift Lock Solenoid (N110) - Short to Ground
• P178F / 09767 - Pressure regulation valve - Dirty / Clogged
• P1793 / 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196) - No Signal
• P1813 / 18222 - Pressure Control Valve 1 - Electrical Malfunction
• P1818 / 18226 - Pressure Control Valve 2 - Electrical Malfunction
• P2753 / 10077 - Transmission Fluid Cooler Control Circuit - Open
• P1773 / 18181 - Hydraulic pressure sender 1 - G193 Signal too high
• P1741 / 09827 - Clutch Pressure Adaptation - Limit Reached
• P1742 / 18150 - Clutch Torque Adaptation - Limit reached
INSTALLED IN CARS:
• Audi A4 B8 8K
• Audi A5 8T
• Audi A6 C7 4G
• Audi A7 C7 4GA
NUMBER CONTROLLER / TCU / TCM:
• 0AW927156E
• 0AW927156G
• 0AW927156H
• 0AW927156K
WARRANTY:
• the repair of the controller is covered by a 12-month warranty
REPAIR TIME:
• 2-5 work days + shipping
PRICE LIST & SHIPPING:
• by mail order: 290-360€
• replacing the controller if it cannot be repaired: 600€
• software cloning: 90€
• controller programming according to the vehicle VIN without the available original: 150€
• shipping by courier + individual
OTHER:
• the package must include a return address, phone number + form of payment: receipt / invoice (VAT TAX ID)
Česká verze
ECUDoctor – specializovaný servis automobilové elektroniky vás zve k využití nabídky opravy řídicí jednotky/počítače automatické převodovky Multitronic VL381.
Jako jediní v Evropě máme stacionární stroj na testování řídicích jednotek, který simuluje všechny provozní podmínky totožné s těmi, které se vyskytují ve vozidle. Každá řídicí jednotka je po opravě testována při teplotě 100 °C a absolvuje simulovanou trasu 200 km. Jsme také výrobcem tlakových senzorů, které používáme v procesu regenerace.
Podívejte se na naše videa týkající se ovladače VL381: www.youtube.com/playlist?list=PLDaQuRBwOiytO-cfnel40MJbxQd0SZrNe
SEZNAM ZÁVAD A CHYB, KTERÉ OPRAVUJEME:
• poškozený konektor / zásuvka
• zatopený konektor / zásuvka
• spálený konektor / zásuvka
• zlomené piny v zásuvce
• blikající kontrolky PRND na displeji přístrojového panelu
• auto cuká
• nelze zařadit rychlost
• auto jede v nouzovém režimu na jednu rychlost
• nelze nastartovat auto
• závada závislá na teplotě převodovky
• auto lze nastartovat pouze v poloze N
• zatopená / zkorodovaná zásuvka řídicí jednotky / počítače
• zatopený / zkorodovaný konektor
• P0706 / 17090 - Snímač rozsahu převodovky (F125): nepravděpodobný signál
• P0706 / 17090 - Obvod snímače rozsahu převodovky
• P0717 / 17101 - Snímač vstupní rychlosti převodovky (G182) - nepravděpodobný signál
• P0721 / 17105 - Snímač výstupní rychlosti převodovky (G195) - nepravděpodobný signál
• P0722 / 17106 - Snímač výstupní rychlosti převodovky (G195) - žádný signál
• P0730 / 17114 - Monitorování převodového poměru - nesprávný převodový poměr
• P0753 / 17137 - Řadicí solenoid 1 (N88) - porucha obvodu
• P1724 - Signál blokování startéru - zkrat na kostru
• P1743 - Monitorování prokluzu spojky - signál příliš velký
• P1761 / 18169 - Solenoid zámku řazení (N110) - zkrat na kostru
• P178F - Ventil regulace tlaku - znečištěný / ucpaný
• P1793 / 18201 - Snímač výstupní rychlosti převodovky 2 (G196) - žádný signál
• P1813 / 18222 - Ventil řízení tlaku 1 - elektrická závada
• P1818 / 18226 - Ventil řízení tlaku 2 - elektrická závada
• P2753 / 10077 - Obvod řízení chlazení oleje převodovky - otevřený
• P1773 / 18181 – Snímač hydraulického tlaku 1 - G193: Signál příliš vysoký
• P1741 / 09827 – Adaptace tlaku spojky: dosažen limit
• P1742 / 18150 – Adaptace točivého momentu spojky: dosažen limit
ZÁRUKA:
• oprava řídicí jednotky je kryta 12měsíční zárukou
DOBA OPRAVY:
• 2–5 pracovních dní + doprava
CENÍK A DOPRAVA:
• na dobírku: 290–360€
• výměna řídicí jednotky v případě, že oprava není možná: 600€
• klonování softwaru: 90€
• programování řídicí jednotky podle VIN vozidla bez dostupného originálu: 150€
• doprava kurýrem + individuální domluva
ID: 1011104819
xxx xxx xxx
Dodane 06 października 2025
Sterownik Komputer Regeneracja Naprawa Multitronic VL381 0AW927156H
Lokalizacja