Firmowe
Stan: Nowe
Opis
face="Arial, sans-serif">[PL]
face="Arial, sans-serif">SYNTETYCZNY OLEJ MOLIBDENOWY 10.40 WET 100
ml
face="Arial, sans-serif">WET 10/40 jest bardzo lepkim olejem syntetycznym
zapewniającym niski współczynnik tarcia we wszystkich warunkach pogodowych.
Formuła oparta o polietyleny i molibden gwarantuje doskonałe podobieństwo do
metalowych części, eliminuje powstawanie rdzy oraz redukuje zużycie. WET 10/40
nie kapie, chroni przed zabrudzeniem oraz wilgocią w warunkach od -10°C do
40°C. Olej dedykowany do łańcuchów, przerzutek oraz linek.
face="Arial, sans-serif">Opakowanie zbiorcze: 12 szt (kolorowy kartonikowy
prezenter na ladę)
face="Arial">
size="2">SMAROWANIE ŁAŃCUCHA ROWEROWEGO
size="2">Smarowanie łańcucha rowerowego jest absolutną koniecznością dla każdego
kolarza, niezależnie od tego, czy jesteś amatorem, czy zawodnikiem. Smarowanie
łańcucha jest ważne ze względu na płynność pracy napędu, tarcie i ochronę przed
korozją.
size="2">Łańcuch rowerowy składa się z zewnętrznych ogniw, które są połączone ze
sobą za pomocą cylindrów, z włożonymi sworzniami (otwór w ogniwie jest nieco
mniejszy niż otwór sworznia). Gdy łańcuch się porusza, powstają siły, które
sprawiają, że różne części współpracują ze sobą.
size="2">Smarowanie sprawia, że ślizganie się między ogniwami i sworzniami
jest płynne, zmniejsza tarcie i wytwarzane ciepło, które mogłoby zniszczyć
powierzchnię części. Smarowanie chroni również metal łańcucha przed wodą i
tlenem obecnym w atmosferze, aby uniknąć korozji i sprawia, że ruch łańcucha
jest cichszy.
size="2">Wynika z tego, że smarowanie musi odbywać się na sworzniach i tylko na
nich, starając się, aby smar wniknął do ich wnętrza. Należy pamiętać, że NIE
WOLNO smarować zewnętrznych ogniw łańcucha, ponieważ przyciągają one kurz i
brud, które mogą gromadzić się na przedniej przerzutce, zębatkach i tarczach,
niszcząc je. Smarowanie należy wykonywać tylko na czystym łańcuchu, ponieważ
nierozsądnym jest dodawanie smaru do łańcucha pokrytego starym olejem i
brudem.
size="2">Jakiego smaru powinniśmy użyć?
size="2">Łańcuch rowerowy należy smarować wyłącznie produktami przeznaczonymi do
rowerów, najlepiej biodegradowalnymi. Oleje „drop” STAR bluBike są produkowane
ze źródeł odnawialnych, nie zawierają ropy naftowej i łatwo ulegają
biodegradacji.
size="2">Absolutnie należy unikać produktów przeznaczonych do
rozpuszczania rdzy. Nie są one lepkie i nie pozostają w sworzniach i nie
brudzą łańcucha. Smary w aerozolu bez aplikatora mają tendencję do osiadania
wszędzie, także na zew. powierzchni łańcucha i mogą być nie tylko
bezużyteczne, ale również szkodliwe.
size="2">Smary rowerowe zazwyczaj dzielą się na dwie szerokie kategorie. Mokry
czy suchy to opis właściwości smaru, a niekoniecznie warunków użytkowania.
Możesz użyć mokrego smaru w słoneczny dzień, a suchego, gdy pada deszcz. Wybór
należy dokonać zgodnie z potrzebami: czasem trwania, potrzebą smarowania,
czyszczeniem. Na podstawie tej analizy można zdecydować, którego smaru
użyć.
size="2">Smary płynne na sucho (DRY), często na bazie teflonu, ma wysoką moc
smarowania. Pozostawiają naprawdę cienką warstwę oleju i wosku, nie brudzą i nie
powodują przywierania kurzu i błota do łańcucha. Z drugiej strony bardzo
cierpią z powodu wody, która je wypłukuje, a ze względu na niewielką ilość
produktu pozostającą na łańcuchu, będą działać krócej w porównaniu ze
smarem na bazie „czystego” oleju. Łańcuch rowerowy musiałbyś smarować
częściej.
size="2">Smary mokre (WET) to lepkie smary, które zapewniają znaczne smarowanie.
Mają doskonałą odporność na wodę i wypłukiwanie i mają tendencję do
długiego utrzymywania się po zastosowaniu. Z drugiej strony są
ciężkie, dlatego przyciągają brud i kurz. Podczas procesu czyszczenia wymagana
będzie większa uwaga i czas.
size="2">STAR BLUBIKE może dostarczyć Ci wszystkiego, co jest potrzebne do
czyszczenia/smarowania łańcucha rowerowego. Cały proces zajmie Ci tylko kilka
minut.
face="Arial, sans-serif">[EN]
face="Arial, sans-serif">SYNTHETIC WET LUBRICANT 100 ml
face="Arial, sans-serif">WET 10/40 is a high viscosity synthetic lubricant with
a low friction coefficient that maintains protection under all cycling
conditions. The formulation with polyether and molybdenum guarantee an
excellent affinity to metal parts and reduces rusting and wear. WET 10/40 does
not drip and protects against dirt contamination, with excellent water
resistance working in conditioons from -10°C to 40°C. Indicated for chains,
deraileurs, and cables.
face="Arial, sans-serif">[DE]
face="Arial, sans-serif">SYNTETIC 10.40 WET 100 ml
face="Arial, sans-serif">WET ist ein hochviskoses synthetisches Schmiermittel
mit niedrigem Reibungskoeffizienten, das die schützendenEigenschaften bei allen
Verhältnissen beibehält. Die Zusammensetzung aus Polyäther und Molybdän stellt
seine ausgezeichnete. Affinität zu Metallteilensicher, reduziert Rostbildung
und Verschleiss. WET 10. 40 tropft nicht undschützt gegen Schmutzeindringung,
es hat ausgezeichnete wasserabweisende Eigenschaften und wirkt im
Temperaturbereich von -10C bis +40C. Geeignet für Ketten, Umwerfer und
Kabel.
face="Arial, sans-serif">SYNTETYCZNY OLEJ MOLIBDENOWY 10.40 WET 100
ml
face="Arial, sans-serif">WET 10/40 jest bardzo lepkim olejem syntetycznym
zapewniającym niski współczynnik tarcia we wszystkich warunkach pogodowych.
Formuła oparta o polietyleny i molibden gwarantuje doskonałe podobieństwo do
metalowych części, eliminuje powstawanie rdzy oraz redukuje zużycie. WET 10/40
nie kapie, chroni przed zabrudzeniem oraz wilgocią w warunkach od -10°C do
40°C. Olej dedykowany do łańcuchów, przerzutek oraz linek.
face="Arial, sans-serif">Opakowanie zbiorcze: 12 szt (kolorowy kartonikowy
prezenter na ladę)
face="Arial">
size="2">SMAROWANIE ŁAŃCUCHA ROWEROWEGO
size="2">Smarowanie łańcucha rowerowego jest absolutną koniecznością dla każdego
kolarza, niezależnie od tego, czy jesteś amatorem, czy zawodnikiem. Smarowanie
łańcucha jest ważne ze względu na płynność pracy napędu, tarcie i ochronę przed
korozją.
size="2">Łańcuch rowerowy składa się z zewnętrznych ogniw, które są połączone ze
sobą za pomocą cylindrów, z włożonymi sworzniami (otwór w ogniwie jest nieco
mniejszy niż otwór sworznia). Gdy łańcuch się porusza, powstają siły, które
sprawiają, że różne części współpracują ze sobą.
size="2">Smarowanie sprawia, że ślizganie się między ogniwami i sworzniami
jest płynne, zmniejsza tarcie i wytwarzane ciepło, które mogłoby zniszczyć
powierzchnię części. Smarowanie chroni również metal łańcucha przed wodą i
tlenem obecnym w atmosferze, aby uniknąć korozji i sprawia, że ruch łańcucha
jest cichszy.
size="2">Wynika z tego, że smarowanie musi odbywać się na sworzniach i tylko na
nich, starając się, aby smar wniknął do ich wnętrza. Należy pamiętać, że NIE
WOLNO smarować zewnętrznych ogniw łańcucha, ponieważ przyciągają one kurz i
brud, które mogą gromadzić się na przedniej przerzutce, zębatkach i tarczach,
niszcząc je. Smarowanie należy wykonywać tylko na czystym łańcuchu, ponieważ
nierozsądnym jest dodawanie smaru do łańcucha pokrytego starym olejem i
brudem.
size="2">Jakiego smaru powinniśmy użyć?
size="2">Łańcuch rowerowy należy smarować wyłącznie produktami przeznaczonymi do
rowerów, najlepiej biodegradowalnymi. Oleje „drop” STAR bluBike są produkowane
ze źródeł odnawialnych, nie zawierają ropy naftowej i łatwo ulegają
biodegradacji.
size="2">Absolutnie należy unikać produktów przeznaczonych do
rozpuszczania rdzy. Nie są one lepkie i nie pozostają w sworzniach i nie
brudzą łańcucha. Smary w aerozolu bez aplikatora mają tendencję do osiadania
wszędzie, także na zew. powierzchni łańcucha i mogą być nie tylko
bezużyteczne, ale również szkodliwe.
size="2">Smary rowerowe zazwyczaj dzielą się na dwie szerokie kategorie. Mokry
czy suchy to opis właściwości smaru, a niekoniecznie warunków użytkowania.
Możesz użyć mokrego smaru w słoneczny dzień, a suchego, gdy pada deszcz. Wybór
należy dokonać zgodnie z potrzebami: czasem trwania, potrzebą smarowania,
czyszczeniem. Na podstawie tej analizy można zdecydować, którego smaru
użyć.
size="2">Smary płynne na sucho (DRY), często na bazie teflonu, ma wysoką moc
smarowania. Pozostawiają naprawdę cienką warstwę oleju i wosku, nie brudzą i nie
powodują przywierania kurzu i błota do łańcucha. Z drugiej strony bardzo
cierpią z powodu wody, która je wypłukuje, a ze względu na niewielką ilość
produktu pozostającą na łańcuchu, będą działać krócej w porównaniu ze
smarem na bazie „czystego” oleju. Łańcuch rowerowy musiałbyś smarować
częściej.
size="2">Smary mokre (WET) to lepkie smary, które zapewniają znaczne smarowanie.
Mają doskonałą odporność na wodę i wypłukiwanie i mają tendencję do
długiego utrzymywania się po zastosowaniu. Z drugiej strony są
ciężkie, dlatego przyciągają brud i kurz. Podczas procesu czyszczenia wymagana
będzie większa uwaga i czas.
size="2">STAR BLUBIKE może dostarczyć Ci wszystkiego, co jest potrzebne do
czyszczenia/smarowania łańcucha rowerowego. Cały proces zajmie Ci tylko kilka
minut.
face="Arial, sans-serif">[EN]
face="Arial, sans-serif">SYNTHETIC WET LUBRICANT 100 ml
face="Arial, sans-serif">WET 10/40 is a high viscosity synthetic lubricant with
a low friction coefficient that maintains protection under all cycling
conditions. The formulation with polyether and molybdenum guarantee an
excellent affinity to metal parts and reduces rusting and wear. WET 10/40 does
not drip and protects against dirt contamination, with excellent water
resistance working in conditioons from -10°C to 40°C. Indicated for chains,
deraileurs, and cables.
face="Arial, sans-serif">[DE]
face="Arial, sans-serif">SYNTETIC 10.40 WET 100 ml
face="Arial, sans-serif">WET ist ein hochviskoses synthetisches Schmiermittel
mit niedrigem Reibungskoeffizienten, das die schützendenEigenschaften bei allen
Verhältnissen beibehält. Die Zusammensetzung aus Polyäther und Molybdän stellt
seine ausgezeichnete. Affinität zu Metallteilensicher, reduziert Rostbildung
und Verschleiss. WET 10. 40 tropft nicht undschützt gegen Schmutzeindringung,
es hat ausgezeichnete wasserabweisende Eigenschaften und wirkt im
Temperaturbereich von -10C bis +40C. Geeignet für Ketten, Umwerfer und
Kabel.
ID: 1005345754
Skontaktuj się
BikeWawa
Na OLX od luty 2025
Ostatnio online dziś o 09:45
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 06 czerwca 2025
Smar Do Łańcucha Wet 10.40 Na Mokre Warunki 100 Ml
Tylko przedmiot
23 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
BikeWawa
Na OLX od luty 2025
Ostatnio online dziś o 09:45
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły