Firmowe
Stan: Nowe
Marka: Merida
Kolor: Czerwony
Amortyzacja: Przód
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Karbon
Rozmiar koła: 29"
Rozmiar ramy: 17-18"
Opis
Zwycięzca niezliczonych testów i jeden z najbardziej utytułowanych hardtaili w historii. Najnowsza wersja roweru, na którym sukcesy odnosiły takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa czy Jose Antonio Hermida, jest lepiej niż kiedykolwiek przygotowana do wymagających tras. To zasługa m.in. udoskonalonej ramy z progresywną geometrią, większego wysunięcia sztycy przekładającego się na większy komfort czy większego prześwitu na opony. Big.Nine XT to hardtail dla ambitnych zawodników, którzy cenią niezawodność. Ma lekką karbonową ramę CF3 z geometrią nastawioną na sportową jazdę, z bardziej płaskim niż we wcześniejszej wersji ramy kątem główki ramy i bardziej stromym kątem podsiodłowym. Zmiany w geometrii dają większą stabilność w trudnym terenie, jednocześnie jazda Big.Ninem jest pełna frajdy i komfortu.
- karbonowa rama
- amortyzator Fox 32 SC Performance
- hamulce Shimano XT M8100
- napęd Shimano Deore XT 1x12
- opony Maxxis Rekon Race
- koła na piastach Deore XT + obręcze Merida Expert
Rozmiar M, cena katalogowa roweru 13 999 zł.
Rower jest fabrycznie nowy, z 2 letnią gwarancją. Wystawiamy fakturę VAT, istnieje możliwość zakupu w systemie ratalnym 10x0%.
Jeżeli mają Państwo wątpliwości dotyczące rozmiaru ramy lub chcą Państwo zobaczyć rower na żywo przed zakupem, zapraszamy do naszego salonu, który mieści się na ul. Hetmańskiej 88 w Poznaniu.
Mamy duży wybór rowerów zwykłych i elektrycznych, do których można się przymierzyć, wykonać jazdę testową i dobrać odpowiednie wyposażenie oraz akcesoria.
Wygodna, szybka i bezpieczna wysyłka!
Sprzedawane przez nas rowery są w 100% przygotowane do jazdy. Przed wysyłką rower jest w pełni zmontowany. Połączenia śrubowe sprawdzamy z wykorzystaniem klucza dynamometrycznego, regulujemy przerzutki oraz hamulce, kontrolujemy centryczność kół i właściwe ciśnienie w oponach. Dla pewności odbywamy jazdę testową. Dopiero tak przygotowany rower pakujemy do wysyłki.
Na życzenie możemy również wstępnie dopasować rower do użytkownika — wystarczy, że podasz nam swój wzrost oraz wewnętrzną długość nogi, a postaramy się, aby rower był odpowiednio ustawiony pod Ciebie.
Staramy się, aby wysyłany rower był możliwie najłatwiejszy do zmontowania po dotarciu do właściciela. Aby należycie spakować go do wysyłki, konieczny jest demontaż pedałów oraz przedniego koła. Jeśli to możliwe, siodełko pozostawiamy na ustawionej wysokości, a kierownicę jedynie skręcamy na bok.
Wysyłany rower jest dokładnie zabezpieczony (pianki, folia bąbelkowa, przekładki kartonowe) i umieszczony w solidnym kartonie rowerowym, by bez przygód przetrwał transport. Wraz z rowerem wysyłamy instrukcję montażu — kilka prostych kroków, takich jak założenie przedniego koła czy przykręcenie pedałów.
W razie pytań zawsze służymy pomocą — telefonicznie lub przez wideorozmowę. Jeśli konieczne jest zmierzenie ramy, mostka, kierownicy lub rozstawu klamek, prosimy o wiadomość — zrobimy to od ręki.
- karbonowa rama
- amortyzator Fox 32 SC Performance
- hamulce Shimano XT M8100
- napęd Shimano Deore XT 1x12
- opony Maxxis Rekon Race
- koła na piastach Deore XT + obręcze Merida Expert
Rozmiar M, cena katalogowa roweru 13 999 zł.
Rower jest fabrycznie nowy, z 2 letnią gwarancją. Wystawiamy fakturę VAT, istnieje możliwość zakupu w systemie ratalnym 10x0%.
Jeżeli mają Państwo wątpliwości dotyczące rozmiaru ramy lub chcą Państwo zobaczyć rower na żywo przed zakupem, zapraszamy do naszego salonu, który mieści się na ul. Hetmańskiej 88 w Poznaniu.
Mamy duży wybór rowerów zwykłych i elektrycznych, do których można się przymierzyć, wykonać jazdę testową i dobrać odpowiednie wyposażenie oraz akcesoria.
Wygodna, szybka i bezpieczna wysyłka!
Sprzedawane przez nas rowery są w 100% przygotowane do jazdy. Przed wysyłką rower jest w pełni zmontowany. Połączenia śrubowe sprawdzamy z wykorzystaniem klucza dynamometrycznego, regulujemy przerzutki oraz hamulce, kontrolujemy centryczność kół i właściwe ciśnienie w oponach. Dla pewności odbywamy jazdę testową. Dopiero tak przygotowany rower pakujemy do wysyłki.
Na życzenie możemy również wstępnie dopasować rower do użytkownika — wystarczy, że podasz nam swój wzrost oraz wewnętrzną długość nogi, a postaramy się, aby rower był odpowiednio ustawiony pod Ciebie.
Staramy się, aby wysyłany rower był możliwie najłatwiejszy do zmontowania po dotarciu do właściciela. Aby należycie spakować go do wysyłki, konieczny jest demontaż pedałów oraz przedniego koła. Jeśli to możliwe, siodełko pozostawiamy na ustawionej wysokości, a kierownicę jedynie skręcamy na bok.
Wysyłany rower jest dokładnie zabezpieczony (pianki, folia bąbelkowa, przekładki kartonowe) i umieszczony w solidnym kartonie rowerowym, by bez przygód przetrwał transport. Wraz z rowerem wysyłamy instrukcję montażu — kilka prostych kroków, takich jak założenie przedniego koła czy przykręcenie pedałów.
W razie pytań zawsze służymy pomocą — telefonicznie lub przez wideorozmowę. Jeśli konieczne jest zmierzenie ramy, mostka, kierownicy lub rozstawu klamek, prosimy o wiadomość — zrobimy to od ręki.
ID: 976886481
xxx xxx xxx

