Firmowe
Opis
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Towarzystwo Lokator" im. Franciszka Helińskiego ogłasza przetarg nieograniczony na zadania pod nazwą:
Zadanie 1. Wymiana zestawu hydroforowego – budynek położony w Łodzi ul. Lokatorska 17.
Zadanie 2. Wymiana pionów deszczowych na PCV (4 szt.) wraz z wymianą koszy zlewowych
(4 szt.) w maszynowni dźwigu na ostatniej kondygnacji budynku.
Zadanie 3. Rozbiórka starej pergoli i utwardzenie terenu pod nową pergolę.
Zadanie 4. Dostawa i montaż nowej pergoli.
Zadanie 5. Wymiana stolarki drzwiowej.
Zadanie 6. Remont fragmentu istniejącego ogrodzenia tj. demontaż i utylizacja fragmentu starego ogrodzenia terenu oraz dostawa i montaż nowego fragmentu ogrodzenia panelowego wraz
z podmurówką betonową – nieruchomość przy ul. Łęczyckiej 22a, 22b/Przybyszewskiego 84/Łowickiej 10b.
Zadanie 7. Doszczelnienia, Turbowenty, podwyższenia przewodów spalinowych od bojlerów gazowych.
Zadanie 8. Wykonywanie usług kominiarskich w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2026 r. w zakresie: wykonania okresowej (rocznej) kontroli przewodów kominowych w cyklach rocznych (1 raz w roku) w latach 2024-2026 oraz świadczenie innych usług kominiarskich w latach 2024-2026.
Zadanie 9. Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowej (w tym szczelności) wraz z odbiornikami gazowymi w nieruchomościach administrowanych przez Spółdzielnię w cyklach rocznych (1 raz w roku) w latach 2024-2026 oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii instalacji gazowych w latach 2024-2026.
Zadanie 10. Roboty na instalacji elektrycznej.
Zadanie 11. Rozbiórka budynku gospodarczego i dobudowanej do niego od strony części garażowej, położonego w Łodzi ul. Szymonowica 14/18 wraz (działka nr 424/5, obręb G-12) zgodnie z decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA.IV-1758 z dnia 28.09.2023 i Projektem rozbiórki opracowanym przez BMF Construction Biuro Projektów Konstrukcji mgr inż. Filip Rosiak wraz z wykonaniem robót towarzyszących.
Zadanie 12. Likwidacja dwóch pomieszczeń podziemnych tj. pomieszczenia dawnego składu opału i pomieszczenia dawnego składu żużla, zlokalizowanych poza obrysem budynku przy ul. Łęczyckiej 22a oraz przebudowa pomieszczenia po dawnej kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w systemie zaprojektuj i wybuduj – opracowanie części dokumentacji projektowej wraz z realizacją zaprojektowanych inwestycji.
Zadanie 13. „Likwidacja (zasypanie) pomieszczenia podziemnego piwnicznego po dawnym składzie opału, zlokalizowanego pod przejazdem bramowym budynku przy ul. Stockiej 5/7
w Łodzi w związku ze złym stanem technicznym jego stropu wraz z pracami towarzyszącymi.
Zadanie 14 .Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy w budynkach mieszkalnych.
Ogłoszenie znajduje się również na stronie smtl.pl
Wadium w odpowiedniej kwocie należy wpłacać na konto Spółdzielni o numerze
34 1020 3378*******102 0011 5279
Wadium wnosi się w pieniądzu (PLN). Wadia ofert, które nie zostaną wybrane zostaną zwrócone przelewem na podany numer konta w ciągu 3 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania. W przypadku zawarcia umowy wadium wpłacone w toku postępowania przetargowego przez Wykonawcę lub dostawcę, którego oferta została wybrana zalicza się na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy bez dodatkowego oświadczenia Zamawiającego oraz Wykonawcy.
Zastrzeżenie: Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz ogłaszającego przetarg
w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przedstawi w ofercie nieprawdziwe dane.
Oferenci przystępujący do przetargu mają obowiązek zapoznania się i przestrzegania „Regulaminu zlecania dostaw i usług oraz robót budowlanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Towarzystwo Lokator” im. Franciszka Helińskiego w Łodzi” i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z treścią przedmiotowego Regulaminu. Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem smtl.pl.
Informacji o warunkach wykonania powyższych robót i sposobie przygotowania ofert udziela:
Pan Roman Łuczak tel. (42) 682-41-76, e-mail: techniczny[at]smtl.pl i Pan Jacek Kamiński tel. (42) 684-36-06 w. 18, e-mail: kierownik[at]smtl.pl.
Oferty wraz z potwierdzeniem wpłaty wadium należy składać do dnia 08 maja 2024 r. (środa) do godz. 10.00 w sekretariacie Spółdzielni mieszczącym się na I piętrze budynku przy ul. Lokatorskiej 9
w Łodzi. Oferty zostaną otwarte przez powołaną komisję przetargową w dniu 08 maja 2024 r. (środa) o godz. 11.00 w siedzibie Spółdzielni.
Wybór ofert odbywać się będzie zgodnie z „Regulaminem zlecania dostaw i usług oraz robót budowlanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Towarzystwo Lokator” im. Franciszka Helińskiego w Łodzi” obowiązującym w Spółdzielni.
Spółdzielnia wybierze najkorzystniejszą ofertę biorąc pod uwagę cenę oraz inne kryteria złożonych ofert w szczególności aspekty środowiskowe, społeczne, innowacyjne, termin wykonania zamówienia, termin gwarancji oraz dotychczasowe doświadczenie Wykonawcy.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo:
unieważnienia przetargu w całości lub w zakresie poszczególnych zadań bez podania przyczyny
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Oferty powinny być złożone w zamkniętych nieprzezroczystych kopertach, na których należy wskazać nazwę Oferenta i określić przedmiot zamówienia. Zawartość oferty:
1. Formularz ofertowy - na wzorze załączonym do niniejszego ogłoszenia, wypełniony dla każdego budynku, na którym będą wykonalny roboty osobno.
2. Oferta/kosztorys ofertowy.
3. Aktualna polisa ubezpieczeniowa.
4. Potwierdzenie wpłaty wadium.
5. Aktualne zaświadczenie z CEIDG lub KRS.
6. Oświadczenie, że firma:
a) nie zalega z podatkami lub opłatami w Urzędzie Skarbowym
b) nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotnie i społeczne w ZUS.
c) nie jest w likwidacji lub upadłości.
7. Oświadczenie, że Oferent:
a) dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia prac.
b) zapoznał się z Regulaminem zlecania dostaw i usług oraz robót budowlanych obowiązującym
w Spółdzielni i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
c) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny (dobra kondycja finansowa firmy), a także pracowników zdolnych do wykonywania robót określonych w zamówieniu.
8. Informacja o liczbie osób zatrudnionych w 2024 r. na umowę o pracę (min. 3 pracowników).
9. Kserokopie odpowiednich uprawnień.
10. Wskazanie lokalizacji min. 3 podobnych robót wykonanych przez Oferenta w 2022 r. i 2023 r. (nazwa podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonywane, rodzaj robót, miejsce i data wykonania, wartość robót).
11. Referencje.
12. Obowiązkowe jest przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w przypadku każdego z zadań.
Zadanie 1. Wymiana zestawu hydroforowego – budynek położony w Łodzi ul. Lokatorska 17.
Zadanie 2. Wymiana pionów deszczowych na PCV (4 szt.) wraz z wymianą koszy zlewowych
(4 szt.) w maszynowni dźwigu na ostatniej kondygnacji budynku.
Zadanie 3. Rozbiórka starej pergoli i utwardzenie terenu pod nową pergolę.
Zadanie 4. Dostawa i montaż nowej pergoli.
Zadanie 5. Wymiana stolarki drzwiowej.
Zadanie 6. Remont fragmentu istniejącego ogrodzenia tj. demontaż i utylizacja fragmentu starego ogrodzenia terenu oraz dostawa i montaż nowego fragmentu ogrodzenia panelowego wraz
z podmurówką betonową – nieruchomość przy ul. Łęczyckiej 22a, 22b/Przybyszewskiego 84/Łowickiej 10b.
Zadanie 7. Doszczelnienia, Turbowenty, podwyższenia przewodów spalinowych od bojlerów gazowych.
Zadanie 8. Wykonywanie usług kominiarskich w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2026 r. w zakresie: wykonania okresowej (rocznej) kontroli przewodów kominowych w cyklach rocznych (1 raz w roku) w latach 2024-2026 oraz świadczenie innych usług kominiarskich w latach 2024-2026.
Zadanie 9. Wykonanie okresowej kontroli instalacji gazowej (w tym szczelności) wraz z odbiornikami gazowymi w nieruchomościach administrowanych przez Spółdzielnię w cyklach rocznych (1 raz w roku) w latach 2024-2026 oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii instalacji gazowych w latach 2024-2026.
Zadanie 10. Roboty na instalacji elektrycznej.
Zadanie 11. Rozbiórka budynku gospodarczego i dobudowanej do niego od strony części garażowej, położonego w Łodzi ul. Szymonowica 14/18 wraz (działka nr 424/5, obręb G-12) zgodnie z decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA.IV-1758 z dnia 28.09.2023 i Projektem rozbiórki opracowanym przez BMF Construction Biuro Projektów Konstrukcji mgr inż. Filip Rosiak wraz z wykonaniem robót towarzyszących.
Zadanie 12. Likwidacja dwóch pomieszczeń podziemnych tj. pomieszczenia dawnego składu opału i pomieszczenia dawnego składu żużla, zlokalizowanych poza obrysem budynku przy ul. Łęczyckiej 22a oraz przebudowa pomieszczenia po dawnej kotłowni wraz z pracami towarzyszącymi w systemie zaprojektuj i wybuduj – opracowanie części dokumentacji projektowej wraz z realizacją zaprojektowanych inwestycji.
Zadanie 13. „Likwidacja (zasypanie) pomieszczenia podziemnego piwnicznego po dawnym składzie opału, zlokalizowanego pod przejazdem bramowym budynku przy ul. Stockiej 5/7
w Łodzi w związku ze złym stanem technicznym jego stropu wraz z pracami towarzyszącymi.
Zadanie 14 .Wymiana domofonu z analogowego na cyfrowy w budynkach mieszkalnych.
Ogłoszenie znajduje się również na stronie smtl.pl
Wadium w odpowiedniej kwocie należy wpłacać na konto Spółdzielni o numerze
34 1020 3378*******102 0011 5279
Wadium wnosi się w pieniądzu (PLN). Wadia ofert, które nie zostaną wybrane zostaną zwrócone przelewem na podany numer konta w ciągu 3 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania. W przypadku zawarcia umowy wadium wpłacone w toku postępowania przetargowego przez Wykonawcę lub dostawcę, którego oferta została wybrana zalicza się na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy bez dodatkowego oświadczenia Zamawiającego oraz Wykonawcy.
Zastrzeżenie: Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz ogłaszającego przetarg
w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przedstawi w ofercie nieprawdziwe dane.
Oferenci przystępujący do przetargu mają obowiązek zapoznania się i przestrzegania „Regulaminu zlecania dostaw i usług oraz robót budowlanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Towarzystwo Lokator” im. Franciszka Helińskiego w Łodzi” i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z treścią przedmiotowego Regulaminu. Regulamin jest publikowany na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem smtl.pl.
Informacji o warunkach wykonania powyższych robót i sposobie przygotowania ofert udziela:
Pan Roman Łuczak tel. (42) 682-41-76, e-mail: techniczny[at]smtl.pl i Pan Jacek Kamiński tel. (42) 684-36-06 w. 18, e-mail: kierownik[at]smtl.pl.
Oferty wraz z potwierdzeniem wpłaty wadium należy składać do dnia 08 maja 2024 r. (środa) do godz. 10.00 w sekretariacie Spółdzielni mieszczącym się na I piętrze budynku przy ul. Lokatorskiej 9
w Łodzi. Oferty zostaną otwarte przez powołaną komisję przetargową w dniu 08 maja 2024 r. (środa) o godz. 11.00 w siedzibie Spółdzielni.
Wybór ofert odbywać się będzie zgodnie z „Regulaminem zlecania dostaw i usług oraz robót budowlanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Towarzystwo Lokator” im. Franciszka Helińskiego w Łodzi” obowiązującym w Spółdzielni.
Spółdzielnia wybierze najkorzystniejszą ofertę biorąc pod uwagę cenę oraz inne kryteria złożonych ofert w szczególności aspekty środowiskowe, społeczne, innowacyjne, termin wykonania zamówienia, termin gwarancji oraz dotychczasowe doświadczenie Wykonawcy.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo:
unieważnienia przetargu w całości lub w zakresie poszczególnych zadań bez podania przyczyny
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Oferty powinny być złożone w zamkniętych nieprzezroczystych kopertach, na których należy wskazać nazwę Oferenta i określić przedmiot zamówienia. Zawartość oferty:
1. Formularz ofertowy - na wzorze załączonym do niniejszego ogłoszenia, wypełniony dla każdego budynku, na którym będą wykonalny roboty osobno.
2. Oferta/kosztorys ofertowy.
3. Aktualna polisa ubezpieczeniowa.
4. Potwierdzenie wpłaty wadium.
5. Aktualne zaświadczenie z CEIDG lub KRS.
6. Oświadczenie, że firma:
a) nie zalega z podatkami lub opłatami w Urzędzie Skarbowym
b) nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotnie i społeczne w ZUS.
c) nie jest w likwidacji lub upadłości.
7. Oświadczenie, że Oferent:
a) dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia prac.
b) zapoznał się z Regulaminem zlecania dostaw i usług oraz robót budowlanych obowiązującym
w Spółdzielni i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
c) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny (dobra kondycja finansowa firmy), a także pracowników zdolnych do wykonywania robót określonych w zamówieniu.
8. Informacja o liczbie osób zatrudnionych w 2024 r. na umowę o pracę (min. 3 pracowników).
9. Kserokopie odpowiednich uprawnień.
10. Wskazanie lokalizacji min. 3 podobnych robót wykonanych przez Oferenta w 2022 r. i 2023 r. (nazwa podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonywane, rodzaj robót, miejsce i data wykonania, wartość robót).
11. Referencje.
12. Obowiązkowe jest przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w przypadku każdego z zadań.
ID: 912454557
Dodane 17 kwietnia 2024
Przetarg nieograniczony na 14 zadań
Użytkownik
Lokalizacja