Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Usługi
  3. Kursy i warsztaty
  4. Kursy inne
  5. Kursy inne - Pomorskie
  6. Kursy inne - Gdańsk
  7. Kursy inne - Śródmieście
Profesjonalny sekretariat w szkole/placówce oświatowej
PromujOdśwież
  • Firmowe

Opis

17 maja 2024r. Szkolenie on-line!
14 czerwca 2024r. Szkolenie on-line!

Czas trwania szkolenia: 1 dzień, godz 9.00-14.00

Cel szkolenia:

Celem głównym zajęć jest poznanie podstawowych aktów prawnych regulujących organizację pracy sekretariatu szkoły/placówki oświatowej i wykorzystanie ich w praktyce. Nabycie umiejętności prowadzenia i organizacji pracy sekretariatu szkoły.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie adresowane jest do sekretarzy oraz sekretarek placówek oświatowych.

Program szkolenia:

I – KANCELARIA – BIUROWOŚĆ

Odpowiedzialność prawna pracowników za wytwarzaną i przechowywaną dokumentację.
System kancelaryjny – bezdziennikowy. Stosowanie jednolitego rzeczowego wykazu akt.
Znaki sprawy. Zasady nadawania i kontynuacji.
Tworzenie teczek, zbiorów dokumentacji:
– dokumentacja organizacyjna (m. in.: statut, regulamin organizacyjny, zarządzenia,

rejestry, regulaminy);

– dokumentacja administracyjna (m. in.: karty drogowe, delegacje, arkusze inwentaryzacyjne, BHP, zamówienia, rejestr pieczęci, książka korespondencyjna);

– dokumentacja pracownicza (min.: teczki osobowe, listy płac, karty zarobkowe, karty zasiłkowe, wnioski urlopowe, upoważnienia);

– dokumentacja finansowa (min.: dowody księgowe, bilanse, rozliczenia z US);

– dokumentacja unijna (min.: projekty unijne);

– pozostała dokumentacja (min: kontrole, sprawozdawczość z działalności, zaświadczenia).

Archiwizowanie dokumentacji i zasady jej przekazywania do Archiwum zakładowego\składnicy akt (kompletowanie dokumentacji, układanie pism, usuwanie brudnopisów, paginacja, teczki z tektury bezkwasowej).
Rozwiązanie stosunku pracy – protokolarne rozliczenie się pracownika z wytworzonej dokumentacji.


II – ARCHIWIZACJA

Archiwum zakładowe\składnica akt – organizacja i zadania. Obowiązki ciążące na każdym pracowniku
i archiwiście.

Kategorie archiwalne ich znaczenie i cel stosowania. Wartościowanie dokumentacji.
Prowadzenie środków ewidencyjnych w archiwum zakładowym\składnicy akt:
– spisy zdawczo-odbiorcze;

– wykazy spisów zdawczo-odbiorczych;

– rejestr wypożyczonych/udostępnionych teczek aktowych;

Brakowanie (niszczenie dokumentacji) – protokoły niszczenia dokumentacji.
Procedura postępowania w momencie likwidacji lub istotnych zmian organizacyjnych w zakresie dokumentacji w archiwum zakładowym\składnicy akt.
Przekazywanie dokumentacji archiwalnej do właściwego Archiwum Państwowego, Kuratorium Oświaty lub organu prowadzącego.


Podczas realizacji kursu uczestnicy będą realizować praktyczne ćwiczenia z ww. zakresu poprzez wypełnianie formularzy odzwierciedlających poszczególne czynności kancelaryjno-archiwalne, z wykorzystaniem normatywów obowiązujących w jednostce organizacyjnej lub na podstawie normatywów wzorcowych.

Koszt szkolenia stacjonarnego: 400pln netto/os.+ 23% VAT
Koszt szkolenia on-line: 350pln netto/os.+ 23% VAT
Rabat: 10% przy zgłoszeniu 2-3 osób!

Szczegółowe informacje oraz rejestracja na www.sukcescr.pl
ID: 619358906

Skontaktuj się

Facebook connected icon

Sukces Centrum Rozwoju

Na OLX od czerwiec 2011

Ostatnio online w dniu 25 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 10 kwietnia 2024

Profesjonalny sekretariat w szkole/placówce oświatowej

Sukces Centrum Rozwoju Edyta Szczerkowska

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon