Prywatne
Numer VIN: VF34C5FU8AS147090
Model: 308
Poj. silnika: 1 600 cm³
Rok produkcji: 2010
Moc silnika: 200 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 175 570 km
Kolor: Czarny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Witam, do sprzedania mam jak wyżej - Peugeota 308 z silnikiem 1.6 thp 200konnym z końcówki 2010 roku.
Co do samego samochodu - jestem jego posiadaczem od Maja 2020 roku, włożone zostało do niego sporo nowych części - pompa paliwowa wysokiego ciśnienia, przepustnica (oba elementy były oryginalne, od 2010 niezmieniane), nowa oryginalna pokrywa zaworów. Niestety zdarzyła mi się również konieczność kompletnej regeneracji głowicy (przy 165000km), nie doznała żadnych uszkodzeń mechanicznych - wystąpił problem z rozszczelnieniem układu, związany z samą uszczelką. Głowica rzecz jasna przeszła planowanie, zostały pozakładane nowe uszczelki - wszystko jest opisane w książeczce serwisowej. Ponadto mam również zapiski wymienionych części przez poprzedniego właściciela. Plus - w Sierpniu turbosprężarka została poddana regeneracji (wcześniej chyba tylko "Opatrzność" nad nią czuwała - ze względu na bardzo kiepski stan), w tym momencie auto inaczej zupełnie reaguje na gaz.
Co do samego silnika - nie ma się co oszukiwać - ten, kto się orientuje - wie jaką opinią te silniki się "cieszą" i jaki mają stosunek do awarii. Mi chociaż częściowo udało się to opanować, ale nie w stopniu mnie zadowalającym. Faktem jest natomiast, że auto jest samo w sobie dość dynamiczne, jak na pojemność 1.6 - moment obrotowy rzędu 275Nm dostępny niemal od razu daje o sobie znać dobrym przyspieszeniem ze względu na zastosowanie turbiny typu Twin-scroll.
Na trasy jest to bardzo przyjemne i komfortowe auto, do miasta również się nadaje, ale sam już zauważyłem, że raczej preferuje "dłuższe dystanse".
Peugeot jest w jednej z wyższych wersji wyposażeniowych -między innymi:
- Nawijacja WipNav - wgrane mapy 2022,
- Klimatyzacja 2-strefowa, elektrycznie składane i ogrzewane lusterka boczne
- Monochromatyczne lusterko wsteczne
- Czujniki parkowania - przód i tył
- Światła Xenon (skrętne)
Ponadto za "mojej kadencji" zostało zrobione:
- Wymienione tuleje tylnej belki (założone zostały poliuretanowe Powerflex)
- Regeneracja zacisków hamulcowych przód+tył wraz z piaskowaniem i malowaniem,
- Założone tarcze hamulcowe przód + tył firmy Brembo wraz z klockami ATE - mają około 12 tysięcy km zrobione
- Zrobiony kompletny układ wydechowy [Firmy Cart GP Custom] - donwpipe 2,75cala owinięty bandażem termicznym, końcówki 2x3,5cala - tak tylko pokrótce opisując, posiadam zdjęcia z założonego już układu, zupełnie inne brzmienie samego samochodu, nie ma efektu "brzęczenia, puszki", trochę też ma lżej sam układ, silnik pod kątem odprowadzania temperatury. Zawsze rzecz jasna można wrócić do bardziej standardowej opcji - kwestia gustu.
W związku z tym niestety na desce rozdzielczej świeci się pięknie "check", ze względu na pozostawione w miejscu kata - sondy, które można wyłączyć w komputerze, bądź wrócić do serii.
- Na koniec bardziej kosmetyczne tematy jak np - pakiet dokładek Irmscher (oryginalny), komplet sprężyn zawieszenia Eibach - auto troszkę niższe względem oryginału, ale wciąż nie "twarde", oklejony na czarny mat grill - zamiast chromu.
Auto już na letnich kołach firmy JR, model JR 11, wraz z malowanymi zaciskami prezentuje się świetnie. Poza tym posiadam oryginalne koła z zimowymi oponami.
Auto użytkowane na codzień.
Sprzedaję, ponieważ pojawił mi się nowy "projekt" na podwórku i w głowie chodzi mi już kolejny, acz wcześniej musiałbym oddać tego Lwa, aby przejść do realizacji.
Podana cena - jak zaznaczyłem - jest do negocjacji, stosunkowo może wydawać się Wysoka, lecz dość sporo sam w niego włożyłem, mając rzecz jasna świadomość, że wiele nie odzyskam, ale przynajmniej część z tego.
Nikogo do zakupu namawiać nie zamierzam, nie jest to auto idealne i niejednokrotnie wymaga szeroko pojętej - troski.
OC/AC ważne do Listopada 2024, Przegląd również do Listopada 2024
Tak pokrótce chyba tyle z opisu, pewnie coś jeszcze by mi do głowy przyszło - ale zawsze o to można mnie dopytać czy to w wiadomości na OLX, czy też sms. Można również dzwonić, ale ze względu na pracę 3-zmianową rożnie może być u mnie z dostępnością.
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu.
Co do samego samochodu - jestem jego posiadaczem od Maja 2020 roku, włożone zostało do niego sporo nowych części - pompa paliwowa wysokiego ciśnienia, przepustnica (oba elementy były oryginalne, od 2010 niezmieniane), nowa oryginalna pokrywa zaworów. Niestety zdarzyła mi się również konieczność kompletnej regeneracji głowicy (przy 165000km), nie doznała żadnych uszkodzeń mechanicznych - wystąpił problem z rozszczelnieniem układu, związany z samą uszczelką. Głowica rzecz jasna przeszła planowanie, zostały pozakładane nowe uszczelki - wszystko jest opisane w książeczce serwisowej. Ponadto mam również zapiski wymienionych części przez poprzedniego właściciela. Plus - w Sierpniu turbosprężarka została poddana regeneracji (wcześniej chyba tylko "Opatrzność" nad nią czuwała - ze względu na bardzo kiepski stan), w tym momencie auto inaczej zupełnie reaguje na gaz.
Co do samego silnika - nie ma się co oszukiwać - ten, kto się orientuje - wie jaką opinią te silniki się "cieszą" i jaki mają stosunek do awarii. Mi chociaż częściowo udało się to opanować, ale nie w stopniu mnie zadowalającym. Faktem jest natomiast, że auto jest samo w sobie dość dynamiczne, jak na pojemność 1.6 - moment obrotowy rzędu 275Nm dostępny niemal od razu daje o sobie znać dobrym przyspieszeniem ze względu na zastosowanie turbiny typu Twin-scroll.
Na trasy jest to bardzo przyjemne i komfortowe auto, do miasta również się nadaje, ale sam już zauważyłem, że raczej preferuje "dłuższe dystanse".
Peugeot jest w jednej z wyższych wersji wyposażeniowych -między innymi:
- Nawijacja WipNav - wgrane mapy 2022,
- Klimatyzacja 2-strefowa, elektrycznie składane i ogrzewane lusterka boczne
- Monochromatyczne lusterko wsteczne
- Czujniki parkowania - przód i tył
- Światła Xenon (skrętne)
Ponadto za "mojej kadencji" zostało zrobione:
- Wymienione tuleje tylnej belki (założone zostały poliuretanowe Powerflex)
- Regeneracja zacisków hamulcowych przód+tył wraz z piaskowaniem i malowaniem,
- Założone tarcze hamulcowe przód + tył firmy Brembo wraz z klockami ATE - mają około 12 tysięcy km zrobione
- Zrobiony kompletny układ wydechowy [Firmy Cart GP Custom] - donwpipe 2,75cala owinięty bandażem termicznym, końcówki 2x3,5cala - tak tylko pokrótce opisując, posiadam zdjęcia z założonego już układu, zupełnie inne brzmienie samego samochodu, nie ma efektu "brzęczenia, puszki", trochę też ma lżej sam układ, silnik pod kątem odprowadzania temperatury. Zawsze rzecz jasna można wrócić do bardziej standardowej opcji - kwestia gustu.
W związku z tym niestety na desce rozdzielczej świeci się pięknie "check", ze względu na pozostawione w miejscu kata - sondy, które można wyłączyć w komputerze, bądź wrócić do serii.
- Na koniec bardziej kosmetyczne tematy jak np - pakiet dokładek Irmscher (oryginalny), komplet sprężyn zawieszenia Eibach - auto troszkę niższe względem oryginału, ale wciąż nie "twarde", oklejony na czarny mat grill - zamiast chromu.
Auto już na letnich kołach firmy JR, model JR 11, wraz z malowanymi zaciskami prezentuje się świetnie. Poza tym posiadam oryginalne koła z zimowymi oponami.
Auto użytkowane na codzień.
Sprzedaję, ponieważ pojawił mi się nowy "projekt" na podwórku i w głowie chodzi mi już kolejny, acz wcześniej musiałbym oddać tego Lwa, aby przejść do realizacji.
Podana cena - jak zaznaczyłem - jest do negocjacji, stosunkowo może wydawać się Wysoka, lecz dość sporo sam w niego włożyłem, mając rzecz jasna świadomość, że wiele nie odzyskam, ale przynajmniej część z tego.
Nikogo do zakupu namawiać nie zamierzam, nie jest to auto idealne i niejednokrotnie wymaga szeroko pojętej - troski.
OC/AC ważne do Listopada 2024, Przegląd również do Listopada 2024
Tak pokrótce chyba tyle z opisu, pewnie coś jeszcze by mi do głowy przyszło - ale zawsze o to można mnie dopytać czy to w wiadomości na OLX, czy też sms. Można również dzwonić, ale ze względu na pracę 3-zmianową rożnie może być u mnie z dostępnością.
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu.
ID: 883685797
xxx xxx xxx
Dodane 08 maja 2024
Peugeot 308 GTI 1.6 THP 200
29 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja