Prywatne
Model: 106
Rok produkcji: 1993
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 202 000 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 1 360 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 110 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Peugeot 106 Xsi - KJS, rajdówka
cześć, na sprzedaż rajdowy Peugeot 106 oryginalny Xsi. rocznik 1993
modyfikacje: klatka bezpieczeństwa zał. J (certyfikat na rury - Szałkowski Motorsport), płyta pod silnikiem z duralu 6mm mocna i lekka, płyta ochronna PC 6mm pod zbiornikiem paliwa, przewody hamulcowe i paliwowe miedziane przeprowadzone wewnątrz karoserii, rozpórka kielichów przednich, sprężyny przednie z P306 diesel + amorki sport olejowe (rozbieralne chyba P.sport) tylne super twarde monroe (mam też seryjne sprężyny), kierownica sparco, fotele Sparco Junior, włącznik wentylatora chłodnicy w kabinie, specjalne wodziki skrzyni biegów (nigdy nie spadną), pasy 3" z traconą homologacją. hydrauliczny ręczny, Dodatkowo dużo dobrych kół z rajdowymi oponami z homologacją E ( asfalt/szuter)
silnik: po kapitalnym remoncie, poj. 1397cm, długie korbowody, tłoki 76mm, głowica obrobiona, kolektor dolotowy z 1.3 Rallye, , większe wtryskiwacze, przestawiana podstawka czujnika poł. wału, kolektor i dolot Rallye. masy tłoków wyrównane do 0,1 g, masy korbowodów wyrównane (ważona główka i stopa) nie ma drugiego takiego 8v, moc około 115km dużo momentu, zapraszam na jazdę próbną :)
skrzynia: MA 13x61 z torsenem RSX Racing solution (wartość około 3300 zł)
Do samochodu mam kilka kompletów opon, slicki, od twardych do miękkich na deszcz, 2 komplety szutrówek na R13
przegląd do: maj 2026, OC/NW do: kwiecień 2026
cześć, na sprzedaż rajdowy Peugeot 106 oryginalny Xsi. rocznik 1993
modyfikacje: klatka bezpieczeństwa zał. J (certyfikat na rury - Szałkowski Motorsport), płyta pod silnikiem z duralu 6mm mocna i lekka, płyta ochronna PC 6mm pod zbiornikiem paliwa, przewody hamulcowe i paliwowe miedziane przeprowadzone wewnątrz karoserii, rozpórka kielichów przednich, sprężyny przednie z P306 diesel + amorki sport olejowe (rozbieralne chyba P.sport) tylne super twarde monroe (mam też seryjne sprężyny), kierownica sparco, fotele Sparco Junior, włącznik wentylatora chłodnicy w kabinie, specjalne wodziki skrzyni biegów (nigdy nie spadną), pasy 3" z traconą homologacją. hydrauliczny ręczny, Dodatkowo dużo dobrych kół z rajdowymi oponami z homologacją E ( asfalt/szuter)
silnik: po kapitalnym remoncie, poj. 1397cm, długie korbowody, tłoki 76mm, głowica obrobiona, kolektor dolotowy z 1.3 Rallye, , większe wtryskiwacze, przestawiana podstawka czujnika poł. wału, kolektor i dolot Rallye. masy tłoków wyrównane do 0,1 g, masy korbowodów wyrównane (ważona główka i stopa) nie ma drugiego takiego 8v, moc około 115km dużo momentu, zapraszam na jazdę próbną :)
skrzynia: MA 13x61 z torsenem RSX Racing solution (wartość około 3300 zł)
Do samochodu mam kilka kompletów opon, slicki, od twardych do miękkich na deszcz, 2 komplety szutrówek na R13
przegląd do: maj 2026, OC/NW do: kwiecień 2026
ID: 995664464
xxx xxx xxx
Dodane 11 lipca 2025
Peugeot 106 Xsi /rallye - KJS
16 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja