Prywatne
Rok wydania: 2001
Okładka: Twarda
Stan: Używane
Tematyka: Hobby
Opis
Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami, czyli mechanizm obronny pomagający filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy bombardowani. Ten nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej osłony radarowej - nieprzeniknionej skorupy, która stwardniała po latach używania.
Chcielibyśmy pokazać, jak docierać na rynek w czasach, kiedy ludzie stali się tak ostrożni, że nie ufają nikomu spoza wąskiego kręgu rodziny i przyjaciół. W czasach, gdy środki przekazu podzieliły się na tak drobne odłamy, że budowanie ogólnokrajowej marki stało się niemal niemożliwe. Gdy koszty zakupu mediów i produkcji są niebotycznie wysokie, a domy handlowe są tak przeładowane, że trudno sprawić, by konsument dostrzegł produkt, nie mówiąc już o zakupie.
Jak zareklamować coś ludziom, którzy sobie tej reklamy nie życzą.
Chcielibyśmy pokazać, jak docierać na rynek w czasach, kiedy ludzie stali się tak ostrożni, że nie ufają nikomu spoza wąskiego kręgu rodziny i przyjaciół. W czasach, gdy środki przekazu podzieliły się na tak drobne odłamy, że budowanie ogólnokrajowej marki stało się niemal niemożliwe. Gdy koszty zakupu mediów i produkcji są niebotycznie wysokie, a domy handlowe są tak przeładowane, że trudno sprawić, by konsument dostrzegł produkt, nie mówiąc już o zakupie.
Jak zareklamować coś ludziom, którzy sobie tej reklamy nie życzą.
ID: 951353346
xxx xxx xxx
Dodane 10 sierpnia 2025
Oszukać radar - jak mówić do konsumenta
Tylko przedmiot
24 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły