Prywatne
Numer VIN: W0L0TGF7542088369
Model: Zafira
Rok produkcji: 2004
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minivan
Przebieg: 255 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 2 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Holandia
Moc silnika: 101 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Kupiłem ten samochód w sierpniu 2021 roku (w pandemi Covid niemalże ryzykowałem swoim życiem )
Zapłaciłem za to cudowne autko 9200 zł faktura do wglądu.
Auto z 2004 roku - data pierwszej rejestracji 10.02.2004 r. sprowadzone z Holandii - tak przynajmniej mówił gość w komisie.
Przebieg 255100 km ale auto cały czas jeździ więc będzie przybywać.
Bogate wyposażenie jak na ten model:
1. przede wszystkim klimatyzacja automatyczna (magiczne klimatronic)
2. komputer pokładowy działający sprawnie we wszystkich czujnikach (żarówki, płyn chłodniczy, zasieg w km, średnie spalanie, chwilowe spalanie, odległość jednostkowa, temperatura zewnętrzna - termometr, czujnika niskiego stanu oleju w silniku nie sprawdzałem )
3. podgrzewane lusterka zewnętrzne i tylna szyba - sprawne - fajny bajer w zimie
4. poduszki powietrzne - i tu jest mega wyposażony - przód kierowca i pasażer + kurtyny obydwie strony, pasażer tył kurtny + poduszki w siedzeniach kierowcy i pasażera to chyba też ochrania pasażerów tylnej kanapy + poduszki w słupkach przed ostatnimi siedzeniami chroniące pasażerów z ostatniego rzędu siedzeń - jak dla mnie bardzo ważne jeżeli ktoś wozi swoje dziciaki.
5. czujniki parkowania - tył - wszystko sprawne
6. regulowane elektrycznie lusterka zewnętrzne
7. elektryczne szuby przód i tył
Przegląd techniczny robiłem w kwietniu - przeszedł za pierwszym razem.
Co do lakieru do przygody lakiernicze ten samochód miał, co było robione i gdzie to niestety nie wiem, nie sprawdzalem lakieru przed zakupem. Zapewniam że w czasie mojego użytkowania auto jest bezwypadkowe. Dużym atutem tego pojazdu jest brak rdzy, bardzo dobrze sie trzyma na pewno jeszcze posłuży.
W ciągu użytkowania tego pojazdu pieniędzy do niego dołożyłem i to sporo, zrobione jest:
w układzie klimatyzacji wymieniona sprężarka, chłodnica klimatyzacji, sprawdzona szczelność, uzupełniony gaz + ozonowanie,
najwięcej kosztowało mnie sprzęgło dwumasa - wymienione kompletne sprzęgło - wszystko,
hamulce - wymienione tarcze hamulcowe przód+klocki + serwis prowadnic i uszczelnień, wymiana klocków hamulcowych tył + linka hamulca ręcznego (nie będzie zamarzał ) + wymiana przewodów hamulcowych tył na miedziane z powodu korozji - hamulce więc igła,
alternator - ogólny serwis z wymianą szczotek,
wymiana świec żarowych, dwie nowe pozostałe dwie sprawne - w zimie odpala bezproblemowo nawet przy bardzo niskiej temperaturze,
Ubezpieczenie oczywiście aktywne OC+NNW Prawdopodobnie do czyszczenia z nagaru jest kolektor ssący i EGR - bywa że załącza sie check engine od EGR
Autko jak "widać" z powyższego opisu doinwestowane, dobrze utrzymane i zadbane z pewnością warte oglądnięcia i zakupu. Zakup od prywatnego właściciela, chcę to auto sprzedać a nie na nim zarobić.
Zapłaciłem za to cudowne autko 9200 zł faktura do wglądu.
Auto z 2004 roku - data pierwszej rejestracji 10.02.2004 r. sprowadzone z Holandii - tak przynajmniej mówił gość w komisie.
Przebieg 255100 km ale auto cały czas jeździ więc będzie przybywać.
Bogate wyposażenie jak na ten model:
1. przede wszystkim klimatyzacja automatyczna (magiczne klimatronic)
2. komputer pokładowy działający sprawnie we wszystkich czujnikach (żarówki, płyn chłodniczy, zasieg w km, średnie spalanie, chwilowe spalanie, odległość jednostkowa, temperatura zewnętrzna - termometr, czujnika niskiego stanu oleju w silniku nie sprawdzałem )
3. podgrzewane lusterka zewnętrzne i tylna szyba - sprawne - fajny bajer w zimie
4. poduszki powietrzne - i tu jest mega wyposażony - przód kierowca i pasażer + kurtyny obydwie strony, pasażer tył kurtny + poduszki w siedzeniach kierowcy i pasażera to chyba też ochrania pasażerów tylnej kanapy + poduszki w słupkach przed ostatnimi siedzeniami chroniące pasażerów z ostatniego rzędu siedzeń - jak dla mnie bardzo ważne jeżeli ktoś wozi swoje dziciaki.
5. czujniki parkowania - tył - wszystko sprawne
6. regulowane elektrycznie lusterka zewnętrzne
7. elektryczne szuby przód i tył
Przegląd techniczny robiłem w kwietniu - przeszedł za pierwszym razem.
Co do lakieru do przygody lakiernicze ten samochód miał, co było robione i gdzie to niestety nie wiem, nie sprawdzalem lakieru przed zakupem. Zapewniam że w czasie mojego użytkowania auto jest bezwypadkowe. Dużym atutem tego pojazdu jest brak rdzy, bardzo dobrze sie trzyma na pewno jeszcze posłuży.
W ciągu użytkowania tego pojazdu pieniędzy do niego dołożyłem i to sporo, zrobione jest:
w układzie klimatyzacji wymieniona sprężarka, chłodnica klimatyzacji, sprawdzona szczelność, uzupełniony gaz + ozonowanie,
najwięcej kosztowało mnie sprzęgło dwumasa - wymienione kompletne sprzęgło - wszystko,
hamulce - wymienione tarcze hamulcowe przód+klocki + serwis prowadnic i uszczelnień, wymiana klocków hamulcowych tył + linka hamulca ręcznego (nie będzie zamarzał ) + wymiana przewodów hamulcowych tył na miedziane z powodu korozji - hamulce więc igła,
alternator - ogólny serwis z wymianą szczotek,
wymiana świec żarowych, dwie nowe pozostałe dwie sprawne - w zimie odpala bezproblemowo nawet przy bardzo niskiej temperaturze,
Ubezpieczenie oczywiście aktywne OC+NNW Prawdopodobnie do czyszczenia z nagaru jest kolektor ssący i EGR - bywa że załącza sie check engine od EGR
Autko jak "widać" z powyższego opisu doinwestowane, dobrze utrzymane i zadbane z pewnością warte oglądnięcia i zakupu. Zakup od prywatnego właściciela, chcę to auto sprzedać a nie na nim zarobić.
ID: 1016926368
xxx xxx xxx
Dodane 29 lipca 2025
Opel Zafira A 2.0 2004 r - 7 osobowy - doinwestowany
7 600 zł
do negocjacji
Lokalizacja