Prywatne
Model: Omega
Poj. silnika: 2 500 cm³
Rok produkcji: 2002
Moc silnika: 220 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 318 900 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Witam
Silnik 2,5 DTI (common raill), który fabrycznie powinien mieć 110 KW/150KM, obecnie coś koło 220 KM. 5 lat temu wymieniłem silnik na wersję od auta policyjnego z Niemiec.
Mam do sprzedania Omegę, której posiadaczem jestem od ponad 8 lat. Weszło w nią lekko 16 tyś w częściach przez ten okres. Też trochę pojeździło u mnie.
Auto 2021.09.21 dostało strzał bardziej obtarcie lewy bok + zerwany zderzak. Sprawca SUV BMW. Widać na zdjęciu, że lewy tylny błotnik jest w jaśniejszym odcieniu. Przy okazji zostały wzmocnione z tyłu kielichy i nadkola (notoryczny problem Opla Omegi). Zamontowałem używany zderzak oraz listwy ozdobne, ale w kolorze szarym. Zdjęcia silnika bez osłony, którą do zdjęć odkręciłem, aby pokazać, w jakim stanie jest silnik.
Z bieżących rzeczy, czyli 2 ~ 3 miesiące temu:
- Zamontowany króciec + zaślepki chłodnicy EGR (zawór w kartonie, stan kolekcjonerski ';-)
- Nowa przednia szyba + cała uszczelka, którą zamówiłem w Saint-Gobain
- Nowy Akumulator Centra
Rok temu:
- Zamontowana została nowa (po regeneracji) sprężarka od klimy
- Klima nabita + odgrzybianie/ozonowanie 2 miesiące temu
- Nowe kompletne wahacze z przodu
Dwa lata temu:
- Turbina po regeneracji w Turbo Julita + olej, filtry
- Nowe tarcze przód + regenerowane zaciski tył + wszędzie nowe klocki
- Nowa cała spawana z alu tuningowa chłodnica wody + nowa chłodnica klimy (druga nowa, która chodziła 3 miesiące gratis) + nowy parownik + chłodnica oleju ze skrzyni po czyszczeniu i sprawdzeniu ciśnieniowym
- Nowa wiskoza od BMW 3.0 TD, termostat też + pompa wody
- Wymiana oleju i filtrów w automatycznej skrzyni biegów
- Nowy fabryczny IC,
- Wymiana fabrycznej instalacji paliwowej na węże gumowe (od TIR-a) + nowa pompa wysokiego ciśnienia (stara dobra do oddania gratis)
- Wymienione obydwie hydro poduszki silnika + drążki kierownicze: środkowy oraz obydwa boczne
- Założony zewnętrzny separator oleju, do czyszczenia średnio co 3 tyś km (spuszczasz olej i wlewasz do silnika ;-), wymienione fabryczne separatory oleju + filtry.
Auto na oponach letnich 235/17/45
Auto jeździ cały czas na dobrym paliwie typu Vera lub VPower lub innych mocniejszych trunkach.
Inne eksploatacyjne rzeczy na bieżąco robione (łapa od alternatora z tuleją mosiężną, króćce z alu CNC lub inne łączniki), zapraszam po opinię odnośnie auta, które jest od początku serwisowe w jednym warsztacie we Wrocławiu. Robione na częściach klasy MEYE.
Do zrobienia korekty lakieru, bo auto jest z 2002 roku, ruda dała się we znaki w standardowych miejscach, czyli progi oraz krawędzie drzwi od środka na dole. Oddam w dobre ręce, osobie, która doceni auto i ogrom pracy wsadzony przez ostatnie lata. Nie mam czasu zrobić detailingu, To już pozostawiam nabywcy.
Auto obecnie głównie stoi, używam sporadycznie, jak mam więcej rzeczy do przewiezienia i nie wchodzi mi do drugiego kombiaka.
Mogę wystawić fakturę VAT, wtedy do ceny należy dodać podatek VAT.
Auto w ciągłej eksploatacji
Silnik 2,5 DTI (common raill), który fabrycznie powinien mieć 110 KW/150KM, obecnie coś koło 220 KM. 5 lat temu wymieniłem silnik na wersję od auta policyjnego z Niemiec.
Mam do sprzedania Omegę, której posiadaczem jestem od ponad 8 lat. Weszło w nią lekko 16 tyś w częściach przez ten okres. Też trochę pojeździło u mnie.
Auto 2021.09.21 dostało strzał bardziej obtarcie lewy bok + zerwany zderzak. Sprawca SUV BMW. Widać na zdjęciu, że lewy tylny błotnik jest w jaśniejszym odcieniu. Przy okazji zostały wzmocnione z tyłu kielichy i nadkola (notoryczny problem Opla Omegi). Zamontowałem używany zderzak oraz listwy ozdobne, ale w kolorze szarym. Zdjęcia silnika bez osłony, którą do zdjęć odkręciłem, aby pokazać, w jakim stanie jest silnik.
Z bieżących rzeczy, czyli 2 ~ 3 miesiące temu:
- Zamontowany króciec + zaślepki chłodnicy EGR (zawór w kartonie, stan kolekcjonerski ';-)
- Nowa przednia szyba + cała uszczelka, którą zamówiłem w Saint-Gobain
- Nowy Akumulator Centra
Rok temu:
- Zamontowana została nowa (po regeneracji) sprężarka od klimy
- Klima nabita + odgrzybianie/ozonowanie 2 miesiące temu
- Nowe kompletne wahacze z przodu
Dwa lata temu:
- Turbina po regeneracji w Turbo Julita + olej, filtry
- Nowe tarcze przód + regenerowane zaciski tył + wszędzie nowe klocki
- Nowa cała spawana z alu tuningowa chłodnica wody + nowa chłodnica klimy (druga nowa, która chodziła 3 miesiące gratis) + nowy parownik + chłodnica oleju ze skrzyni po czyszczeniu i sprawdzeniu ciśnieniowym
- Nowa wiskoza od BMW 3.0 TD, termostat też + pompa wody
- Wymiana oleju i filtrów w automatycznej skrzyni biegów
- Nowy fabryczny IC,
- Wymiana fabrycznej instalacji paliwowej na węże gumowe (od TIR-a) + nowa pompa wysokiego ciśnienia (stara dobra do oddania gratis)
- Wymienione obydwie hydro poduszki silnika + drążki kierownicze: środkowy oraz obydwa boczne
- Założony zewnętrzny separator oleju, do czyszczenia średnio co 3 tyś km (spuszczasz olej i wlewasz do silnika ;-), wymienione fabryczne separatory oleju + filtry.
Auto na oponach letnich 235/17/45
Auto jeździ cały czas na dobrym paliwie typu Vera lub VPower lub innych mocniejszych trunkach.
Inne eksploatacyjne rzeczy na bieżąco robione (łapa od alternatora z tuleją mosiężną, króćce z alu CNC lub inne łączniki), zapraszam po opinię odnośnie auta, które jest od początku serwisowe w jednym warsztacie we Wrocławiu. Robione na częściach klasy MEYE.
Do zrobienia korekty lakieru, bo auto jest z 2002 roku, ruda dała się we znaki w standardowych miejscach, czyli progi oraz krawędzie drzwi od środka na dole. Oddam w dobre ręce, osobie, która doceni auto i ogrom pracy wsadzony przez ostatnie lata. Nie mam czasu zrobić detailingu, To już pozostawiam nabywcy.
Auto obecnie głównie stoi, używam sporadycznie, jak mam więcej rzeczy do przewiezienia i nie wchodzi mi do drugiego kombiaka.
Mogę wystawić fakturę VAT, wtedy do ceny należy dodać podatek VAT.
Auto w ciągłej eksploatacji
ID: 705232445
xxx xxx xxx
Dodane 20 czerwca 2024
Opel Omega kombi 2.5 DTI 220 KM
8 500 zł
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja