Prywatne
Model: Astra
Poj. silnika: 1 600 cm³
Rok produkcji: 2009
Moc silnika: 115 KM
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 162 000 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Dzień dobry,
Wrzucam ogłoszenie ze zdjęciami w obecnym stanie, w wolnym czasie trochę asteroida dopieszcze i być może wypoleruje, żeby jeszcze bardziej cieszył nowego właściciela.
Zachęcam do kontaktu telefonicznego, dzięki czemu będę mógł opowiedzieć wszystko o samochodzie.
Z grubsza, żeby odfiltrować część telefonów:
- samochód posiada butle gazową i ubezpieczenie, butla na 9,5 roku, świeżo wymieniona. Opłaty na ok. 10 miesięcy.
- samochód jest "sprawny" - czasami nim jeżdżę i nie ma z tym problemu.. Generalnie zawsze dbałem o Astrę, wymieniałem oleje i filtry na bieżąco, gdyż był to mój samochód prywatny. Od półtorej roku jeżdzę już służbowym, w tym czasie bardzo sporadycznie korzystałem z Astry i już nie dokonywałem napraw. Z tego co mówił mechanik, głowica silnika wymaga regeneracji, gdyż w 2 tłokach? nie ma odpowiedniego ciśnienia. Poza tym, dobrze byłoby myśleć już powoli o przednich hamulcach. Pojawia się również pobór oleju, co jest charakterystyczne dla Opli. Generalnie, to już moja druga Astra i opinia mechaników była taka, że jeśli oleju nie zabraknie, nic się z silnikiem nie stanie. Trzeba to jednak kontrolować.
- przez rok samochód był zarejestrowany jako TAXI, ale co można sprawdzić po przebiegu - nie jeździł jako taksówka więcej niż kilka dni. Miał służyć jako moje narzędzie do dodatkowej pracy, ale okazało się, że finalnie zarobki w Bolcie są zbyt niskie, żeby opłacało się tym zajmować. Po przebiegu (sprawdzić można VIN na stronie rządowej) widać, że ostatnio generalnie Astra więcej stoi niż jeździ (co jakiś czas robię nią kilka kilometrów, żeby się nie zastała).
Jedno co mogę zagwarantować to to, że kupujący będzie wiedział o samochodzie wszystko to, co wiem ja i nic go nie zaskoczy.
Samochód kupiłem w 2018/19 roku z przebiegiem 72500. Jestem drugim właścicielem. Pierwszy zakupił go w salonie w Polsce. Przebieg jest prawdziwy, do zakupu przeze mnie samochód był wykorzystywany przez pierwszych kilka lat, później właściciel również dostał samochód służbowy.
Samochód posiada sprawną klimatyzację.
Generalnie podsumowując: sprzedaje samochód uczciwie, z informacją, że trzeba będzie do niego dołożyć, chociaż niekoniecznie to widać na pierwszy rzut niewprawnego oka. Proszę wziąć pod uwagę, że w tym roczniku i budżecie bardzo trudno byłoby, o ile nie jest to niemożliwe, znaleźć samochód bez wkładu finansowego w najbliższym czasie. Niektóre wady handlarze maskują na czas sprzedaży, za samochód płaci się więcej w "stanie idealnym", a później i tak trzeba dołożyć. Tutaj mniej więcej można oszacować wartość napraw i zrobić je samemu, porządnie, albo jak kto woli :). Wartość Astry po naprawach z takim przebiegiem jest dużo wyższa, wolę jednak, aby kupujący sam je sobie zrobił.
Data pierwszej rejestracji była w 2010roku.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego, cały tydzień, w weekend również, do 21:30 :)
Wrzucam ogłoszenie ze zdjęciami w obecnym stanie, w wolnym czasie trochę asteroida dopieszcze i być może wypoleruje, żeby jeszcze bardziej cieszył nowego właściciela.
Zachęcam do kontaktu telefonicznego, dzięki czemu będę mógł opowiedzieć wszystko o samochodzie.
Z grubsza, żeby odfiltrować część telefonów:
- samochód posiada butle gazową i ubezpieczenie, butla na 9,5 roku, świeżo wymieniona. Opłaty na ok. 10 miesięcy.
- samochód jest "sprawny" - czasami nim jeżdżę i nie ma z tym problemu.. Generalnie zawsze dbałem o Astrę, wymieniałem oleje i filtry na bieżąco, gdyż był to mój samochód prywatny. Od półtorej roku jeżdzę już służbowym, w tym czasie bardzo sporadycznie korzystałem z Astry i już nie dokonywałem napraw. Z tego co mówił mechanik, głowica silnika wymaga regeneracji, gdyż w 2 tłokach? nie ma odpowiedniego ciśnienia. Poza tym, dobrze byłoby myśleć już powoli o przednich hamulcach. Pojawia się również pobór oleju, co jest charakterystyczne dla Opli. Generalnie, to już moja druga Astra i opinia mechaników była taka, że jeśli oleju nie zabraknie, nic się z silnikiem nie stanie. Trzeba to jednak kontrolować.
- przez rok samochód był zarejestrowany jako TAXI, ale co można sprawdzić po przebiegu - nie jeździł jako taksówka więcej niż kilka dni. Miał służyć jako moje narzędzie do dodatkowej pracy, ale okazało się, że finalnie zarobki w Bolcie są zbyt niskie, żeby opłacało się tym zajmować. Po przebiegu (sprawdzić można VIN na stronie rządowej) widać, że ostatnio generalnie Astra więcej stoi niż jeździ (co jakiś czas robię nią kilka kilometrów, żeby się nie zastała).
Jedno co mogę zagwarantować to to, że kupujący będzie wiedział o samochodzie wszystko to, co wiem ja i nic go nie zaskoczy.
Samochód kupiłem w 2018/19 roku z przebiegiem 72500. Jestem drugim właścicielem. Pierwszy zakupił go w salonie w Polsce. Przebieg jest prawdziwy, do zakupu przeze mnie samochód był wykorzystywany przez pierwszych kilka lat, później właściciel również dostał samochód służbowy.
Samochód posiada sprawną klimatyzację.
Generalnie podsumowując: sprzedaje samochód uczciwie, z informacją, że trzeba będzie do niego dołożyć, chociaż niekoniecznie to widać na pierwszy rzut niewprawnego oka. Proszę wziąć pod uwagę, że w tym roczniku i budżecie bardzo trudno byłoby, o ile nie jest to niemożliwe, znaleźć samochód bez wkładu finansowego w najbliższym czasie. Niektóre wady handlarze maskują na czas sprzedaży, za samochód płaci się więcej w "stanie idealnym", a później i tak trzeba dołożyć. Tutaj mniej więcej można oszacować wartość napraw i zrobić je samemu, porządnie, albo jak kto woli :). Wartość Astry po naprawach z takim przebiegiem jest dużo wyższa, wolę jednak, aby kupujący sam je sobie zrobił.
Data pierwszej rejestracji była w 2010roku.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego, cały tydzień, w weekend również, do 21:30 :)
ID: 909194029
xxx xxx xxx
Dodane 25 maja 2024
Opel Astra H 2009
10 500 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja