Prywatne
Numer VIN: W0L0AHL3582147903
Model: Astra
Poj. silnika: 1 910 cm³
Rok produkcji: 2008
Moc silnika: 150 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 253 450 km
Kolor: Niebieski
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Witam, mam do sprzedania moje codzienne auto - Opel Astrę H Cosmo z 2008 roku, wyposażoną w silnik 1.9 CDTI. Przebieg tego pojazdu wynosi autentyczne 253 tysięcy kilometrów.
Silnik fabrycznie był wyposażony w filtr cząstek stałych (DPF), jednak od razu po zakupie zająłem się jego usunięciem, wyłączając również klapy wirowe, które pozostało tylko zaspawać. Samochód jest w moim posiadaniu prawie od dwóch lat i był regularnie serwisowany.
Pod względem wyglądu zewnętrznego nie jest to perfekcyjny egzemplarz, ale był przechowywany z rozwagą i nie ma na sobie rdzy. Na masce jest kilka odprysków, jeden z nich jest dość poważny, ale niestety nie miałem jeszcze czasu, by się nim zająć. Przedni zderzak od strony kierowcy ma ślady z parkingówki. Lampy tylne są przyciemnione folią, ponieważ niestety nie ma dostępnych zamienników. Poza wadami, o których wspomniałem, prezentuje się naprawdę ładnie. Seryjnie ma przydymione tylne szyby. Tył auta jest pozbawiony emblematów, a chromowana listwa bagażnika została pomalowana na czarno matowo.
Auto stoi na 16-calowych felgach z nowymi oponami zimowymi z tego roku. Radio 2DIN o specyfikacji 4/64 RAM/pamięć, nie zacina się i ładnie gra (do auta dodaję oryginalne radio CD40). W środku znajduje się podłokietnik zastępujący podstawek na kubki, co zapewnia wygodę podczas podróży. Warto także wspomnieć o podgrzewanych fotelach Recaro, które cieszą się uznaniem wielu osób, oraz o lusterku wstecznym monochromatycznym. Wymieniłem dywaniki na ładniejsze i bardziej praktyczne, jednak ten po stronie kierowcy jest już mocno zużyty.
Samochód czasami może mieć problemy z odpaleniem z powodu rozrusznika, ale w zimie nie sprawiał kłopotów, nawet po tygodniowej przerwie przy temperaturach wynoszących -10/15 stopni Celsjusza. Ubezpieczenie ważne do połowy listopada a przegląd zrobiony w tym miesiącu.
W ciągu ostatniego roku zostały wymienione hamulce (tarcze, klocki, zaciski), filtry paliwa, oleju, powietrza i kabinowy. Został także wymieniony olej na 5W30, wykonano płukanie silnika, wymieniono przeguby zewnętrzne, łączniki stabilizatora, amortyzatory i sprężyny przednie, mocowania amortyzatora i łożyska, pasek wielorowkowy wraz z rolką prowadzącą, a także dokonano geometrii. Rozrząd został wymieniony przy przebiegu 235 tysięcy kilometrów.
Serdecznie zachęcam do kupna
Silnik fabrycznie był wyposażony w filtr cząstek stałych (DPF), jednak od razu po zakupie zająłem się jego usunięciem, wyłączając również klapy wirowe, które pozostało tylko zaspawać. Samochód jest w moim posiadaniu prawie od dwóch lat i był regularnie serwisowany.
Pod względem wyglądu zewnętrznego nie jest to perfekcyjny egzemplarz, ale był przechowywany z rozwagą i nie ma na sobie rdzy. Na masce jest kilka odprysków, jeden z nich jest dość poważny, ale niestety nie miałem jeszcze czasu, by się nim zająć. Przedni zderzak od strony kierowcy ma ślady z parkingówki. Lampy tylne są przyciemnione folią, ponieważ niestety nie ma dostępnych zamienników. Poza wadami, o których wspomniałem, prezentuje się naprawdę ładnie. Seryjnie ma przydymione tylne szyby. Tył auta jest pozbawiony emblematów, a chromowana listwa bagażnika została pomalowana na czarno matowo.
Auto stoi na 16-calowych felgach z nowymi oponami zimowymi z tego roku. Radio 2DIN o specyfikacji 4/64 RAM/pamięć, nie zacina się i ładnie gra (do auta dodaję oryginalne radio CD40). W środku znajduje się podłokietnik zastępujący podstawek na kubki, co zapewnia wygodę podczas podróży. Warto także wspomnieć o podgrzewanych fotelach Recaro, które cieszą się uznaniem wielu osób, oraz o lusterku wstecznym monochromatycznym. Wymieniłem dywaniki na ładniejsze i bardziej praktyczne, jednak ten po stronie kierowcy jest już mocno zużyty.
Samochód czasami może mieć problemy z odpaleniem z powodu rozrusznika, ale w zimie nie sprawiał kłopotów, nawet po tygodniowej przerwie przy temperaturach wynoszących -10/15 stopni Celsjusza. Ubezpieczenie ważne do połowy listopada a przegląd zrobiony w tym miesiącu.
W ciągu ostatniego roku zostały wymienione hamulce (tarcze, klocki, zaciski), filtry paliwa, oleju, powietrza i kabinowy. Został także wymieniony olej na 5W30, wykonano płukanie silnika, wymieniono przeguby zewnętrzne, łączniki stabilizatora, amortyzatory i sprężyny przednie, mocowania amortyzatora i łożyska, pasek wielorowkowy wraz z rolką prowadzącą, a także dokonano geometrii. Rozrząd został wymieniony przy przebiegu 235 tysięcy kilometrów.
Serdecznie zachęcam do kupna
ID: 914717987
xxx xxx xxx
Dodane 05 maja 2024
Opel Astra H 1.9cdti
11 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja