Prywatne
Numer VIN: W0L0AHL0865187357
Model: Astra
Rok produkcji: 2006
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 325 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 2 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Moc silnika: 200 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Przedmiotem ogłoszenia jest mój gokart Opel Astra H, 2.0 Turbo Z20LER 200km.
Samochód jest w moim posiadaniu od ponad trzech lat, na przestrzeni których zrobiłem około 30 tysięcy kilometrów, obejmujących między innymi trasy do Niemiec. Ani razu mnie przy tym nie zawiódł, wiernie dowoził do celu. Nie obyło się też bez napraw, w końcu to turbo benzyna.
Pod koniec 2023 roku wymieniono komplet amortyzatorów i sprężyn przedniej osi oraz tarcze i klocki tylnej osi.
Pod koniec zeszłego roku wymieniono:
-uszczelkę pod głowicą,
-kompletny rozrząd,
-pompę wody cieczy chłodzącej
-olej w skrzyni M32,
-olej silnikowy
-osłonę turbosprężarki,
-zaworek powietrza wtórnego.
Powyższe naprawy zrobione u Ryba Garage, czyli od gościa, który najlepiej ogarnia temat Opli na śląsku.
Ostatnio wymieniono:
-poduszkę silnika,
-pasek klinowy,
-linka hamulca ręcznego
Auto posiada modyfikacje:
-turbosprężarkę z silnika Z20LEH (od Astry H OPC),
-dolot i intercooler FMIC,
-usunięty tłumik środkowy (gada, ale nienachalnie)
Kupującemu dorzucam komplet wtrysków od Z20LEH. Po dołożeniu krótkiego dolotu i stożka można robić program na około 260km.
Co więcej, posiadam komplet zimowych kół. Co prawda na stalówkach, ale zawsze coś.
Samochód naprawdę dobrze trzyma się drogi. Przy okazji jazdy na niemieckich autostradach miałem przyjemność sprawdzić maksimum jego możliwości i udało mi się lekko osiągnąć 250km/h przy sporym obłożeniu bagażem, a on nawet się nie zakrztusił. Był przy tym stabilny i prowadziło się go pewnie, nie było uczucia, że zaraz wystrzeli w barierki.
Z rzeczy, które należy zrobić:
-prawy przedni błotnik już wyblakł, poprzedni właściciel słabo go pomalował. Dach również do malowania.
-generalnie całemu samochodowi przyda się polerka, żeby wydobyć blask z lakieru i pozbyć się jakichś mikro rys.
-lampy przód do polerowania
-do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów. Niby była wymieniana, ale słabo mi to zrobili i dalej się trochę poci. Norma w tych silnikach, niegroźne.
Wiadomo, znajdą się jakieś drobne zadrapania parkingowe, ale przy tym wieku pojazdu to norma. Nie kopci i nie bierze oleju.
Zapraszam do kontaktu, jeżeli nie odbiorę, proszę o sms.
Samochód jest w moim posiadaniu od ponad trzech lat, na przestrzeni których zrobiłem około 30 tysięcy kilometrów, obejmujących między innymi trasy do Niemiec. Ani razu mnie przy tym nie zawiódł, wiernie dowoził do celu. Nie obyło się też bez napraw, w końcu to turbo benzyna.
Pod koniec 2023 roku wymieniono komplet amortyzatorów i sprężyn przedniej osi oraz tarcze i klocki tylnej osi.
Pod koniec zeszłego roku wymieniono:
-uszczelkę pod głowicą,
-kompletny rozrząd,
-pompę wody cieczy chłodzącej
-olej w skrzyni M32,
-olej silnikowy
-osłonę turbosprężarki,
-zaworek powietrza wtórnego.
Powyższe naprawy zrobione u Ryba Garage, czyli od gościa, który najlepiej ogarnia temat Opli na śląsku.
Ostatnio wymieniono:
-poduszkę silnika,
-pasek klinowy,
-linka hamulca ręcznego
Auto posiada modyfikacje:
-turbosprężarkę z silnika Z20LEH (od Astry H OPC),
-dolot i intercooler FMIC,
-usunięty tłumik środkowy (gada, ale nienachalnie)
Kupującemu dorzucam komplet wtrysków od Z20LEH. Po dołożeniu krótkiego dolotu i stożka można robić program na około 260km.
Co więcej, posiadam komplet zimowych kół. Co prawda na stalówkach, ale zawsze coś.
Samochód naprawdę dobrze trzyma się drogi. Przy okazji jazdy na niemieckich autostradach miałem przyjemność sprawdzić maksimum jego możliwości i udało mi się lekko osiągnąć 250km/h przy sporym obłożeniu bagażem, a on nawet się nie zakrztusił. Był przy tym stabilny i prowadziło się go pewnie, nie było uczucia, że zaraz wystrzeli w barierki.
Z rzeczy, które należy zrobić:
-prawy przedni błotnik już wyblakł, poprzedni właściciel słabo go pomalował. Dach również do malowania.
-generalnie całemu samochodowi przyda się polerka, żeby wydobyć blask z lakieru i pozbyć się jakichś mikro rys.
-lampy przód do polerowania
-do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów. Niby była wymieniana, ale słabo mi to zrobili i dalej się trochę poci. Norma w tych silnikach, niegroźne.
Wiadomo, znajdą się jakieś drobne zadrapania parkingowe, ale przy tym wieku pojazdu to norma. Nie kopci i nie bierze oleju.
Zapraszam do kontaktu, jeżeli nie odbiorę, proszę o sms.
ID: 1017944995
xxx xxx xxx
Dodane 04 sierpnia 2025
Opel Astra GTC 2.0 Turbo 200km
11 800 zł
Lokalizacja