Prywatne
Marka: Inna
Poj. silnika: 140 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2019
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
MRF 140 RC – król małych torów
Pit bike MRF 140 RC to połączenie kompaktowych wymiarów i rasowego charakteru motocrossowego jednośladu. Napędza go czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 140 cm³, generujący około 12 KM – całkowicie wystarczające, by pewnie poczuć każdy zakręt czy niewielki skok na torze . Przekładnia to czterobiegowa skrzynia manualna, a napęd przenoszony jest przez wytrzymały łańcuch na tylną zębatkę.
Zawieszenie i hamulce
– Przód: teleskopowe lagi o długim skoku, dobrze tłumiące nierówności i niepodatne na wycieki (uszczelnienia w idealnym stanie).
– Tył: oryginalny, hydrauliczny amortyzator został zastąpiony jednostką wyższej klasy – wartość ok. 400 zł – co przekłada się na lepszą kontrolę nad tyłem motocykla podczas agresywnej jazdy.
Stan techniczny
• Silnik: przepracowane zaledwie 60 motogodzin od nowości – to dla pit bike’a wartość wręcz symboliczna, oznaczająca „dotarcie” i maksymalną gotowość na kolejne wyzwania.
•zębatki: kompletnie nowe, co eliminuje niepożądane luzy i poprawia płynność napędu.
• Lagi: całkowicie szczelne, bez wycieków oleju czy uszkodzeń uszczelek.
• trzeba kupić nowy gaźnik to nieduża inwestycja, która przywróci pełną kulturę pracy silnika.
Podsumowanie
MRF 140 RC to idealny wybór dla osób szukających niewielkiego, a jednocześnie rasowego pit bike’a do treningów i rekreacji na torze. Dzięki zaledwie 60 motogodzinom i niedawno zainstalowanemu, mocniejszemu amortyzatorowi jest w doskonałej kondycji. Jedyną rzeczą, którą warto wymienić przed następną wycieczką, jest gaźnik – po tej naprawie motocykl znów poprowadzi Cię bez żadnych przerywań i fal obrotów.
W skrócie trzeba wymienić gaźnik i motorek będzie śmigał jak zły .
W motorze wymieniany olej co 10 mtg
Założona nowa świeca .
Trzeba wymienić iskrownik bo nie ma iskry .
Do obejrzenia w Kraczkowej obok Rzeszowa za opłatą możliwy transport motoru .
Pit bike MRF 140 RC to połączenie kompaktowych wymiarów i rasowego charakteru motocrossowego jednośladu. Napędza go czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 140 cm³, generujący około 12 KM – całkowicie wystarczające, by pewnie poczuć każdy zakręt czy niewielki skok na torze . Przekładnia to czterobiegowa skrzynia manualna, a napęd przenoszony jest przez wytrzymały łańcuch na tylną zębatkę.
Zawieszenie i hamulce
– Przód: teleskopowe lagi o długim skoku, dobrze tłumiące nierówności i niepodatne na wycieki (uszczelnienia w idealnym stanie).
– Tył: oryginalny, hydrauliczny amortyzator został zastąpiony jednostką wyższej klasy – wartość ok. 400 zł – co przekłada się na lepszą kontrolę nad tyłem motocykla podczas agresywnej jazdy.
Stan techniczny
• Silnik: przepracowane zaledwie 60 motogodzin od nowości – to dla pit bike’a wartość wręcz symboliczna, oznaczająca „dotarcie” i maksymalną gotowość na kolejne wyzwania.
•zębatki: kompletnie nowe, co eliminuje niepożądane luzy i poprawia płynność napędu.
• Lagi: całkowicie szczelne, bez wycieków oleju czy uszkodzeń uszczelek.
• trzeba kupić nowy gaźnik to nieduża inwestycja, która przywróci pełną kulturę pracy silnika.
Podsumowanie
MRF 140 RC to idealny wybór dla osób szukających niewielkiego, a jednocześnie rasowego pit bike’a do treningów i rekreacji na torze. Dzięki zaledwie 60 motogodzinom i niedawno zainstalowanemu, mocniejszemu amortyzatorowi jest w doskonałej kondycji. Jedyną rzeczą, którą warto wymienić przed następną wycieczką, jest gaźnik – po tej naprawie motocykl znów poprowadzi Cię bez żadnych przerywań i fal obrotów.
W skrócie trzeba wymienić gaźnik i motorek będzie śmigał jak zły .
W motorze wymieniany olej co 10 mtg
Założona nowa świeca .
Trzeba wymienić iskrownik bo nie ma iskry .
Do obejrzenia w Kraczkowej obok Rzeszowa za opłatą możliwy transport motoru .
ID: 1016041982
xxx xxx xxx
Dodane 25 lipca 2025
„Okazja” Mrf 140 rc
2 899 zł
Lokalizacja