Prywatne
Opis
Oferuję profesjonalne odblokowanie rowerów elektrycznych z napędem Shimano EP6 (DU-EP600) oraz EP8 (DU-EP801, również wersje RS).
Poniższy opis i cena 999zł dotyczą wyłącznie modeli 600 i 801. Jeśli chcesz poznać szczegóły dot. innych wersji silników Shimano STePS (np. DU-EP800) - napisz, udzielę kompletnych informacji lub zajrzyj na stronę e-max.pl aby dowiedzieć się więcej.
Usługa polega na zwiększeniu maksymalnej prędkości wspomagania z 25 km/h do dowolnej wartości w zakresie 25-45 km/h, z zachowaniem pełnej funkcjonalności i bezpieczeństwa systemu. Modyfikacja wykonywana jest za pomocą oryginalnego interfejsu serwisowego Shimano.
Dlaczego warto?
- Odblokowanie do 45 km/h - idealne do jazdy poza drogami publicznymi lub do szybszych dojazdów
- Moc silnika jest zwiększana maksymalnie do 600 W (dla EP8) lub 500 W (dla EP6)
- Możliwość późniejszej regulacji maksymalnej prędkości (25-45 km/h) z poziomu telefonu przez aplikację Bluetooth
- Nie jest zmieniana średnica koła - wszystko zgodne z logiką producenta
- Wskazania prędkościomierza pozostają w 100% zgodne z rzeczywistością
- Zwiększenie osiągów bez ingerencji fizycznej w rower
- Brak błędów typu E295/E299 - nie grozi zablokowaniem silnika
- Działa z najnowszym firmware Shimano (np. 4.4.1)
- Modyfikacja jest całkowicie odwracalna - można przywrócić wartości fabryczne w każdej chwili
- Wszystko odbywa się na poziomie oprogramowania – żadne zmiany nie są wykrywalne dla serwisu
- Dzięki temu nie tracisz gwarancji
Dalsze użytkowanie po odblokowaniu:
- Możesz nadal korzystać z oficjalnej aplikacji Shimano E-Tube Ride bez żadnych ograniczeń
- Wszystkie ustawienia silnika i napędu pozostają dostępne tak jak wcześniej
- Aplikacja bluetooth (android oraz iOS) umożliwia m.in. zmianę maksymalnej prędkości w dowolnym -momencie
Dlaczego to rozwiązanie jest lepsze niż SpeedBox, BadAss, PearTune itd.?
W przeciwieństwie do popularnych „modułów zewnętrznych” (SpeedBox, BadAss, RedPed, PearTune i inne), tuning przez moduł serwisowy Shimano:
- nie wymaga montowania żadnych fizycznych urządzeń - brak ryzyka uszkodzenia wiązki lub zalania,
- nie zostawia śladów w systemie - modyfikacja jest programowa i w 100% odwracalna,
- nie generuje błędów E295 / E299 - które mogą trwale zablokować napęd i unieważnić gwarancję,
- działa z najnowszymi wersjami firmware Shimano (aktualnie 4.4.1) - czego nie potrafi większość dongli,
- pozwala regulować prędkość dowolnie po tuningu - np. zmieniać między 25, 35, 45 km/h przez aplikację bluetooth na telefonie,
- jest bezpieczne dla napędu i baterii - silnik działa w swoich parametrach, nie przeciążasz układu.
To rozwiązanie dla tych, którzy chcą więcej - ale z głową.
Bez kombinowania, bez ryzyka.
Pamiętaj: Decydując się na odblokowanie, bierzesz odpowiedzialność za sposób użytkowania roweru po modyfikacji. Nic nie zastąpi zdrowego rozsądku!
Masz pytania? Napisz wiadomość - odpowiem konkretnie i rzeczowo.
Jeśli nie jesteś pewien jaki silnik ma Twój e-bike, sprawdź poniższą listę producentów i modeli. Zawiera ona alfabetyczne zestawienie rowerów z silnikami EP8 (EP801) i EP6 wraz z rokiem produkcji.
Cannondale
- Moterra Neo - e-MTB all-mountain/enduro (2020-2021), Shimano EP8
- Moterra Neo LT - e-MTB enduro (2021), Shimano EP8
- Moterra Neo SL - e-MTB trail (od 2023), Shimano EP801
- Moterra Neo SE - e-MTB limitowane (2022), Shimano EP8
Canyon
- Spectral:ON - e-MTB all-mountain/enduro (od 2021), Shimano EP8
- Neuron:ON - e-MTB trail/turystyczny (od 2022), Shimano EP8
- Grand Canyon:ON - e-MTB hardtail (od 2022), Shimano EP8
- Torque:ON - e-MTB freeride/enduro (od 2022), Shimano EP8
Commencal
- META Power (29, TR, SX) - e-MTB enduro/trail (2021-2022), Shimano EP8
- META Power HT - e-MTB hardtail (2021), Shimano EP8
Dartmoor
- E-Thunderbird - e-MTB enduro (od 2024), Shimano EP8
Ducati
- MIG-S / TK-01RR - e-MTB trail/enduro (2020-2022), Shimano EP8
Focus
- JAM2 (Gen.2) - e-MTB all-mountain (2021-2022), Shimano EP8
- THRON2 - e-MTB trail (2021), Shimano EP8
- SAM2 - e-MTB enduro (2019-2020), Shimano EP8
- Jarifa2 - e-MTB hardtail/cross (2020-2021), Shimano EP8
GT Bicycles
- Force Current - e-MTB enduro (od 2023), Shimano EP6
- ePantera / Pantera Bolt - e-MTB hardtail (2020-2023), Shimano EP8
- eForce AMP - e-MTB enduro (2019-2020), Shimano EP8
- eVerb - e-MTB trail (2018), Shimano E8000
Haibike
- AllMtn 6/7 - e-MTB all-mountain (2021), Shimano EP8
- XDURO Nduro 6/7 - e-MTB enduro (2021), Shimano EP8
Kross
- Soil Boost 1.0 / 2.0 - e-MTB trail/enduro (od 2019), Shimano EP8
Larry vs Harry
- Bullitt EP8 - e-cargo (od 2021), Shimano EP8
- Bullitt EP6 - e-cargo (od 2023), Shimano EP6
Marin
- Rift Zone E - e-MTB trail (2023), Shimano EP6
- Alpine Trail E - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
Merida
- eONE-SIXTY - e-MTB enduro (od 2020), Shimano EP8 / EP6
- eONE-FORTY - e-MTB all-mountain (od 2020), Shimano EP8 / EP6
- eBIG.TOUR / eBIG.NINE - e-MTB trekking/hardtail (2019-2022), Shimano EP6
NS Bikes
- E-Fine 1 / 2 - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
- E-Fine Hybrid - e-MTB park/DH (2022), Shimano EP8
Norco
- Sight VLT - e-MTB all-mountain (2019-2022), Shimano EP8
- Range VLT - e-MTB enduro (od 2022), Shimano EP8
- Fluid VLT - e-MTB trail (od 2022), Shimano EP8
- Bigfoot VLT - e-fatbike (2021), Shimano EP8
Orbea
- Rise - e-MTB trail (od 2021), Shimano EP8 RS
- Urrun - e-MTB hardtail (od 2022), Shimano EP8 RS
- Kemen / Kemen SUV - e-trekking / e-miasto (od 2022), Shimano EP8
Pivot Cycles
- Shuttle (29) - e-MTB enduro/all-mountain (od 2021), Shimano EP8
- Shuttle LT - e-MTB enduro (od 2022), Shimano EP8 / EP801
- Shuttle AM - e-MTB trail/all-mtn (od 2023), Shimano EP801
Polygon
- Mt. Bromo - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
- Siskiu T7E - e-MTB trail (2022), Shimano EP801
Romet
- E-Monsun 1.0 - e-MTB hardtail (od 2023), Shimano EP8
- E-Mustang 2.0 - e-MTB hardtail (od 2023), Shimano EP6
- E-Modeco URB 3.0 - e-trekking / SUV (od 2024), Shimano EP8
Santa Cruz
- Heckler - e-MTB trail/enduro (2020-2022), Shimano EP8
- Bullit - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
Stevens
- E-Inception AM 9.7 GTF - e-MTB all-mountain (od 2021), Shimano EP8
- E-Inception ED 8.7 - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
Thok
- MIG-R / MIG-2.0 - e-MTB trail (2019-2022), Shimano EP8
- TK01 - e-MTB enduro (od 2020), Shimano EP8
- Gram - e-MTB enduro/freeride (od 2023), Shimano EP8 / EP801
Transition
- Repeater - e-MTB enduro (od 2022), Shimano EP8
Yeti
- 160E - e-MTB enduro (od 2022), Shimano EP8
Poniższy opis i cena 999zł dotyczą wyłącznie modeli 600 i 801. Jeśli chcesz poznać szczegóły dot. innych wersji silników Shimano STePS (np. DU-EP800) - napisz, udzielę kompletnych informacji lub zajrzyj na stronę e-max.pl aby dowiedzieć się więcej.
Usługa polega na zwiększeniu maksymalnej prędkości wspomagania z 25 km/h do dowolnej wartości w zakresie 25-45 km/h, z zachowaniem pełnej funkcjonalności i bezpieczeństwa systemu. Modyfikacja wykonywana jest za pomocą oryginalnego interfejsu serwisowego Shimano.
Dlaczego warto?
- Odblokowanie do 45 km/h - idealne do jazdy poza drogami publicznymi lub do szybszych dojazdów
- Moc silnika jest zwiększana maksymalnie do 600 W (dla EP8) lub 500 W (dla EP6)
- Możliwość późniejszej regulacji maksymalnej prędkości (25-45 km/h) z poziomu telefonu przez aplikację Bluetooth
- Nie jest zmieniana średnica koła - wszystko zgodne z logiką producenta
- Wskazania prędkościomierza pozostają w 100% zgodne z rzeczywistością
- Zwiększenie osiągów bez ingerencji fizycznej w rower
- Brak błędów typu E295/E299 - nie grozi zablokowaniem silnika
- Działa z najnowszym firmware Shimano (np. 4.4.1)
- Modyfikacja jest całkowicie odwracalna - można przywrócić wartości fabryczne w każdej chwili
- Wszystko odbywa się na poziomie oprogramowania – żadne zmiany nie są wykrywalne dla serwisu
- Dzięki temu nie tracisz gwarancji
Dalsze użytkowanie po odblokowaniu:
- Możesz nadal korzystać z oficjalnej aplikacji Shimano E-Tube Ride bez żadnych ograniczeń
- Wszystkie ustawienia silnika i napędu pozostają dostępne tak jak wcześniej
- Aplikacja bluetooth (android oraz iOS) umożliwia m.in. zmianę maksymalnej prędkości w dowolnym -momencie
Dlaczego to rozwiązanie jest lepsze niż SpeedBox, BadAss, PearTune itd.?
W przeciwieństwie do popularnych „modułów zewnętrznych” (SpeedBox, BadAss, RedPed, PearTune i inne), tuning przez moduł serwisowy Shimano:
- nie wymaga montowania żadnych fizycznych urządzeń - brak ryzyka uszkodzenia wiązki lub zalania,
- nie zostawia śladów w systemie - modyfikacja jest programowa i w 100% odwracalna,
- nie generuje błędów E295 / E299 - które mogą trwale zablokować napęd i unieważnić gwarancję,
- działa z najnowszymi wersjami firmware Shimano (aktualnie 4.4.1) - czego nie potrafi większość dongli,
- pozwala regulować prędkość dowolnie po tuningu - np. zmieniać między 25, 35, 45 km/h przez aplikację bluetooth na telefonie,
- jest bezpieczne dla napędu i baterii - silnik działa w swoich parametrach, nie przeciążasz układu.
To rozwiązanie dla tych, którzy chcą więcej - ale z głową.
Bez kombinowania, bez ryzyka.
Pamiętaj: Decydując się na odblokowanie, bierzesz odpowiedzialność za sposób użytkowania roweru po modyfikacji. Nic nie zastąpi zdrowego rozsądku!
Masz pytania? Napisz wiadomość - odpowiem konkretnie i rzeczowo.
Jeśli nie jesteś pewien jaki silnik ma Twój e-bike, sprawdź poniższą listę producentów i modeli. Zawiera ona alfabetyczne zestawienie rowerów z silnikami EP8 (EP801) i EP6 wraz z rokiem produkcji.
Cannondale
- Moterra Neo - e-MTB all-mountain/enduro (2020-2021), Shimano EP8
- Moterra Neo LT - e-MTB enduro (2021), Shimano EP8
- Moterra Neo SL - e-MTB trail (od 2023), Shimano EP801
- Moterra Neo SE - e-MTB limitowane (2022), Shimano EP8
Canyon
- Spectral:ON - e-MTB all-mountain/enduro (od 2021), Shimano EP8
- Neuron:ON - e-MTB trail/turystyczny (od 2022), Shimano EP8
- Grand Canyon:ON - e-MTB hardtail (od 2022), Shimano EP8
- Torque:ON - e-MTB freeride/enduro (od 2022), Shimano EP8
Commencal
- META Power (29, TR, SX) - e-MTB enduro/trail (2021-2022), Shimano EP8
- META Power HT - e-MTB hardtail (2021), Shimano EP8
Dartmoor
- E-Thunderbird - e-MTB enduro (od 2024), Shimano EP8
Ducati
- MIG-S / TK-01RR - e-MTB trail/enduro (2020-2022), Shimano EP8
Focus
- JAM2 (Gen.2) - e-MTB all-mountain (2021-2022), Shimano EP8
- THRON2 - e-MTB trail (2021), Shimano EP8
- SAM2 - e-MTB enduro (2019-2020), Shimano EP8
- Jarifa2 - e-MTB hardtail/cross (2020-2021), Shimano EP8
GT Bicycles
- Force Current - e-MTB enduro (od 2023), Shimano EP6
- ePantera / Pantera Bolt - e-MTB hardtail (2020-2023), Shimano EP8
- eForce AMP - e-MTB enduro (2019-2020), Shimano EP8
- eVerb - e-MTB trail (2018), Shimano E8000
Haibike
- AllMtn 6/7 - e-MTB all-mountain (2021), Shimano EP8
- XDURO Nduro 6/7 - e-MTB enduro (2021), Shimano EP8
Kross
- Soil Boost 1.0 / 2.0 - e-MTB trail/enduro (od 2019), Shimano EP8
Larry vs Harry
- Bullitt EP8 - e-cargo (od 2021), Shimano EP8
- Bullitt EP6 - e-cargo (od 2023), Shimano EP6
Marin
- Rift Zone E - e-MTB trail (2023), Shimano EP6
- Alpine Trail E - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
Merida
- eONE-SIXTY - e-MTB enduro (od 2020), Shimano EP8 / EP6
- eONE-FORTY - e-MTB all-mountain (od 2020), Shimano EP8 / EP6
- eBIG.TOUR / eBIG.NINE - e-MTB trekking/hardtail (2019-2022), Shimano EP6
NS Bikes
- E-Fine 1 / 2 - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
- E-Fine Hybrid - e-MTB park/DH (2022), Shimano EP8
Norco
- Sight VLT - e-MTB all-mountain (2019-2022), Shimano EP8
- Range VLT - e-MTB enduro (od 2022), Shimano EP8
- Fluid VLT - e-MTB trail (od 2022), Shimano EP8
- Bigfoot VLT - e-fatbike (2021), Shimano EP8
Orbea
- Rise - e-MTB trail (od 2021), Shimano EP8 RS
- Urrun - e-MTB hardtail (od 2022), Shimano EP8 RS
- Kemen / Kemen SUV - e-trekking / e-miasto (od 2022), Shimano EP8
Pivot Cycles
- Shuttle (29) - e-MTB enduro/all-mountain (od 2021), Shimano EP8
- Shuttle LT - e-MTB enduro (od 2022), Shimano EP8 / EP801
- Shuttle AM - e-MTB trail/all-mtn (od 2023), Shimano EP801
Polygon
- Mt. Bromo - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
- Siskiu T7E - e-MTB trail (2022), Shimano EP801
Romet
- E-Monsun 1.0 - e-MTB hardtail (od 2023), Shimano EP8
- E-Mustang 2.0 - e-MTB hardtail (od 2023), Shimano EP6
- E-Modeco URB 3.0 - e-trekking / SUV (od 2024), Shimano EP8
Santa Cruz
- Heckler - e-MTB trail/enduro (2020-2022), Shimano EP8
- Bullit - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
Stevens
- E-Inception AM 9.7 GTF - e-MTB all-mountain (od 2021), Shimano EP8
- E-Inception ED 8.7 - e-MTB enduro (od 2021), Shimano EP8
Thok
- MIG-R / MIG-2.0 - e-MTB trail (2019-2022), Shimano EP8
- TK01 - e-MTB enduro (od 2020), Shimano EP8
- Gram - e-MTB enduro/freeride (od 2023), Shimano EP8 / EP801
Transition
- Repeater - e-MTB enduro (od 2022), Shimano EP8
Yeti
- 160E - e-MTB enduro (od 2022), Shimano EP8
ID: 996792309
xxx xxx xxx
Dodane 23 lipca 2025
Odblokowanie rowerów elektrycznych z Shimano EP6 / EP8 | 999zł
Lokalizacja